Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kuulleet sellaisesta takkuja erittäin hyvin selvittävästä hiusharjasta kuin tangle teezer?

Vierailija
28.09.2012 |

Käyttökokemuksia?

Aika mielenkiintoinen tämä tarina takana.

Leijonanluolassa (se tv-ohjelma)näytettiin mikä on ollu heidän pahin mogansa kautta aikojen.

Leijonanluola ohjelman idea on siis tämä: Leijonan luola USA (Shark Tank) -ohjelmassa ladataan bisnesideat tiskille ja katsotaan, mikä konsepti ottaa tuulta alleen. Leijonan luolaan astuessaan kilpailijan täytyy vakuuttaa rahoittajat liikeideansa nerokkuudesta saadakseen projektille rahoitusta.

Pahin virhe oli se, että he hylkäsivät tämän yrittäjän, joka esitteli heille tätä 15 vuoden ajan kehittämäänsä takkuja selvittävää hiusharjaa.

Leijonanluolasta passittivat miehen pois, mutta mies sitten itse jatkoi töitänsä ja harjan myyntiä ja tästä kampaajasta tuli monimiljonääri, jonka tangle teezer harjaa myydään ympäri maailman niin kaupoissa kuin nettikaupoissa.

Harja on kuulemma kuin unelma ja selvittää takut aivan loistavasti.

Harjan hinta pyörii nopean googlauksen perusteella noin 10-15 euron paikkeilla, riippuen nettikaupasta.

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska joku mainostaa, ja sehän on kiellettyä palstan säännöissä.

Tuotteista keskustelu on kuule ihan sallittua. Suomessa on sananvapaus.

Vierailija
62/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi keskustella, mutta tämä ketjun jatkuva nostaminen on ihan selvää mainontaa. Tiedän kyllä, että on olemassa näitä vertaismarkkinointijuttuja, ja tämä on just sellainen. Vastauksesikin jo sen todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi keskustella, mutta tämä ketjun jatkuva nostaminen on ihan selvää mainontaa. Tiedän kyllä, että on olemassa näitä vertaismarkkinointijuttuja, ja tämä on just sellainen. Vastauksesikin jo sen todistaa.

tavallisen kuluttajan nostaa tätä ketjua? Kuluttaja ei saa siitä siis mitään palkkaa ja toimii ihan itsenäisesti, haluaa vain levittää hyvän harjan sanomaa. Onko ketjun nostaminen siis tässä tapauksessa lain mukaan kiellettyä?

Vierailija
64/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskan näköisiä.

Ei, en myy mitään. Kävelin liikkeen ikkunan ohi.

Vierailija
65/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen kuluttaja ja olen nostellut tätä ketjua, jotta muutkin kuulisivat harjasta. En saa tästä siis mitään palkkaa, teen tätä omin päin. ONko se siis lainvastaista? Rikonko lakia, kun olen nostanut ketjua "up" sanalla, ihan ilmaiseksi, omin päin? Kertokaa joku.

Vierailija
66/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdelle takkutukalle?

Vierailija
67/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen kuluttaja ja olen nostellut tätä ketjua, jotta muutkin kuulisivat harjasta. En saa tästä siis mitään palkkaa, teen tätä omin päin. ONko se siis lainvastaista? Rikonko lakia, kun olen nostanut ketjua "up" sanalla, ihan ilmaiseksi, omin päin? Kertokaa joku.

mutta kuka tahansa voi väittää olevansa mitä tahansa. Ja ei tällaisesta nyt mitään poliisiasiaa tule, mainostamisesta voi korkeintaan saada bannia.

Eikö sulla itsellä ole lainkaan tietoutta tällaisista asioista?

Vierailija
68/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuka tahansa voi väittää olevansa mitä tahansa. Ja ei tällaisesta nyt mitään poliisiasiaa tule, mainostamisesta voi korkeintaan saada bannia.

Eli siis bannia voi tulla, jos nostelen ketjua, jossa puhutaan tästä harjasta. Teen sen ihan kuluttajana. En mainosta edes mitään tiettyä liikettä, ainoastaan nostelen ketjua, jossa on tämä tietty harja. Bannin asia vai, oikeastikko?!?

Vierailija
69/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa on samanlaiset piikit, eli harjaavat hiukset samalla tavalla, eroa on vain muotoilussa.

Matkamallissa on sellainen suojalevy, mikä estää piikkien taipumisen, mutta se tavallinen harja taasen on pinta-alaltaan suurin, eli sillä on nopein harjata. Kukkapurkissakaan piikit eivät osu mihinkään mutta siinä on vielä pienempi pinta-ala kuin matkamallissa.

Meillä on jokaista mallia kun löytyy luonnonkiharaisia takkutukkia.

Vierailija
70/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis bannia voi tulla, jos nostelen ketjua, jossa puhutaan tästä harjasta. Teen sen ihan kuluttajana. En mainosta edes mitään tiettyä liikettä, ainoastaan nostelen ketjua, jossa on tämä tietty harja. Bannin asia vai, oikeastikko?!?

Kysy ylläpidolta, jos noin huolettaa. Mistä minä tiedän, onko vai eikö.

Vierailija
71/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden oma sähköposti ei tunnu vastaavan.

Vierailija
72/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortti, niin saat tilattua englannin nettikaupasta ilman postituskuluja, harjojen hinta on about 12 € tsipale, ja kauppahan on toi kuuluisa

www.amazon.co.uk

Vierailija
73/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortti, niin saat tilattua englannin nettikaupasta ilman postituskuluja, harjojen hinta on about 12 € tsipale, ja kauppahan on toi kuuluisa

www.amazon.co.uk

Vierailija
74/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

amazonista löytyi värivaihtoehtoja. Päävalikko antaa pinkin. Mutta kun klikkaa sen auki, sieltä tulee eri vaihtoehtoja, kuten musta, okra, englanninlipulla, sininen jne.

Vierailija
75/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

amazonista löytyi värivaihtoehtoja. Päävalikko antaa pinkin. Mutta kun klikkaa sen auki, sieltä tulee eri vaihtoehtoja, kuten musta, okra, englanninlipulla, sininen jne.

Sieltä ei löytynyt lammasvaihtoehtoa tai pantteria, ne nyt ainakin haluan.

Miljoona kopioo vaan tuli

Vierailija
76/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangleteezer.com.ista briteistä. Siellä oli ainakin valikoimaa! Tilasin joululahjoiksi ja itselle...

Vierailija
77/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangleteezer.com.ista briteistä. Siellä oli ainakin valikoimaa! Tilasin joululahjoiksi ja itselle...

Vierailija
78/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortti lasku tulee euroina :D

Vierailija
79/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogikirjoituksesta, että tuo harja repii hiuksia. Käskivät koittaa harjata omaa käsivartta sillä ja sanoivat, että raapii ihan hemmetisti...

Vierailija
80/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogikirjoituksesta, että tuo harja repii hiuksia. Käskivät koittaa harjata omaa käsivartta sillä ja sanoivat, että raapii ihan hemmetisti...

No raapihan luonnonharjaiset harjatkin kättä. Minusta tuo raapii vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä