Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäterveellisin suosikkiherkkusi ja kuinka usein syöt sitä?

Vierailija
24.09.2012 |

Mulla ois varmaan ne kastikkeessa lilluvat wingsit tai sitten joku tuplajuustoateria..Syötyä tulee varmaan kerran kuussa jos niinkään usein. Mitäs teillä?:)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin syödä kolme lautasellista kerralla

Vierailija
22/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee syötyä ehkä kahden viikon välein (siis niitä kastikkeessa lilluvia). Toisena sitten erilaiset viinit, joita tulee nautittua ehkä kolmesti viikossa (pari lasillista kerrallaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. pancho villan kanahampurilainen ranskiksilla

2. siivet hookista

3. fazerina suklaa ja irokarkit, ainakin "lauantaipussin" autot, pehmeät lakupalat ja joku kova hedelmäkarkki...

Ykköstä ja kakkosta max 1 x kk ja kolmosta kerta viikossa. Enkä mäkään mikään läski oo:)

Vierailija
24/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä Arnoldsin donitsit hyviä, huh sellaisia tahmaisia jotka tarttuu kitalakeen..

Ja Hesen burgerit mene samaan kastiin; mauttomia... eivät ainakaan herkullisia

1. Ykkösenä ehdottomasti Arnoldsin donitsit! Työpaikkani vieressä on kyseinen paikka ja kyllä tekee tiukkaa kävellä ohi. Kerran kuussa syömme työkaverin kanssa donitsit tuolta kahvitauolla. 2.Hesburgerin hampurilaiset. Syötyä tulee onneksi todella harvoin. 3.Salmiakki. Syön lauantaisin kun on herkkupäivä. Olen siis urheilija ja minulla on kerran viikossa yksi päivä jolloin saan syödä herkkuja (kohtuudella). Jos saisin syödä mitä vain lihomatta. Eläisin varmaan vuoden pelkästään roskaruoalla :D

Vierailija
25/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tulee syötyä ihan liikaa, ja se näkyy jo vyötäröllä... Vaan kun siitä on niin vaikea päästä eroon, maailmassa on miljaardi hyvää ja erilaista juustoa (viineistä puhumattakaan...)!

Vierailija
26/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siis pakastepizza.

ihan sikahyvää, kaloreita yhdessä VAIN 924 kcal!

Vierailija
27/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastasalaatti, johon tulee luvattoman PALJON pastaa ja mozzarellaa. Se kastike on vaan niiiin hyvää ja sitä menee sitten kerralla aina koko kulhollinen. En vaan pysty lopettamaan, olen liian perso sille kastikkeelle. Eikä ole mitään kevytlientä, vaan ehtaa tavaraa. Se on 10 hengen annos :D En halua edes tietää mikä kalorimäärä siinä kulhossa lymyää.

Minäkin lankean arnoldsin donitseihin. En pysty kulkemaan sen kojun ohi. Siksi valitsen reitin niin ettei se kulje näköetäisyydeltä. Silti lankean n. kerran viikossa, koska H&m on siinä vieressä ja siellä tulee käytyä :-/

Valion Vanilla vaniljakastike, sellainen kellertävä tölkki. Mies ostaa sitä omenapiirakan päälle. Minä lusikoin sen kerralla jos jään yksin.

NOLOTTAA.

Vierailija
28/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan kinuskikastike. Syön sitä - siis pelkiltään - ehkä kerran vuodessa. Nykyään ei tosin kai enää saa sitä hyvää valion kinuskikastiketta.

Vierailija
29/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melkoinen kolesterolipommi. Se joka sitä terveelliseksi väittää unohtaa että terveellisestäkin (avokado) saa epäterveellistä.

Vierailija
30/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä avokaado suolalla ja katkaravuilla höystettynä on melkoinen kolesterolipommi. Se joka sitä terveelliseksi väittää unohtaa että terveellisestäkin (avokado) saa epäterveellistä.

Vierailija
31/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän kermavaahtoa, sen parempi. Onneksi ei tule kovin usein tehtyä, mutta jos jossain on tarjolla, voisin syödä koko kakun. Onneksi en kehtaa. :P Kakkua tulee syöytyä max. kerran kuussa.

Kermavaahtoa voisin syödä (ja syönkin välillä..) suoraan kulhosta.

Vierailija
32/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertatyydyttämättömiä rasvahappoja ja beta-sitosterolia täynnä oleva avokado antaa vahvan suojan taistelussa haitallista LDL-kolesterolia vastaan."

http://www.tohtori.fi/?page=8121124&id=2873436

Vierailija
33/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on valmistettu sokerilla ja voilla, eikä mikään laihisversio. Siihen päälle vielä Oivariinia sulamaan. Nam! Tulee syötyä n.1 krt/kk.

Toinen superherkku on itse tehty kinuskikastike. Sitä voi syödä vaikka marjojen kanssa, mutta välillä tulee syötyä ihan sellaisenaankin...

Vierailija
34/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suosikkini:

1) Itse kasattava salaatti työpaikan viereisestä kahvilasta. Siihen tulee salaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, mielettömästi fetaa ja mausteista kanaa sekä päälle sipulirenkaita. Ihanaa! Tätä söin noin pari kertaa kuukaudessa.

2) Ruisleipä, päälle cheddar-juustoa, kalkkunaa ja tomaattia. Voisin syödä niitä loputtomiin. Tykkään myös esim. kanapatongista eli leipä on herkkua ja syy lihomiseen.

3) Punaviini ja juustot ruisnappien päällä. Näitä tuli syötyä noin 6 kertaa vuodessa ja useamminkin teki kyllä mieli!

Nyt on taaksejäänyttä elämää nuo kaikki. :(

Tiesittekö, että 10 kg vuodessa tulee lisää, jos syö päivittäin 40 g karkkia tai 40 g sipsejä tai ruisleivän juustolla ja kinkulla yli oman energiatarpeen? Pienistä puroista tulee ne isot joet...

Vierailija
35/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikottain ainakin pieni pussi 75grammaa

:/

Vierailija
36/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin onnistunut rajoittamaan syömisen vain viikonloppuihin eli 1 kerta/ viikko.

syön yksin kerralla sellaisen 350g megapussin. Haluaisin syödä sellaisen megapussin JOKA päivä. Ei tee tiukkaa, menee puolessa tunnissa, ja jään kaipaamaan jopa lisää. Muuten olen siis elämäntavoiltani mallikas, paljon urheileva, terveellinen ruokavalio, mutta en vaan voi mitään sille että sipsimopo keulii ja karkaa käsistä. Syön viikossa "kovan" itseni rajoittamisen jälkeen "vain" kaksi tuollaista megapussia. Tahtotila olisi syödä kaksikymmentä. Ei kai paljon mitään epäterveellisempää voi olla kuin sipsit? Transrasvaa, kolesterolia, turhaa hiilaria, turhaa tärkkelystä ja miljardi kaloria.

Vierailija
37/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit, karkit, karkit. Viime viikonloppuna jättimäinen Aarrearkku-pussi. Sitä edellisenä ÄssäMixejä. Eli 400g karkkia viikossa vähintään.! Järkkyä. Sitten taas, kun kyllästyn sikailuuni, pidän lakkoa muutaman kuukauden. Lakon jälkeen onnistuu hetken taas pitää määrät järkevissä rajoissa ja sitten taas lähtee handusta. Eikun söin muuten viime viikon aikana pussillisen Pirkka minttusuklaapallojakin. Yöks. Kahtena päivänä viikossa tällä hetkellä herkuttelen karkeilla, pe ja la.

Vierailija
38/38 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa ahmin suolapähkinöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän