Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä superköyhiä, jotka ei oo saaneet edes perintöä vanhemmiltaan?

Vierailija
09.11.2023 |

Miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
2/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut perintöä mutta en ole köyhä.

Vierailija
4/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku edes oletusarvoisesti odottaa perintöä? Vanhemmat on ne rahat tienanneet, joten laittakoon haisemaan mielensä mukaan ja nauttikoot.

Vierailija
5/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en ihan superköyhä, perusköyhä vaan. Isän perintö on jakamatta kun huithapeli veljeni ryyppäisi ittensä kuoliaaksi ja kylväis rahat hyväksikäyttäjille taivaan tuuliin. Harmittaa vietävästi mutta toki haluan pitää veljeni hengissä eli äidin kanssa sitte kituutellaan vaan.

Vierailija
6/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, ei ole edes vanhempia.

Vierailija
7/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen vanhemmat elävät nykyään pitkälti yli kahdeksankymppisiksi, jolloin perintö saadaan vasta eläkeiässä. Omaisuus on siis ihan itse hankittua ja saattaa mennä suoraan lapsenlapsille.

Vierailija
8/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhempien pitäisi jättää perintöä? Itse ovat rahansa tienanneet joten toivottavasti myös itse kuluttavat ne ja nauttivat niistä.

Vierailija
9/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen vanhemmat elävät nykyään pitkälti yli kahdeksankymppisiksi, jolloin perintö saadaan vasta eläkeiässä. Omaisuus on siis ihan itse hankittua ja saattaa mennä suoraan lapsenlapsille.

*perintö siis saattaa mennä suoraan lapsenlapsille, että vältettäisiin edes yhdet perintöverot.

Vierailija
10/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään, vanhemmat muutti ulkomaille eläkepäiviä viettämään että ei ole edes heidän apupanostaan, ja rahat menee siellä heillä itseensä. Tänne jäi lapsenlapset.

Vierailija
11/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja sisarukset peritään jossain vaiheessa vain tavarat. Ei ole ole omaisutta. Velkoja heillä on. Olivat duunareita koko elämänsä ajan. Näyttää siltä että ei minultakaan jää mitään omaisuutta. Sisaruksilta ei jää omaisuutta. Mitä sitte? On koko elämä elätty pienillä tuloilla. Siihen tottuu.

50+

Vierailija
12/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni. Hän on päinvastoin joutunut elättämään vanhempiaan vuosikausia oman perheen kustannuksella. Onneksi tulot sentään on yli 100ke nykyisin

Vierailija
13/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole superköyhä, mutta en ole saanut perintöäkään. Katsos kun mun vanhemmat elää vielä ja toivon mukaan elääkin vielä pitkään. Perintöä on kyllä tulossa meille kolmelle lapselle, mutta kyllä mä mielummin pidän vanhempani vielä pitkään.

Vierailija
14/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ap on.

Vierailija
15/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Mirkku 8v.

Vierailija
16/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku edes oletusarvoisesti odottaa perintöä? Vanhemmat on ne rahat tienanneet, joten laittakoon haisemaan mielensä mukaan ja nauttikoot.

Ei välttämättä. Tätä hokemaa ihmettelen. On sukuja joissa maata, kiinteistöjä, osakkeita yms ja aina siirtyy sukupolvelta toiselle perinnöksi. Tottakai jokainen saa tehdä osuudellaan mitä tahtoo mutta jos joku vanhempi päättää ettei jätä jälkikasvullensa perintöä ei hän kuitenkaan itse ole sitä omaisuuttansa tehnyt.

Vierailija
17/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjä nää äitinsä helmoissa elävien lötköjen veetuiluyritykset!

Vierailija
18/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kuolleet vielä. Eikä mulla ole kiinnostusta kytätä tulevaa perintöä muutenkaan.

Vierailija
19/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paras - ja arvokkain - perintö on se, jonka lapset saavat vanhemmiltaan vanhempien vielä eläessä."

Mitä enemmän vanhemmat viettävät aikaa lastensa kanssa ja mitä enemmän he siirtävät lapsilleen elämänviisautta, sitä suuremman perinnön lapset saavat.

Kaikki muu on vain maallista.

Vierailija
20/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paras - ja arvokkain - perintö on se, jonka lapset saavat vanhemmiltaan vanhempien vielä eläessä."

Mitä enemmän vanhemmat viettävät aikaa lastensa kanssa ja mitä enemmän he siirtävät lapsilleen elämänviisautta, sitä suuremman perinnön lapset saavat.

Kaikki muu on vain maallista.

Noin toimii yläluokka.

Eli kouluttaa, sivistää, auttaa ja tukee lapsiaan.

Sen vastakohta on työväenluokka.

Harvoin antavat rakentavaa tukea lapsilleen.