Ystäväni viikkaa pikkarit kaappiin. Onko teistä outoa?
Siis olenko ainoa, jonka mielestä pikkareille voi olla ihan laatikko, johon ne pistetään pyykistä ja sieltä sitten valkataan sopivat? Ystäväni silottaa pikkarit pinoksi kaappiin ja minusta se on OUTOA! Siis 20cm korkea pino pikkareita rypyttömänä kekona neuleiden vieressä. Siinähän menee ikä ja terveys kun rupeat kaivamaan sieltä välistä jotain tiettyjä (tosin ovat konservatiivisia mustia sloggeja lähinnä hänellä) pöksyjä ja kauhea oikominen pinossa joka kerta.En vaan tajua tuota systeemiä kun korista/laatikosta olisi niin paljon helpompi ottaa ja eihän ne mitään ryppyyn kuitenkaan päällä jää vaikka laatikoss olisivatkin säilytyksessä. Ihme kontrollifriikki.
Kommentit (35)
"Eli ymmmärränkö niin, että sun miehelläkin on todella monia seksyjä boxereita?"
Kyllä on lukuisia, jottei tarvitse koskaan käyttää harmaantuneita, virttyneitä, reikäisiä tai huonosti istuvia romantiikantappajia. Pitää itse huolen siitä puolesta ja onhan se mukavaa kun on vaihtelua. Ei mitään järkkyjä black horseja, vaan laadukkaita ja siistejä ja ennen kaikkea hyvin istuvia. Usein ovat laatumerkkien boxereita kun tietää, että tykkään mm. björn borgin boxereista. Kaikki ei ehkä niistä tykkää, mutta minusta on mukavaa, että mies huomioi minun mieltymykset kun minähän niitä hänen lisäkseen usein katselen. Ostaa aina hääpäiväksi uudet ja usein muulloinkin löytyy kivoja ylläreitä kesken iltapuuhien. Minustakin on mukava yllättää mies uusilla alusvaatteilla silloin tällöin. Ja kun on reilummin alusvaatteita ja siistejä vaihtoehtoja niin ei tarvtse jatkuvasti ostaakaan kun pysyvät hyvinä pidempään kun ei aina pinon päälimmäisiä laita...
Silti ihmettelen, että eikö teistä ole tylsää vuodesta toiseen vedellä jossain mustissa tai perusvalkoisissa alushousuissa? Kyllä meillä ainakin mies arvostaa vaihtelua ja ilahtuu kun huomaa, että olen nähnyt vaivaa valkkaamalla jotain kivaa päälle. Vaihtelu virkistää :) Siis ettei aina ole samantyyppisiä kauhtanoita ja ennalta jo tiedossa mitä tulee teen kun vetskarin avaa. Ei ole kyse siitä ettei kelpaisi, kelvannut on vaikka olis päällä armeijan beiget miesten boxerit :D. Mutta itsellekin tulee kiva olo kun on laittautunut alusvaatteita myöten ja jotenkin se minusta viestii,että on halunnut hiukan ajatella kumppaniakin tarjoamalla jotain silmänruokaa.
Vai väitättekö ettette suhteen alussakaan yhtään katsoneet mitä päällenne laitoitte vaan aina oli arkista mustaa ja valkoista? Jos näin on niin sitten vissiin mies on siihen tottunut ja tyytynyt. Mutta muuten en ymmärrä miksi alkuhuuman jälkeen ei jakseta enää satsata alusvaatteisiin itsen ja toisen vuoksi. En ole nimittäin koskaan törmännyt mieheen, joka ei ilahtuisi tai arvostaisi laadukkaita ja kivoja alusvaatteita naisen päällä. Ja nimenomaan valkkaisi naisen päälle sellaista kokonaisuutta mieluummin kuin arkikalsonkeja...
Mun mies arvostaa nättejä pikkupöksyjä enemmän sitä ettei niitä ole ollenkaan, esim mekon alla. En kyllä satsannut suhteen alussakaan mihinkään alushepeneisiin. Silloin tällöin on jotain vähän erilaista ja värikkäämpää, lähinnä omaksi ilokseni. Tällä hetkellä ihan käytännön syistä yleensä sitä mustaa ja valkoista, kun ovat nuo imetysliivit yleensä jompaa kumpaa väriä.
On outoakin, mutta lähinnä turhaa.
"Eli ymmmärränkö niin, että sun miehelläkin on todella monia seksyjä boxereita?" Kyllä on lukuisia, jottei tarvitse koskaan käyttää harmaantuneita, virttyneitä, reikäisiä tai huonosti istuvia romantiikantappajia. Pitää itse huolen siitä puolesta ja onhan se mukavaa kun on vaihtelua. Ei mitään järkkyjä black horseja, vaan laadukkaita ja siistejä ja ennen kaikkea hyvin istuvia. Usein ovat laatumerkkien boxereita kun tietää, että tykkään mm. björn borgin boxereista. Kaikki ei ehkä niistä tykkää, mutta minusta on mukavaa, että mies huomioi minun mieltymykset kun minähän niitä hänen lisäkseen usein katselen. Ostaa aina hääpäiväksi uudet ja usein muulloinkin löytyy kivoja ylläreitä kesken iltapuuhien. Minustakin on mukava yllättää mies uusilla alusvaatteilla silloin tällöin. Ja kun on reilummin alusvaatteita ja siistejä vaihtoehtoja niin ei tarvtse jatkuvasti ostaakaan kun pysyvät hyvinä pidempään kun ei aina pinon päälimmäisiä laita...
ettei ne mustien ja valkoisten housujen omistajat ikinä yllätä miestään uusilla alusvaatteilla?
Menee vähän aiheen vierestä mutta pakko ihmetellä, että miten jollain on vain mustia ja valkoisia alushousuja :-/ Siis elättekö te parisuhteessa ja käytätte jotain nukkavieruja sloggeja päivästä toiseen?! Ettekö koskaan kaipaa väriä tai vaihtelua vai onko teillä sokea mies...? Kyllä meillä ainakin iso osa seksielämää on kivat (ja vaihtelevat, yllätyksellisetkin) alusvaatteet ja ei tulisi mieleenkään millään hirviöhousuilla ryhtyä hommiin.
Minulla on ei ole edes valkoisia vaan vain mustia alushousuja, ja vieläpä puuvillaisia kaikki, maxi-mallisia.
Edelleen miestä kiinnostaa vaan se, kuinka nopeasti ne alushousut saa minulta pois.
Ja yhteistä taivalta on jo reilut 25 vuotta.
No meillä tulee pyykkiä ihan riittämiin ja kyllä on nopeinta vaan mytätä laatikkoon. Ei tarvii yhtään katsoa miten ne sinne tunkee. Mutta hyvä jos jollain on järjestelmällisyyttä ja hermoja keskittyä viikkaamaan. Ei kyllä toimis meillä :o)
Tätäkään keskustelua ei vois löytää muulta saitilta...
Emäntä pinoaa ne, en ole koskaan ymmärtänyt logiikkaa. Luulin, että on joku rouvan oma päähänpinttymä. Ilmeisesti onkin ihan yleinen naisten tapa. Kyllä miesten elämä on yksinkertaisempaa.
Silti ihmettelen, että eikö teistä ole tylsää vuodesta toiseen vedellä jossain mustissa tai perusvalkoisissa alushousuissa? Kyllä meillä ainakin mies arvostaa vaihtelua ja ilahtuu kun huomaa, että olen nähnyt vaivaa valkkaamalla jotain kivaa päälle. Vaihtelu virkistää :) Siis ettei aina ole samantyyppisiä kauhtanoita ja ennalta jo tiedossa mitä tulee teen kun vetskarin avaa. Ei ole kyse siitä ettei kelpaisi, kelvannut on vaikka olis päällä armeijan beiget miesten boxerit :D. Mutta itsellekin tulee kiva olo kun on laittautunut alusvaatteita myöten ja jotenkin se minusta viestii,että on halunnut hiukan ajatella kumppaniakin tarjoamalla jotain silmänruokaa.
Vai väitättekö ettette suhteen alussakaan yhtään katsoneet mitä päällenne laitoitte vaan aina oli arkista mustaa ja valkoista? Jos näin on niin sitten vissiin mies on siihen tottunut ja tyytynyt. Mutta muuten en ymmärrä miksi alkuhuuman jälkeen ei jakseta enää satsata alusvaatteisiin itsen ja toisen vuoksi. En ole nimittäin koskaan törmännyt mieheen, joka ei ilahtuisi tai arvostaisi laadukkaita ja kivoja alusvaatteita naisen päällä. Ja nimenomaan valkkaisi naisen päälle sellaista kokonaisuutta mieluummin kuin arkikalsonkeja...
Mun mies ei sellaisia huomaa, eikä sellaiseen laita painoa. En ainakaan koskaan saanut mitään mun alusasuista nuorempana kun mulla vielä oli erilaisia pikkareita ja nykyistä parempi kroppa. Tosin se on mulle ok, koska silloin munkaan ei tarvitse asiaa miettiä.
"En ainakaan koskaan saanut mitään kommenttia mun alusasuista nuorempana"
No en tajua minäkään?? Siis miten joku voi säilyttää alusvaatteita KAAPISSA?? Minä säilytän KORISSA, ja joku siis tekee eri tavalla kuin MINÄ?! Helvetin kontrollifriikki!
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää, että ainoa oikea tapa säilyttää vaatteita on niin kuin MINÄ.
Siis olenko ainoa, jonka mielestä pikkareille voi olla ihan laatikko, johon ne pistetään pyykistä ja sieltä sitten valkataan sopivat? Ystäväni silottaa pikkarit pinoksi kaappiin ja minusta se on OUTOA! Siis 20cm korkea pino pikkareita rypyttömänä kekona neuleiden vieressä. Siinähän menee ikä ja terveys kun rupeat kaivamaan sieltä välistä jotain tiettyjä (tosin ovat konservatiivisia mustia sloggeja lähinnä hänellä) pöksyjä ja kauhea oikominen pinossa joka kerta.En vaan tajua tuota systeemiä kun korista/laatikosta olisi niin paljon helpompi ottaa ja eihän ne mitään ryppyyn kuitenkaan päällä jää vaikka laatikoss olisivatkin säilytyksessä. Ihme kontrollifriikki.
lapsen alusvaatteet viikataankin joskus. Lastenhoitaja silittäisikin mutta en koe sitä tarpeellisena.
Mutta miehen kalsarikoppa on aina anopin vierailun jälkeen siistissä järjestyksessä, kaikki viikattuina. Mies ei ole enää ihan nuorukainen.
Mitenkähän tuosta sitten taas sanoisi kohteliaasti...