Oletteko kuulleet sellaisesta takkuja erittäin hyvin selvittävästä hiusharjasta kuin tangle teezer?
Käyttökokemuksia?
Aika mielenkiintoinen tämä tarina takana.
Leijonanluolassa (se tv-ohjelma)näytettiin mikä on ollu heidän pahin mogansa kautta aikojen.
Leijonanluola ohjelman idea on siis tämä: Leijonan luola USA (Shark Tank) -ohjelmassa ladataan bisnesideat tiskille ja katsotaan, mikä konsepti ottaa tuulta alleen. Leijonan luolaan astuessaan kilpailijan täytyy vakuuttaa rahoittajat liikeideansa nerokkuudesta saadakseen projektille rahoitusta.
Pahin virhe oli se, että he hylkäsivät tämän yrittäjän, joka esitteli heille tätä 15 vuoden ajan kehittämäänsä takkuja selvittävää hiusharjaa.
Leijonanluolasta passittivat miehen pois, mutta mies sitten itse jatkoi töitänsä ja harjan myyntiä ja tästä kampaajasta tuli monimiljonääri, jonka tangle teezer harjaa myydään ympäri maailman niin kaupoissa kuin nettikaupoissa.
Harja on kuulemma kuin unelma ja selvittää takut aivan loistavasti.
Harjan hinta pyörii nopean googlauksen perusteella noin 10-15 euron paikkeilla, riippuen nettikaupasta.
Kommentit (130)
Niin ilmiselvää astroturffausta, eli maksettua tuotteen kehumista keskustelupalstoilla, että ihan naurattaa! :D
Niin ilmiselvää astroturffausta, eli maksettua tuotteen kehumista keskustelupalstoilla, että ihan naurattaa! :D
Voin vannoa ja vakuuttaa, että olen ihan tavallinen hoitovapaalla oleva kotiäiti, joka aloitti tämän keskustelun.
On oikeasti hyvä mun paksun, pitkän tukan selvittämiseen. Ei sillä että kyllä tavallisen selvityskammankin ja harjankin kanssa hyvin pärjäisin mutta onhan tuo kätevä.
Ja varsinkin tyttärelle, jolla on hennompi hiuslaatu joka menee enemmän takuille kuin oma jouhitukkani, selvittäminen on vähemmän itkuista hommaa tuon kanssa.
Noh, englantilaisen monimiljonäärin ei tarvitse maksaa jollekin jääkarhumaan tsättipalstan mammalle yhtään mitään. Tuote on vaan sen verran hyvä, että myy itse itseään ja tyytyväiset käyttäjät kehuvat tuotetta ihan oma-aloitteisesti.
Jos sinulla ei ole helposti takkuuntuvat hiukset ja voit harjata ne ihan millä tahansa harjalla tai jopa kammalla, et ymmärrä mitä se on, kun kerrankin löytää tuotteen, mikä toimii.
Aiemmin käytin isokokoista, siis todella isokokoista, kampaa, mutta niitä ei ole enää automarketin hiustarvikehyllyltä löytynyt.
Ei tämäkään kyllä täysin täydellinen tuote ole, mutta sitä odotellessa mulla on liuta TT:tä.
Ja monta kappaletta:
- yksi kukkakuppi, ihana lapsille ja saa ponnarikuminauhat sisälle talteen
- yksi matkaversio, jossa kansi, ihana myös käsilaukussa
- 3 kpl isoa versiota
LOISTAVIA HARJOJA! Kiitos ap tarinasta muuten, en tiennyt:-)
oon tykänny, en käytä muuta hiusharjaa. Hiusten harjaaminen ei tällä satu, ei revi hiuksia.:)
tän ketjun kirjoittajat kaikki jotain tangle teezerin jälleenmyyjiä? Kuulostaa jotenkin tosi oudoilta noi vastaukset.
tän ketjun kirjoittajat kaikki jotain tangle teezerin jälleenmyyjiä? Kuulostaa jotenkin tosi oudoilta noi vastaukset.
Varmasti kuulostaa oudoilta, kuulostais minustaki jos en ois tota harjaa kokeillut. Musta on myös erittäin outoa, että noin tavallisen näkönen harja toimii jostain syystä paremmin ku mikään muu mitä oon ikinä testannu. Munkin teki mieli mennä johonkin höpöttämään tästä hiusharjasta ku sen sain, mutta ajattelin et kuulostais niin falskilta mainokselta etten kehdannu :D
saa mieleen lähinnä teennäisen, palkatun mainoksen?
meidänkin pellavapää takkutukka tytöt harjaavat nyt itse aamuisin hiuksensa suosiolla. Ennen sitä tehtiin pakolla itkun kanssa.
Minä olen tässä hiuksia kasvatellut jonkin aikaa.
Menee todella helposti takkuun, varsinkin niskasta.
Niinpä harjauksen jälkeen hiuksia on siellä täällä.
Olenkin juuri etsinyt harjaa, jolla sais harjattua niin ettei hiuksen kovin katkeaisi. Luonnoharjaksisen meinasin ostaa, mutta nyt kiinnostuin tästä.. :)
Minä olen tässä hiuksia kasvatellut jonkin aikaa.
Menee todella helposti takkuun, varsinkin niskasta.
Niinpä harjauksen jälkeen hiuksia on siellä täällä.Olenkin juuri etsinyt harjaa, jolla sais harjattua niin ettei hiuksen kovin katkeaisi. Luonnoharjaksisen meinasin ostaa, mutta nyt kiinnostuin tästä.. :)
Muilla harjoilla saattaa katketa. Toi ei jotenkin tarraa niihin takkuihin ollenkaan vaan jos se ei kertavedolla selvitä takkua se ikäänku menee siitä läpi.
kun ne hiukset ei mene sotkuun niihin harjaksiin.
Kiitos nopeista vastauksista :)
Entä sähköisyys? Jos on kerran muoviharja?
loistava harja. Kannatta hankkia semmonen missä on kansi mukana, jos aikoo kuljettaa käsilaukussa mukana.
ja toimii ok, tosin yhtä hyvin kuin takkuharjakin http://www.feelunique.com/p/Kent--Large-Porcupine-Hair-Brush tai http://www.feelunique.com/p/Kent-Large-Black-Bristle-Brush.
ja tässä on hankala muotoilu, kunnon takkuun osuessaan tämä suka lentää kädestä jos ei sormet pidä napakasti kiinni. eli ei hentosormiselle :)