Oletteko kuulleet sellaisesta takkuja erittäin hyvin selvittävästä hiusharjasta kuin tangle teezer?
Käyttökokemuksia?
Aika mielenkiintoinen tämä tarina takana.
Leijonanluolassa (se tv-ohjelma)näytettiin mikä on ollu heidän pahin mogansa kautta aikojen.
Leijonanluola ohjelman idea on siis tämä: Leijonan luola USA (Shark Tank) -ohjelmassa ladataan bisnesideat tiskille ja katsotaan, mikä konsepti ottaa tuulta alleen. Leijonan luolaan astuessaan kilpailijan täytyy vakuuttaa rahoittajat liikeideansa nerokkuudesta saadakseen projektille rahoitusta.
Pahin virhe oli se, että he hylkäsivät tämän yrittäjän, joka esitteli heille tätä 15 vuoden ajan kehittämäänsä takkuja selvittävää hiusharjaa.
Leijonanluolasta passittivat miehen pois, mutta mies sitten itse jatkoi töitänsä ja harjan myyntiä ja tästä kampaajasta tuli monimiljonääri, jonka tangle teezer harjaa myydään ympäri maailman niin kaupoissa kuin nettikaupoissa.
Harja on kuulemma kuin unelma ja selvittää takut aivan loistavasti.
Harjan hinta pyörii nopean googlauksen perusteella noin 10-15 euron paikkeilla, riippuen nettikaupasta.
Kommentit (130)
12 vuotiaan lapsen toiveesta.
Oli kokeillut harjaa kesällä ystävänsä luona.
Maksoi 15€. (Kampaamo myi.)
Kohta varmaan tulee kopioita, jotka ihan yhtä hyviä.
on kyllä niin hieno kouluesimerkki astroturffauksesta tämä ketju kuin vain olla ja voi. Tällä palstalla on niin selkeä oma sävynsä joka toistuu joka keskustelussa olipa aihe mikä tahansa maan ja taivaan välillä, että tällainen puppet show erottuu sieltä kuin majakka marraskuun yöstä.
Ei sillä etteikö varmasti olisi jokunen oikeakin keskustelija eksynyt mukaan, mutta aloitus ja suurin osa kommenteista on kyllä yhden ja saman henkilön kirjoittamia.
Ja joku kun puhui motiivista: varmaan sille monimiljonäärille ei Suomi ole mitään kovin tärkeää markkina-aluetta, mutta harjaa työnään maahantuovalle esimerkiksi on kyllä.
100 e rävähtää meidän tilille, jokaisesta kehusta. Käykö kateeksi?
No se teho perustuu just noihin pehmeisiin, lyhyisiin piikkeihin. Ei revi, eikä raasta.
Miksei kukaan kerro mihin tuo harjan teho perustuu??
En oikeasti tiedä. Siinä on melko tiheässä kahden pituisia joustavia liukkaita muovitikkuja, jotka jostain syystä eivät vedä hiuksissa olevia takkuja tiukempaan eivätkä myöskään tartu niihin. Harjassa ei myöskään ole vartta, joten sillä tulee harjattua sen takia varmaan hellävarasemmin. Ei tuu sitä vipuvarsivoimaa, mitä normaalilla harjalla saa. Jostain syystä takut avautuu nopeesti ja kivuttomasti vaikken käyttäis hoitoainetta ja hiukset ois märät. Googlaa, ehkä sen sivuilla selitetään.
Minulla sekä työtölläni on luonnonkiharat ja paskut hiukset. Tämä harja ei ole meille hyvä. Paras meille on aitoharjasharja, sellainen lapio :). Tämä kapistus on aivan liian pieni, jotenkin kömpelö meidän hiuksille. Ja ihan yhtälailla tyttö sanoo, että sattuu kun takku tulee teen kuin muillakin harjoilla. Minä ostin tämän harjan puhtaasti nettihehkutuksen vuoksi, mm.blogit hehkuttivat ja en voi sanoa että on hintansa väärtti. Kovasti näyttää siltä että olen mielipiteineni yksin :D. Tilasin lookfantastik- nimisestä verkkokaupasta.
teki niitä kilometrin mittaisia häpykarvaleikkuriketjuja. Hän saa rahaa tästä. Tän voisi ilmoittaa asiattomaksi.
on kyllä niin hieno kouluesimerkki astroturffauksesta tämä ketju kuin vain olla ja voi. Tällä palstalla on niin selkeä oma sävynsä joka toistuu joka keskustelussa olipa aihe mikä tahansa maan ja taivaan välillä, että tällainen puppet show erottuu sieltä kuin majakka marraskuun yöstä.
