Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kuulleet sellaisesta takkuja erittäin hyvin selvittävästä hiusharjasta kuin tangle teezer?

Vierailija
28.09.2012 |

Käyttökokemuksia?

Aika mielenkiintoinen tämä tarina takana.

Leijonanluolassa (se tv-ohjelma)näytettiin mikä on ollu heidän pahin mogansa kautta aikojen.

Leijonanluola ohjelman idea on siis tämä: Leijonan luola USA (Shark Tank) -ohjelmassa ladataan bisnesideat tiskille ja katsotaan, mikä konsepti ottaa tuulta alleen. Leijonan luolaan astuessaan kilpailijan täytyy vakuuttaa rahoittajat liikeideansa nerokkuudesta saadakseen projektille rahoitusta.

Pahin virhe oli se, että he hylkäsivät tämän yrittäjän, joka esitteli heille tätä 15 vuoden ajan kehittämäänsä takkuja selvittävää hiusharjaa.

Leijonanluolasta passittivat miehen pois, mutta mies sitten itse jatkoi töitänsä ja harjan myyntiä ja tästä kampaajasta tuli monimiljonääri, jonka tangle teezer harjaa myydään ympäri maailman niin kaupoissa kuin nettikaupoissa.

Harja on kuulemma kuin unelma ja selvittää takut aivan loistavasti.

Harjan hinta pyörii nopean googlauksen perusteella noin 10-15 euron paikkeilla, riippuen nettikaupasta.

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vaikuttaa vähän vinksahtaneelta tuon takkufetissinsä kanssa. Jos tarpeeksi moni ilmoittaa näitä asiattomiksi, ehkä ketjut poistetaan. En halua käydä palstalla, joka on mainostajien pöljäviestin täyttämä.

Vierailija
102/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi."

Ja tämä yksi jo myönsi "hopottavansa" täällä, eihän hiusharjaketju muuten tauotta pinnalla pysyisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on mainostaa: tule ostamaan Tangle Treezer-hiusharjasi minulta Piian Kampaamosta, osoitteesta Mainostie 3, 33300 Mainostus.

=D

Vierailija
104/130 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloituksen hyvällä tarkoituksella. Miksi tulet valehtelemaan ketjuuni? Tuskin edes kukaan tavallinen AV-mamma tietäisi tuotteesta niin paljon kuin minä. Mutta kiitos silti, sinä vale-ap! Samalla asiallahan sinä olet :) Pääasia, että ketju pysyy ylhäällä ja tuote myy.

t. ap

No mutta yhtäkaikki täällä vissiin sitten on joku hopottaja joka on varastanut sun ketjun :D

Näin taisi käydä. t. alkuperäinen ap

Huh huh, tämä ei todellakaan ole alkuperäinen ap. Vaan minä olen. Onko muuten rangaistavaa esiintyä ketjun ap:na, jos ei sitä oikeasti ole?

Vierailija
105/130 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole niin tyhmä, että uskoisi, että joku olisi niin fanaattinen hiusharjafetisisti, että kirjoittaisi kymmeniä viestejä käyttämästään hiusharjasta. Aika erikoinen sattuma on sekin, että melkein kaikki ketjun viestit näyttävät olevan saman henkilön kirjoittamia. Olet tosi ärsyttävä!

Vierailija
106/130 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta yhtäkaikki täällä vissiin sitten on joku hopottaja joka on varastanut sun ketjun :D

Näin taisi käydä.

t. alkuperäinen ap

Vierailija
107/130 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloituksen hyvällä tarkoituksella. Miksi tulet valehtelemaan ketjuuni? Tuskin edes kukaan tavallinen AV-mamma tietäisi tuotteesta niin paljon kuin minä. Mutta kiitos silti, sinä vale-ap! Samalla asiallahan sinä olet :) Pääasia, että ketju pysyy ylhäällä ja tuote myy.

t. ap

Näin taisi käydä. t. alkuperäinen ap

Vierailija
108/130 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKU selvittäny, mistä sais halvimmalla?

Vierailija
109/130 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osti saman tien kaikille suvun naisille joululahjaksi. Mä sain tuon onneksi jo ennakkoon. En oo tuon jälkeen muuta harjaa käyttäny. Esim. uimahallissa käynnin jälkeen toi on ihana, kun voi harjata kosteat tosi takkuiset hiukset kivuttomasti.

Vierailija
110/130 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tangle teezerin kehittäjä, tämä nykyinen multimiljonäärimies, se on tässä you tuben videolla harjaamassa mallien hiuksia:

Vierailija
111/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jäi hiuksiin kiinni, hiuksia piti repiä ja leikata ja vehje murtui. Älä osta.

Vierailija
112/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jäi hiuksiin kiinni, hiuksia piti repiä ja leikata ja vehje murtui. Älä osta.

Vierailija
113/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuten usko.

Vierailija
114/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut saavat mainostaa täällä, mutta kaikki eivät?

Ne saa mainostaa, jotka tekevät sitä omin päin omasta mielenjohteestaan, eivät siis saa siitä palkkaa, eikä kukaan ole pyytänyt heitä mainostamaan. Eli kuten täällä suurin osa käyvistä on, tavallisia kotiäitejä.

Vierailija
115/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ole tavallisia kotiäitejä...

Vierailija
116/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hopottaja?

Jos yksinään mainostaa tuotteita, joista tykkää, niin siinä ei ole mitään laitonta. Jos tekee sitä yksinään oman pään mukaisesti kenenkäään pyytämättä tai käskyttämättä.

Vierailija
117/130 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla sitten kommentoimaan kun on kokeiltu.

Vierailija
118/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen muka-ihme toi on?

Vierailija
119/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää viimeiset kolme vai neljä kommenttia, jotka on allekirjoitettu t. ap nimimerkillä, niin ei ole ketjun oikea ap, sillä se olen minä. Ihan suu auki luin noi viestit, sillä aiemmin ei ole koskaan käyny näin. Oh hoh, en voi muuta sanoa.

t. ketjun oikea ap

Noista hopottajista tuli mieleen se, että hitto vieköön, miksi ihmeessä olen joitakin kertoja kehunu kuluttajatuotteita ilmaiseksi, kun niistä näköjään voisi saada palkkaakin?! Tietääkö joku miten se käytännössä toimii ja paljon palkkaa maksetaan? ;)

Vierailija
120/130 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi."

Ja tämä yksi jo myönsi "hopottavansa" täällä, eihän hiusharjaketju muuten tauotta pinnalla pysyisikään.

Tämä yksi myönsi vain nostavansa ketjua ylös, jotta muutkin lukisivat käyttökokemuksia harjasta.