Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kumpi olisi, jos olisi pakko valita:

Vierailija
06.08.2012 |

Ylipainoinen, lähes täydellisen itsekriittisyyden puutteen omaava ihminen. Saattaisit pukeutua liian pieniin/tiukkoihin/paljastaviin vaatteisiin ja tuntisit itsesi niissä seksikkääksi, etkä näkisi peilistä mitenkään läskiä tapausta. Näkisit itsesi sekä muut kanssaihmiset kauniina ja hyväksyisiy kaikki sellaisena, kuin he ovat - ulkonäöstä riippumatta.

VAI

Laiha, hyväkroppainen ihminen, jolla olisi pakkomielle oman ulkonäkönsä suhteen. Sinulla olisi pakko olla varma, ettei näytä "nololta" ja sinä pahottaisit mielesi, ahdistuisit ja tuntisit melkeinpä fyysistä kuvotusta jos vastaasi kävelisi liian lihava ihminen liian paljastavissa vaatteissa. Et voisi edes keskustella tällaisen ihmisen kanssa tuntematta kuvotusta ja jäätävää ylemmyydentuntoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en kyllä lihavien seurassa mitään kuvotusta tunne...

Vierailija
2/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ensimmäinen jos olisi PAKKO valita.. Minä haluan pitää huolta itsestäni (nyt sairauden takia on tosin kilojen kanssa kurottavaa), mutta pystyn keskustelemaan minkälaisten ihmisten kanssa vain. Siis ulkokuoreltaan, moni sisältään rajoittunut ja ahdistunut ihminen ärsyttää. Minua ei toisten kilot tai pukeutuminen haittaa, enkä välitä vaikka minua arvosteltaisiin pikkumielisten toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en muiden kiloista jaksais kiinnostua.

Vierailija
4/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen itsekritiikin puute olisi vaan ehkä hölmöyttä. Tapaus B olisi jo jollakin lailla mt- ongelmainen ja pöpipää