Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee eroon siitä tunteesta ja pelosta, että puoliso k*settaa edelleen?

Vierailija
16.05.2026 |

Ja mikä on tarpeeksi pitkä aika ilman valehtelua tms, että pitäisi jo alkaa luottaa ja uskoa toisen puhuvan totta?

Tunnen itseni jotenkin vääränlaiseksi kun tuntuu etten uskalla luottaa, en varmaan vuosiin. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleva puoliso valehtelee aina. Eroa niin sitten selviit henkissä.

Vierailija
2/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen voi menettää kerran. Ei se koskaan täysin palaudu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen joten muistat puolisosi jokaisen virheen aina ja käytät tarvittaessa lyömäaseena esimerkiksi riidellessä tai jos et muuten vaan saa haluamaasi. Paluuta ei enää ole.

Vierailija
5/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä se tuntuu, että kun tarpeeksi monta (kymmentä) kertaa luottamus rikkoutuu, ei sitä takaisin saa. Ap

Vierailija
6/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota  selvää aina  kun epäilet.   Sitten  tiedät.   

Vierailija
7/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen joten muistat puolisosi jokaisen virheen aina ja käytät tarvittaessa lyömäaseena esimerkiksi riidellessä tai jos et muuten vaan saa haluamaasi. Paluuta ei enää ole.

Emme riitele, en jaksa kuunnella hänen huutoaan. Täysin turhaa. Murehdin asiat omassa mielessäni. Saan haluamani kyllä, ihan omilla rahoillani. Ap

Vierailija
8/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota  selvää aina  kun epäilet.   Sitten  tiedät.   

No, kun ei kaikkea vaan saa selville. Ap

Vierailija
9/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä se tuntuu, että kun tarpeeksi monta (kymmentä) kertaa luottamus rikkoutuu, ei sitä takaisin saa. Ap

Ei sitä saa takaisin. Joko opettelee elämään suomut pois silmiltä tai eroaa. Itse yritin opetella elämään miehen kanssa, jonka lupaukset olivat tyhjiä, mutta lopulta tuli helpommaksi erota. Minulla ei ollut enää mitään puhuttavaa ihmiselle, jonka sanoihin en voinut luottaa, ja puheyhteyden hävittyä katosi pohja suhteeltakin. 

Vierailija
10/10 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä saa takaisin. Joko opettelee elämään suomut pois silmiltä tai eroaa. Itse yritin opetella elämään miehen kanssa, jonka lupaukset olivat tyhjiä, mutta lopulta tuli helpommaksi erota. Minulla ei ollut enää mitään puhuttavaa ihmiselle, jonka sanoihin en voinut luottaa, ja puheyhteyden hävittyä katosi pohja suhteeltakin. 

Minulle riittäisi sen tajuaminen, että en vaan tiedä puhuuko hän totta vai ei. Ja se on ok. Yleensä meneekin niin. Mutta sitten sattuu jotain milloin alan pelätä, että k*settaako tuo mua ihan täysin. Inhoan sitä tunnetta ja ahdistusta. Kun saisi oltua ettei hetkauttaisi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi