Naapuri antaa koiransa
paskoa taloyhtiön nurmikolle, nakkaa myös kakat omalta pihalta yhteiselle nurmikolle. Kiva kävellä, kun ei tiedä, mitä milloinkin on vastassa, etenkin pimeällä. Me huolletaan nurtsia leikkaamalla ja lannoittamalla keväisin ja syksyisin. Toiset "hoitaa" sitten toisella tavalla, huoh.
Kommentit (10)
naapurin isännälle, muttei jaksaisi aina olla sanomassa. Taas siellä on aika isoja läjiä. Jos kerran koiran ottaa, pitää se hoitaa. Kakkapussi on heillä lenkeillä mukana, kun pitää näyttää ihmisille, että tässä ollaan fiksujakin ihmisiä, mutta omassa taloyhtiössä eletään, kuin siat pellossa.
Ajattelin, että kerään läjät kakkapusseihin ja vien pussit naapurin portaille.
Ap
turha siitä on täällä vinkua, ei meistä kukaan tule sormi ojossa ojentamaan naapuria. Mene valaisemaan naapuria, ettei moinen käytös ole hyväksyttävää ja/tai tee ilmoitus jollekin taloyhtiön hallitukseen tms. Meidän koira kakkii nurmikoille, mutta minä siivoan ne aina pois.
?? miksi edes pitäisi ojentaa ja kasvattaa aikuisia ihmisiä?? Herranjestas. Jos haluaa, että koira saa paskoa pihalle, niin silloin pitää muuttaa omakotitaloon!
Ja vielä. TätäKIN poppoota on jouduttu jo ojentamaan ja kasvattamaan, kuten yläpuolella kerroin. Jälleen nurtsilla on niitä läjiä kuitenkin.
Ap
En tiedä kuka antoi koiransa tehdä tarpeensa meidän yhteiselle pihalle, mutta yhdessä vaiheessa tuli lappu missä kiellettiin ehdottomasti koirien käyttäminen pihanurmella.
En tiedä kuka antoi koiransa tehdä tarpeensa meidän yhteiselle pihalle, mutta yhdessä vaiheessa tuli lappu missä kiellettiin ehdottomasti koirien käyttäminen pihanurmella.
Toivoisin, että ottaisivat ensin naapurinsa, eli meidän, neuvosta vaarin. En haluaisi lähteä viemään asiaa hallitukseen tai isännöitsijälle ainakaan vielä. Mutta jos sama peli jatkuu, niin sitten kai täytyy.
Ajattelin kokeilla ensin myös, että kerään kakat pusseihin ja vien pussit nätisti naapurin portaille. Kehtaiskohan.
Ap
mutta teidän naapuri tulkitsee, että tuot paskaa hänen portailleen. Aivan niinkuin se on. Itse keräisin isompaan kassiin ja soittaisin ovikelloa. Kysyisin, haluavatko jonnekin parempaan talteen, kun eivät sitä roskiin raaskineet heittää. Jos ei kuulu kommenttia, kysyisin, vienkö nämä roskiin.
Vielä rauhallisemmin asia voi edetä, kun kysyy vain suoraan, että heidän koirankakkoja löytyi vähän sieltä sun täältä ja todeta, että vie ne roskiin.
eli siis haluat vaan valittaa valittamisen ilosta, ja toivoa maagisesti että naapuri parantaisi tapansa? :D olisihan se kauhean kivaa jos kaikki häiritsevät ihmiset muuttaisivat jonnekin jumalan seläntaakse erakoiksi, mutta kaupungit olisivat aika tyhjinä sitten...
Itse olen elänyt mitä omituisimpien naapurien kanssa, ja selkeästä häiriköinnistä/häiritsevyydestä olen huomauttanut. Useimmiten kuitenkin siedän pienet asiat, ja odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen muuttamaan jonnekin korpeen ihmisiä pakoon :)
Ap
mutta teidän naapuri tulkitsee, että tuot paskaa hänen portailleen. Aivan niinkuin se on. Itse keräisin isompaan kassiin ja soittaisin ovikelloa. Kysyisin, haluavatko jonnekin parempaan talteen, kun eivät sitä roskiin raaskineet heittää. Jos ei kuulu kommenttia, kysyisin, vienkö nämä roskiin.
Vielä rauhallisemmin asia voi edetä, kun kysyy vain suoraan, että heidän koirankakkoja löytyi vähän sieltä sun täältä ja todeta, että vie ne roskiin.
No tuo minun pussittama ja portaille jätettävä koiranpaska olisi sentään pussissa, eikä tallottavana toisten ja lähinnä meidän kenkien alla, kuten he nyt tekevät.
Ihan asiallisia ehdotuksia nämä mainitsemasi. Ja mun mies tosiaan jo kerran kysyi, että heidänkö koiran kakkoja nurtsilla on.
Minua nolottais kybällä, jos itse jättäisin läjiä yhteiselle nurmikolle, mutta meitä on niin moneen junaan.
Ap
meidän kullannupun kakat pois. Jostain ryteikön kätköistä en niitä mene kaivamaan, mutta muuten aina.Moukkia ovat.
turha siitä on täällä vinkua, ei meistä kukaan tule sormi ojossa ojentamaan naapuria. Mene valaisemaan naapuria, ettei moinen käytös ole hyväksyttävää ja/tai tee ilmoitus jollekin taloyhtiön hallitukseen tms. Meidän koira kakkii nurmikoille, mutta minä siivoan ne aina pois.