Kaisa Liski: Rankkaa sorsimista äitiyden takia
Kiinteistökuningatar Kaisa -tv-ohjelmasta tuttu Kaisa Liski synnytti elokuun alussa pojan, mutta tuore äiti on ollut viikkojen ajan täydessä työn touhussa.
Kaisa Liski vieraili torstaina Kitchen & Co -ravintolan avajaisissa. Poikalastaan vaunuissa mukanaan kuljettanut Kaisa vaikutti tuoreesta äitiydestään huolimatta erittäin hyvinvoivalta ja oli varsin hoikassa kunnossa, vaikka lapsi syntyi vain kuutisen viikkoa sitten.
- On ihanaa olla äiti aikuisella iällä, Kaisa hehkutti.
Äitiys on alkanut Kaisan mukaan onnellisissa merkeissä – vaikka katkonaiset ja vähäiset yöunet ovatkin tuottaneet hänelle väsymystä.
- Ei se valvominen tietysti hirveän terveellistä ole, sen tuntee omassa kehossaan. Mutta hyvin kaikki on silti mennyt, Kaisa sanoi.
Tuore äitiys on kuitenkin vaikuttanut hieman negatiivisella tavalla Kaisan työasioihin.
- Olen kohdannut rankkaa sorsimista. Eräs miespuolinen, pitkäaikainen asiakasryhmäni tuomitsi minut täysin äitiyteni takia, ja irtisanoi kaikki toimeksiantoni heti lapsen syntymän jälkeen. Minusta se oli heiltä erittäin tuomittavaa käytöstä.
- Kerroin heille jo raskauden aikana, että aion tehdä töitä äitiyslomani aikana juuri heidän kaltaistensa, pitkäaikaisten asiakkaiden vuoksi. Olen hoitanut yhtenä-kahtena päivänä saman työmäärän kuin ennen äitiyttä tein viikossa. Mutta se ei nähtävästi kelvannut herraseurueelle, Kaisa kertoi pettyneenä.
Kommentit (35)
viime jaksossa se miten sitä Orimattilan "pikkutöllin", niinkuin Kaisa itse sanoi, omistajan mollaaminen ja nolaaminen ohjelmassa.
Eihän se ollut millään tavalla sellainen kohde johon Teukka-stailaus voisi sopia. Ymmärrän hyvin että se Orimattilan mies ärsyyntyi "suomen parhaaseen välittäjään" ja "suomen parhaaseen stailaajaan"...
Myisi Kaisa vaan niitä hulppeita miljoonakoteja ja tekisi "Kaisojaan"...
Taitavampi laatu kärsiä. En ostaisi.
Välittäjän pitää juosta paikalle kun asiakas tahtoo kämpän nähdä.
kuka siihen Kaisaan oli ottanut yhteyttä.
Siellä oli sovittu, että kamaa karsitaan ja että tapetoidaan. Ei siis mitään ylivoimaista.
Se omistaja ei käynyt ihan täysillä! Ehdottaa nyt että Teuvo vetää tapetit telkkarin ympäriltä. Jestas sentään.
ei siis mikään rivivälittäjä enää. Johtajat saavat järjestettyä itse työnsä ja hoidettua paljon etänä.
t. 2, johtaja, johtajan vaimo
nähdä mihin stailaus sopii ja mikä on parempi yrittää myydä sellaisenaan.
Jokainen älyää että kämppä pitää siivota ja raivata romuista ennen esittelyä, ei siihen tarvita "suomen parasta kiinteistövälittäjää" sitä sanomaan.
3 no öh, kuka siihen Kaisaan oli ottanut yhteyttä.
Siellä oli sovittu, että kamaa karsitaan ja että tapetoidaan. Ei siis mitään ylivoimaista.
Se omistaja ei käynyt ihan täysillä! Ehdottaa nyt että Teuvo vetää tapetit telkkarin ympäriltä. Jestas sentään.
ekat muutama kuukausi. Jos nyt on jo niin hinku töihin, niin mitä se on kun lapsi vähän kasvaa. Kukaan ei kysy mitä lapsi haluaa ja tarvitsee. Kaisa on ykkönen.
se todellinen tilanne selvisi vasta paikan päällä.
Sitä ennenhän omistaja oli Kaisalle väittänyt, että kohde on hieno ja vaikka mitä.
Ja kai se raha kelpaa töllin omistajallekin? Paremman hinnan se hyvä myyjä saa romukohteestakin.
Noloa oli ainoastaan se, ettei idiootti ota apua vastaan, vaikka tapetit kuskataan ovelle ja tapetoijat ajavat paikalle Helsingistä asti - ja sen talonsa pääsee esittelemään telkkariin prime timeen.
Ei käynyt ihan täysillä se mies...
ettei lapseen keskitytä? Tuonikäinen nukkuu käytännössä koko ajan, ja onhan lapsella rakastava isäkin.
äitiä joka on jo duunissa vaikka on synnyttänyt vauvan elokuussa.
11 miksi?
minulle tulisi sellaisesta henkilöstä ihmisenä kylmä ja epämiellyttävä kuva. Toisaalta Kaisan tapauksessa jo Tosi-TV -julkisuus olisi sen lajin este että eipä kiinnostaisi rouvan palvelut.
Välitystyön hyvin hoitavia kun löytyy muitakin onneksi.
miksi iso osa naisista suhtautuu Kaisaan niin kalseasti. Ihan niinkuin se olisi muilta pois jos yksi menestyy.
Ja tuo että tekee töitä heti vauvan syntymän jälkeen, niin musta se kertoo vain korkeasta työmoraalista ja velvollisuuden tunnosta asiakkaita kohtaan.
Te ette tiedä mitään siitä kuinka paljon rakkautta/hoidaa lapsi saa eli siitä on turha ulkopuolisen puhua mitään.
Ja tuo että tekee töitä heti vauvan syntymän jälkeen, niin musta se kertoo vain korkeasta työmoraalista ja velvollisuuden tunnosta asiakkaita kohtaan.
korkeasta työmoraalista ja velvollisuuden tunnosta asiakkaita kohtaan..
Ja upeita lapsia nuo jo aikuisiksi ehtineet kaksi aiempaa.
11 miksi?
minulle tulisi sellaisesta henkilöstä ihmisenä kylmä ja epämiellyttävä kuva. Toisaalta Kaisan tapauksessa jo Tosi-TV -julkisuus olisi sen lajin este että eipä kiinnostaisi rouvan palvelut. Välitystyön hyvin hoitavia kun löytyy muitakin onneksi.
Vain kylmä ja epämielyttävä ihminen voi tehdä vauvan kanssa töitä pari päivää viikossa? Uskomatonta tämä ajattelu, että äidiksi tultuaan naisen ainoa hyväksyttävä tapa toimia on antautua vain ja ainoastaan 100 % lapsen käyttöön. Isien kohdalla tällaista ei tosiaankaan odoteta. On muitakin vaihtoehtoja järjestää asiat ilman että vauva mitenkään kärsii, jokainen perhe löytää omansa. Luulen että Kaisa on aivan kelpo äiti.
että nykyään äiti voi vierottaa vauvansa välittömästi muiden hoitoon kun on tämän synnyttänyt? Ainakin ennen oltiin sitä mieltä että 3 ensimmäistä vuotta on lapsen elämän tärkeimmät ja nimenomaan tuona aikana on tärkeää että lapsi saa olla mahdollisimman paljon äitinsä kanssa. Ilmeisesti nykyäidit on pakotettu mukaan sellaiseen oravanpyörään että heillä ei ole aikaa eikä mahdollisuutta enää ajatella lapsensa parasta ja ennenkaikkea tämän pärjäämistä myöhemmässä elämässään.
että nykyään äiti voi vierottaa vauvansa välittömästi muiden hoitoon kun on tämän synnyttänyt? Ainakin ennen oltiin sitä mieltä että 3 ensimmäistä vuotta on lapsen elämän tärkeimmät ja nimenomaan tuona aikana on tärkeää että lapsi saa olla mahdollisimman paljon äitinsä kanssa. Ilmeisesti nykyäidit on pakotettu mukaan sellaiseen oravanpyörään että heillä ei ole aikaa eikä mahdollisuutta enää ajatella lapsensa parasta ja ennenkaikkea tämän pärjäämistä myöhemmässä elämässään.
onko sillä oikeasti väliä jos äiti tekee jotain työtä 2pv/vko?
tehdä monipuolisemmin kuin koskaan. Minullakin on käytännössä lapset koko ajan lähellä sen ajan, mitä eivät ole koulussa.
Teen töitä joko kotona tai omalla työhuoneella.
Sama juttu myös äitiyslomilla. Esikoisen kanssa pidin viikon totaalitauon ja kuopuksen kanssa kuukauden.
Työt olen tehnyt kun lapset ovat olleet nukkumassa tai puistotädillä kolme vuotta täytettyään tai harrastuksissa.
joka ei välitä lapsestaan edes sen vertaa, että olisi sen kanssa pikkuvauva-ajan.
Sellainen nainen, jolle jotkut **** asiakkaat on omaa pikkuvauvaa tärkeämpiä on syvältä.
Kun kerran on lapsen saanut sitä ON hoidettava ja tehtävä parhaansa, ettei pilaa uutta ihmiselämää.
Minulle kävi täysin samoin - ja oli myös tunne, että jokainen työ oli suurennuslasin alla.
Eli työmäärä- ja työnlaatuvaatimukset eivät olleet missään suhteessa muihin.
Astmalapseni joutui sairaalaan (hoidin silti työni sieltä sairaalan käytävältä keskellä yötä), jolloin miespuolinen asiakas sanoi, että minun olisi pitänyt kyetä ennakoimaan astmakohtaus!