Ei sillä etteikö varmasti olisi jokunen oikeakin keskustelija eksynyt mukaan, mutta aloitus ja suurin osa kommenteista on kyllä yhden ja saman henkilön kirjoittamia.
Ja joku kun puhui motiivista: varmaan sille monimiljonäärille ei Suomi ole mitään kovin tärkeää markkina-aluetta, mutta harjaa työnään maahantuovalle esimerkiksi on kyllä.
Kuule minä olen ketjun aloittaja, ihan tavallinen kotiäiti!!! Voin vannoa tämän ja vaikka kuule poliisit saa tutkia ip osoitteeni ja selvittää henkilöllisyyteni, niin paljastuu, että todellakin olen tavallinen kotiäiti, hoitovapaalla ihan eri firmasta ja kirjoitin tämän aloituksen ihan palkatta. En tiedä, ketkä ovat tänne vastailleet, mutta nähtävästi harjalla on useampi tyytyväinen käyttäjä!
sitten sun on hirveän vaikea ymmärtää sitä, että koko ketju on totta. Kaikki harjan kehujat ovat tavallisia kuluttajia ja harja on oikeasti hyvä. Onko niin vaikea uskoa tällaista? Jos harja on hyvä, se on hyvä ja vaikea sitten löytää haukkujia.
Mun tytöllä on todella haasteellinen tukka, hiusten "avaaminen" on ollut aina hankalaa. Kokeilin hänellä tuota harjaa ja toimi kuin unelma..ei sattunut yhtään.
Ilman ei tultaisi toimeen. On ihana tyttären luonnonkiharan tukan selvittämisessä ja omanikin harjaan sillä aina pesun jälkeen märkänä. SuperHarja!! Ostettu kampaajalta.
Minulla sekä työtölläni on luonnonkiharat ja paskut hiukset. Tämä harja ei ole meille hyvä. Paras meille on aitoharjasharja, sellainen lapio :). Tämä kapistus on aivan liian pieni, jotenkin kömpelö meidän hiuksille. Ja ihan yhtälailla tyttö sanoo, että sattuu kun takku tulee teen kuin muillakin harjoilla. Minä ostin tämän harjan puhtaasti nettihehkutuksen vuoksi, mm.blogit hehkuttivat ja en voi sanoa että on hintansa väärtti. Kovasti näyttää siltä että olen mielipiteineni yksin :D. Tilasin lookfantastik- nimisestä verkkokaupasta.
100 e rävähtää meidän tilille, jokaisesta kehusta. Käykö kateeksi?
No se teho perustuu just noihin pehmeisiin, lyhyisiin piikkeihin. Ei revi, eikä raasta.
;)
64
Takkuuntuva tukka ja teezer kukkamalli käytössä. Ihan ok harja, hellävaraisempi, mutta sillä kestää pidempään selvittää takut. Ja kyllä tälläkin harjaaminen sattuu.
Aidot harjakset ovat ihan toista maata.
100 e rävähtää meidän tilille, jokaisesta kehusta. Käykö kateeksi? No se teho perustuu just noihin pehmeisiin, lyhyisiin piikkeihin. Ei revi, eikä raasta.
;) 64
teki niitä kilometrin mittaisia häpykarvaleikkuriketjuja. Hän saa rahaa tästä. Tän voisi ilmoittaa asiattomaksi.
Voin vannoa ja vakuuttaa, että olen hoitovapaalla oleva kotiäiti, enkä saa penniäkään tästä. Aloitin tämä ketjun ihan omasta mielijohteestani. Kukaan ei maksa mulle yhtään mitään, tämä on aivan varma fakta!
t. ketjun ap
voin tulla kertomaan rehellisen kuluttajan mielipiteen, onko harja niin hyvä, kuin väitetään!
Siksi, koska joku mainostaa, ja sehän on kiellettyä palstan säännöissä.
Harmittaa, kun kummitädin piti väkisin tämä ostaa, vaikka sanoin meillä jo olevan hyvä takkuharja. Parempi tuo vanha, perinteisemmän näköinen, selvittää takut nopemmin.