Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28-vuotias merkonomi ja mieheni 52-vuotias maisteri. Kysyttävää?

Vierailija
28.09.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ja miten tapasitte? Kauanko olette olleet yhdessä? Onko jommalla kummalla lapsia ennestään tai yhteisiä, kuinka monta, minkä ikäisiä ja mitä sukupuolta? Millaisia plussia ja miinuksia pitkässä ikäerossa parisuhteessa mielestäsi on?

Tavattiin eräässä tapahtumassa ja miehen ikä oli yllätys, arvioin sen alemmaksi. Minulla on yksi lapsi, allekouluikäinen ja miehellä mun ikäiset pojat ja mua nuorempi tytär. Oli eronnut jo pitkän aikaa sitten, kun tavattiin.

Ei miehen ikä vaikuta meidän suhteeseen. Paitsi jos muistellaan vaikka kouluaikoja! :D Onhan tuo mies nyt parempi seksissä kuin ex, joka oli nuorempi. Talous on myös turvattu ja hän osaa olla aika hyvä aikuinen myös mun lapsen elämässä. On sekin toki plussaa, että omaa lastani hemmotellaan kaikenlaisella tavaralla. Minusta vähän liiankin usein..

ap

Vierailija
22/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairauksia hänellä on? Oletteko naimisissa?

Onko miehesi hyvässä kunnossa? Mistä keskustelette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti-puoleensa? Varmaan ihan vakavissaan ;-D

Vierailija
24/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai seko, että elämää nähneet oman ikäiset ovat kaikki antaneet pakit ukkopololle, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi ottaa joku nuori ja naivi, joka on vielä sinisilmäinen.

Mua kuvottaa koko juttu. Mäkään en ottaisi noin vanhaa papparaista, vaikka olen vain 7 vuotta miestäsi nuorempi.

Tuon ikäisillä alkaa olemaan erektio-ongelmia yhä enenevässä määrin. 10 vuoden kuluttua ei seiso kuin järki.

Kaikkea en usko, mutta tietty jos miehen ex-vaimolta kysytään, niin mies on täysi psykopaatti ja varas ja sitä ja tätä. :D

ap

Vierailija
25/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä?

Kumpaa vedätetään?

Vierailija
26/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuoden päästä kun sä olet vasta 38, niin sillä sun ukolla ei todnäk enää edes kunnolla ota eteen?

Sulla olis silloin vielä noin 20 vuotta aikaa harrastaa tyydyttävää seksiä mutta sulla ei ole miestä josta olis siihen.

Kymmenen vuotta menee oikeasti todella nopeesti.

Vierailija
27/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis eksän mielestä seko, mutta sinusta ei. Kumpaan luottaisin, kakaraan vai aikuiseen entiseen vaimoon?

Pidä varasi, se on varas!

Vierailija
28/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2 vuotta?

Vierailija
29/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2 vuotta?

Ollaan asuttu yhdessä käytännössä koko ajan. Virallisesti vuoden.

En todellakaan usko, että mies on psykopaatti. Häntä hellempää ja kiltimpää saa hakea. Tietty työelämässä hän on kova, mutta oikeasti todella kiltti ihminen. :)

Kai sekin jotain kertoo, että heidän lapsensa viihtyvät meillä hyvin. Eivät he varmaan isää kävisi katsomassa, jos tämä olisi ihan kauhea ollut?

ap

Vierailija
30/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä?

Kumpaa vedätetään?

Kumpaakin vedätetään:

mä saan hyvää seksiä ja taloudellista turvaa, mies saa esitellä simpsakkaa vaimokettaan! ;) Päätä sä kumpaa vedätetään. Minusta parisuhde on silloin hyvä, jos kumpikin saa toisesta jotain.

Vierailija
31/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, millainen AVIOMIES se on ollut. Kyllä tuon ikäisessä ukossa on jotain vikaa, jos se ei ole oman ikäiselle kelvannut. Vrt. J. Parviainen ja Saana tms.

Vierailija
32/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimokkeelle enimmäkseen nauretaan selän takana ja mietitään, että kauankohan ukko jaksaa kehittymätöntä ja naivia hoitoaan... ja kauankohan sillä ukolla seisoo, jotta nuorikko pysyy messissä.

Vierailija
33/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimokkeelle enimmäkseen nauretaan selän takana ja mietitään, että kauankohan ukko jaksaa kehittymätöntä ja naivia hoitoaan... ja kauankohan sillä ukolla seisoo, jotta nuorikko pysyy messissä.

En minäkään niin tyhmä ja naiivi ole, että en tota tietäisi. Totta se ei kyllä ole, mutta minulle riittää, että minä tiedän sen.

ap

Vierailija
34/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta nuoremman miehen. Jossain vaiheessa pomolta tuli sähköpostia, että asiasta juoruaminen on kielletty jatkossa. Saatiin me siitä hyvää ravintoa toki. Nainen oli tehnyt valituksen naureskelusta. Eromassa juuri tällä hetkellä...

Vierailija
35/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 vuotias taloushallinnonassistentti ja mieheni on 51-vuotias toimitusjohtaja.

Olemme tavanneet työkuvioissa ja kyllä, mieheni on pomoni.

Miehellä on 4 lasta (iät 6-20) ja mulla yksi 4-v tytär.

Kukaan ei ihmettele suhdetamme. Ainakaan suoraan meille.

Vierailija
36/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta nuoremman miehen. Jossain vaiheessa pomolta tuli sähköpostia, että asiasta juoruaminen on kielletty jatkossa. Saatiin me siitä hyvää ravintoa toki. Nainen oli tehnyt valituksen naureskelusta. Eromassa juuri tällä hetkellä...

Oletko siis lihonut eron jälkeen kauheaksi massaksi? :0

Vierailija
37/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä ainakin käytän keski-ikästä miestä häikäilemättömästi hyväksi jos tulee itseään tyrkyttää, pitäs olla siinä iässä jo älliä tajuta ettei sillä omalla puolipotenssilla enää mitää missejä OIKEESTI saada!

Vierailija
38/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä ainakin käytän keski-ikästä miestä häikäilemättömästi hyväksi jos tulee itseään tyrkyttää, pitäs olla siinä iässä jo älliä tajuta ettei sillä omalla puolipotenssilla enää mitää missejä OIKEESTI saada!

Tuo on tavallaan juuri noin, MUTTA kukaan mun ikänen mies ei psytyisi tarjoamaan mulle samaa taloudellista turvaa kun nyksä. Joten lopputulos on, että olemme molemmat saamapuolella. Tietty häntä rakastan myös ihan oikeasti, mutta jos olisi köyhä spuge, niin voi olla, että en rakastaisi?

ap

Vierailija
39/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhassa pierussa viehättää?

Vierailija
40/41 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mietitytä se että sulla on seksielämää ehkä seuraavat 10, maximissaan 15 vuotta ja sen jälkeen vain jonkun tosi vanhan ukon käpelöintiä muttei mitään muuta?

Meinaatko että pystyt elämään kymmenen vuoden päästä ilman seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän