Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kuulleet sellaisesta takkuja erittäin hyvin selvittävästä hiusharjasta kuin tangle teezer?

Vierailija
28.09.2012 |

Käyttökokemuksia?

Aika mielenkiintoinen tämä tarina takana.

Leijonanluolassa (se tv-ohjelma)näytettiin mikä on ollu heidän pahin mogansa kautta aikojen.

Leijonanluola ohjelman idea on siis tämä: Leijonan luola USA (Shark Tank) -ohjelmassa ladataan bisnesideat tiskille ja katsotaan, mikä konsepti ottaa tuulta alleen. Leijonan luolaan astuessaan kilpailijan täytyy vakuuttaa rahoittajat liikeideansa nerokkuudesta saadakseen projektille rahoitusta.

Pahin virhe oli se, että he hylkäsivät tämän yrittäjän, joka esitteli heille tätä 15 vuoden ajan kehittämäänsä takkuja selvittävää hiusharjaa.

Leijonanluolasta passittivat miehen pois, mutta mies sitten itse jatkoi töitänsä ja harjan myyntiä ja tästä kampaajasta tuli monimiljonääri, jonka tangle teezer harjaa myydään ympäri maailman niin kaupoissa kuin nettikaupoissa.

Harja on kuulemma kuin unelma ja selvittää takut aivan loistavasti.

Harjan hinta pyörii nopean googlauksen perusteella noin 10-15 euron paikkeilla, riippuen nettikaupasta.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi."

Ja tämä yksi jo myönsi "hopottavansa" täällä, eihän hiusharjaketju muuten tauotta pinnalla pysyisikään.

Tämä yksi myönsi vain nostavansa ketjua ylös, jotta muutkin lukisivat käyttökokemuksia harjasta.

Joo no jos tarkkoja ollaan niin ei sanonut suoraan hopottavansa täällä. Sanoi kuitenkin pitävänsä aihetta ylhäällä ja että "Tärkeää ja mieleistä aihetta jaksaa pitää yllä. Hopottajat ovat yleensä aktiivisia ja myönteisiä ihmisiä, sellaisia, kuin kaikkien pitäisi olla. Energia ei lopu kesken, kun on tehtävään ryhtynyt."

Kun on TEHTÄVÄÄN ryhtynyt...

Eli jos laskee 1+1 niin...

Vierailija
122/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...TU mä en ainakaan ikinä osta sitä, pelkästään tää ketju saa sen aikaan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi."

Ja tämä yksi jo myönsi "hopottavansa" täällä, eihän hiusharjaketju muuten tauotta pinnalla pysyisikään.

Tämä yksi myönsi vain nostavansa ketjua ylös, jotta muutkin lukisivat käyttökokemuksia harjasta.

Joo no jos tarkkoja ollaan niin ei sanonut suoraan hopottavansa täällä. Sanoi kuitenkin pitävänsä aihetta ylhäällä ja että "Tärkeää ja mieleistä aihetta jaksaa pitää yllä. Hopottajat ovat yleensä aktiivisia ja myönteisiä ihmisiä, sellaisia, kuin kaikkien pitäisi olla. Energia ei lopu kesken, kun on tehtävään ryhtynyt."

Tuo ei ollut oikean ap:n viesti!!!! Se oli nähtävästi jonkun oikean hopottajan, sillä tätä ketjua on nostellu joku/jotku muutkin kuin mä.

t. ap

Vierailija
124/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on meinaan sellainen takkupesä että ei mikään tuo kiharapehko. Parin viikon välein sitä jaksaa selvittää jos silloinkaan. Onneksi ei niin näy kun pitää kiinni.

Vierailija
125/130 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin hyvä. Jopa meidän poika suostuu harjailemaan sillä. Lapsille aivan ehdoton.

Ostan yleensä suoraan UK:sta.

Vierailija
126/130 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä parasta, täysin kivuttomasti. Voin todella suositella kaikille!

Vierailija
127/130 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin noin vuosi takaperin Englannista, mutta nykyään sitä saa ostettua ihan paikallisistakin kampaamoista. Valikoimistani löytyy nykyään monenlaista Tangle Teezeriä, Flowerpotista matkamalleihin ja perusversioihin.

Minulla on pitkät hiukset, samoin päiväkoti-ikäisellä tyttärelläni ne ulottuvat yli vyötärön. Takkujen kampaaminen tavallisella harjalla olisi tuskaliasta, mutta Tangle Teezerillä sujuu hellävaraisemmin.

Hiuksia irtoaa paljon vähemmän, kun harjaan Tangle Teezerillä enkä tavallisella harjalla. Tämäkin on hyvä juttu, etenkin kun on tällainen ohut suomalainen hiuslaatu.

Vierailija
128/130 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellakin aivan meidän perhen pelastus :) Tyttökin harjaa nykyään hiuksiaan yhtenään - vaikka ennen ei antanut harjata millään!! Tykkään :)

Täältä löytyy muuten jälleenmyyjät www.tangleteezersuomi.com

Mä olen kyllä yleisesti nähnyt harjan maksavan noin 19 euroa.

Vierailija
129/130 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt toista vuotta jo tangle teezerit käytössä, enkä aio enää ikinä vaihtaa takaisin tavalliseen harjaan! Tosiaan selvittää takut NIIN hyvin. JA tangle teezerhän on ainoa harja jota saisi käyttää myös märkiin hiuksiin - märät hiukset kun katkeavat helpommin niin niitä ei saisi harjata ollenkaan. Mutta tangle teezerillä saa!

Vierailija
130/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ollut oikean ap:n viesti!!!! Se oli nähtävästi jonkun oikean hopottajan, sillä tätä ketjua on nostellu joku/jotku muutkin kuin mä.

t. ap

No mutta yhtäkaikki täällä vissiin sitten on joku hopottaja joka on varastanut sun ketjun :D

Mutta nyt mä ainakin omalta osaltani lopetan tämän ketjun nostamisen.

Oikeasti, hiusharjasta ei ikipäivänä riittäisi juttua näin paljon ellei joku veeeeeeeeetun hopottaja olis täällä "tienaamassa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan