Entiset Habbo hotel feimit
Kommentit (76)
Nerola, Curpizza, Neferite, Marjucka........oha niitä
Ainii ja Cosmo85 joka piti risteilyalusta
Zabbo? Joku sellainen! Oli feimi ja rikas, vitusti sälää, hc ja kaikki :D
Siis onko mun huone nyt hävitetty sieltä? Kalliilla rahalla hommattu. Käytittekö kirosanafiltteriä?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:17"]
Siis onko mun huone nyt hävitetty sieltä? Kalliilla rahalla hommattu. Käytittekö kirosanafiltteriä?
[/quote]
Höpö
Hahah :D Mulla oli joskus hahmo .:BabyAngel:. tms :D Pidin kahvilaa ja se oli useasti suosituimpien huoneiden joukossa, nimi Love-kahvila <3 :D Ja kirjoitin jonkun runon joka julkaistiin jossakin habbohotel-lehdessä tms =D Ah, muistoja <3 t. nykyisin 25v, viimeksi kävin habbohotelissa v. 2004
Muistaako joku sen Tylypahkan siellä? Nopalla arvottiin tupa ja oppitunteja järjestettiin oikeasti. Oli huispaushuoneet ja kaikki.
Miksi ette enää käy? Siellä on mukavaa!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:36"]
Hahah :D Mulla oli joskus hahmo .:BabyAngel:. tms :D Pidin kahvilaa ja se oli useasti suosituimpien huoneiden joukossa, nimi Love-kahvila <3 :D Ja kirjoitin jonkun runon joka julkaistiin jossakin habbohotel-lehdessä tms =D Ah, muistoja <3 t. nykyisin 25v, viimeksi kävin habbohotelissa v. 2004
[/quote]
Kuulostaa kyllä tutulta. :D
Ei oo habbo hotel niinku ennen. Kaikki yleiset huoneetki vaihtunu uusiin. Rip uimahyppy
Se oli hienoo kun oli "piireissä". En halunnut hobbaksi vaikka varmaan olisinkin päässyt, mutta monen hoban ja parin staffin kaveri. Habosta tuli paljon tuttuja, joiden kanssa tavattiin ihan oikeassa elämässä. Joidenkin kanssa tavataan sillon tällöin vieläkin. :)
Mä olin kanssa ihan addiktoitunut siihen aikoinani (oon myös -93). Voitin usein Harry Potter- ja salkkarivisoja joista voitti jotain kamaa :D ja sit pääsi esittämään kysmyksiä ja sai muistilapun seinälle! Niin siistiä.
Lopetin habboilun vähän sen jälkeen kun _kaikki_ mun kamat pöllittiin! :(
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:36"]Hahah :D Mulla oli joskus hahmo .:BabyAngel:. tms :D Pidin kahvilaa ja se oli useasti suosituimpien huoneiden joukossa, nimi Love-kahvila <3 :D Ja kirjoitin jonkun runon joka julkaistiin jossakin habbohotel-lehdessä tms =D Ah, muistoja <3 t. nykyisin 25v, viimeksi kävin habbohotelissa v. 2004
[/quote]
Olit mun habbokaveri!! :D Apua kuolen nauruun kun luen tätä nostalgiakeskustelua :"D
Voi luoja miten monia tunteja ja saldoja tohon paikkaan tuli käytettyä! :D Salaa tilasin vanhempienkin puhelimilla sitä virtuaalikrääsää. -91
Se joka piti sitä kuuluisaa mallikisaa. Olikoha se jetu nimeltään
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:04"]
Millon habbo lopetettiin ja miksi? Hävisivätkö kävijät yhtäkkiä vai mitä sille tapahtui?
[/quote]Ei lopetettu, mutta pilattiin kaikkien uudistusten takia, joiden tarkoitus oli lähinnä houkutella alle 10-vuotiaita kakaroita tuhlaamaan viikkorahansa. Nyt on sitten Tanskan, Norjan ja Ruotsin Habbot jo lopetettu, Suomi varmaan sitten seuraavaksi.
Minäpäs olin Habbo eXpertti yhdessä vaiheessa! :D
Noknok