Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
oletko tullut raskaaksi
25.06.2015 |
ehkäisyn käytöstä huolimatta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ole ja välillä mietinkin, että kuinkahan vähähedelmällinen mä oikein olen, kun otan pillerit vähän sinne päin joskus neljänkin tunnin erolla edelliseen päivään ja joskus unohdan yhden kokonaan ja otan sitten seuraavana päivänä kaksi. Muut taas tuntuu olevan hysteerisenkin tarkkoja siitä, että pilleri tulee otettua samaan kellon aikaan joka päivä.