Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut introvertit jaksatte työpaikan sosiaalisia tilanteita?

Vierailija
08.09.2024 |

Mä väsähdän täysin. Aina on joku jossain, kahvilla, syömässä, käytävällä jne ja pitää yrittää jotai diipadaapa smalltalkia yrittää. Miten näitä voisi vältellä, vinkkejä? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttele, vaan opettelet ihmisten tavoille.

Vierailija
2/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität vaan aikatauluttaa taukosi hiljaisempiin hetkiin. Kävelet ripeästi ohi ja moikkaat hymyillen mennessäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele enkä myöskään osallistu. Työtä tehdessä kuuntelen musiikkia/äänikirjoja, kahvi- ja ruokatauolla selailen päivän uutiset.

Vierailija
4/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pelkkiä ilta ja yövuoroja..saa olla rauhassa

Vierailija
5/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Siksi olenkin hakeutunut täysin etätyönä tehtävään työhön (koodaan). Silloin kun vielä aikoinaan oli konttorilla työ, lääkitsin itseäni iltaisiin viinan tissuttelulla, kun oli siitä ylikuormituksesta niin paha olo konttoripäivän jälkeen. Etätyöpäivän jälkeen ei ollenkaan kuormittunut olo, vaikka itse työtä tehnyt yhtä paljon ja enemmänkin.

Vierailija
6/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä jossa en onneksi joudu alttiiksi tuollaiselle.

Vierailija
7/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, mutten erityisemmin välttele sosiaalisia tilanteita. En tosin myöskään puhu mitään smalltalkia.

Vierailija
8/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonninjoutavasta jauhaminen ihmisten tapoja? Minä en ainakaan jaksa sellaista paskanjauhantaa.

Vierailija
9/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyösopimus since 2016. 

Vierailija
10/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jonninjoutavasta jauhaminen ihmisten tapoja? Minä en ainakaan jaksa sellaista paskanjauhantaa.

No älä jauha jonninjoutavasta. Mitä sä täällä teet, jos et jaksa paskanjauhantaa?

Vierailija
11/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kahvihuoneessa ja lounaalla ole pakko puhua. Ruoka suussa ei saa muutenkaan puhua. Itse en hirveästi aloita keskustelua, mutta vastaan tietty ja osallistun. Kaikki on jo tottuneet, että en välitä turhasta sisällöttömästä pölötyksestä. Syvällisiä ja kiinnostavia aiheita juttelen mielelläni. Jokainen meistä on erilainen, pitää vaan hyväksyä ettei kaikki oo suunapäänä.

Vierailija
12/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kahvihuoneessa ja lounaalla ole pakko puhua. Ruoka suussa ei saa muutenkaan puhua. Itse en hirveästi aloita keskustelua, mutta vastaan tietty ja osallistun. Kaikki on jo tottuneet, että en välitä turhasta sisällöttömästä pölötyksestä. Syvällisiä ja kiinnostavia aiheita juttelen mielelläni. Jokainen meistä on erilainen, pitää vaan hyväksyä ettei kaikki oo suunapäänä.

Kalevauvajutuilla sut saa mukaan.

Vierailija
13/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valinnut yrittäjyyden. Mun sosiaalinen mittari oli ihan punaisella työyhteisössä jo lounastaukoon mennessä.

Vierailija
14/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormittavasti. Olen joskus työpäivän jälkeen väsynyt ja tunnistan syyksi tämän höpöttelysosiaalisuuden ja sen lisäksi keskittyminen herpaantuu, joten lässytyksen aikana työkalut tippuu käsistä ja esitän osallistuvaa pinna kireänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi