Kenen JALKAPOHJASYYLÄ on poistettu kauhomalla?
Kokemuksia? Miten nopeasti toipuu? Onko se ihan kamalaa? Tuliko syylä takaisin? Miten pian kävelit taas? Onko kovat jälkisäryt? Pelottaa :(
Kommentit (17)
Multa on poistettu kantapäästä syylä muistaakseni jäädyttämällä ja kaivamalla sellaisella omenaporan tapaisella instrumentilla. Valehtelematta voin sanoa, että sattui ihan vitusti siinä pöydälllä maatessa ja myös jälkeenpäin. Syylä meni syvälle ja hoito tehtiin pariin otteeseen, ja kyllä se sitten tepsikin lopun viimein. Käveleminen oli mahdotonta parin päivän ajan, siis kantapäällä astuminen. Sipsutin varpaillani. Verta valui niin paljon, että parit kengät menivät pilalle.
Tuntuu siis hirveältä, mutta ei ole yhtään vaarallista. Lycka till.
No, oli mikä oli. Minulta on poistettu tai yritetty poistaa kolmeen otteeseen, polttamalla/veitsellä ja jäädyttämällä. Ei auta, ekalla tavalla tosin poistui mutta tuli alle kuukaudessa takaisin ja jäädyttäminen ei vaikuttanut mitään.
Minäkin luulin vuosikausia että se on syylä, mutta ei ole ja syy on jalan väärä asento. Pitäisi käyttää erikoispohjallista.
Olen nyt 45-vuotias ja tämä känsä vai mikä lie on ollut päkiässä 15-kesäisestä. Väliin sitä kuorin Verruxinilla kun alkaa sattumaan kovaa kävellessä. Kai se mulla on loppuikäni.
MInulle myös tuli jalan rakenteen takia känsä, jota ensin luulin syyläksi. Jalkaterapeutti poistaa känsän, ja tukipohjalliset auttavat. Etkö sinä käytä pohjallisiasi? Minulla niiden käyttö hidastaa/estää känsän takaisin kasvua. Jos se taas kasvaa takaisin, ei hätää, koska jalkaterapeutti poistaa sen täysin kivuttomasti.
unohda kyseistä toimenpidettä (jalkapohja/varpaat ei oikein puudu).Olin todella kipeä ja pitkään,käveleminen oli vaikeaa.
puudutettiin, joten ei satu. Ei tullut takasin ainakaan vielä(20-v sitten kauhottiin)Parani tosi pian, vaikka ekaksi oli iso reikä jalkapohjassa.
Tärkeää on kauhoa kunnolla.
Päältä toki ohennetaan ja kotiin saa sellaisen aineen, jolla hoidetaan joka pv. Se tukahduttaa syylän ja lopulta se tulee kokonaisena ulos.
No, oli mikä oli. Minulta on poistettu tai yritetty poistaa kolmeen otteeseen, polttamalla/veitsellä ja jäädyttämällä. Ei auta, ekalla tavalla tosin poistui mutta tuli alle kuukaudessa takaisin ja jäädyttäminen ei vaikuttanut mitään.
Minäkin luulin vuosikausia että se on syylä, mutta ei ole ja syy on jalan väärä asento. Pitäisi käyttää erikoispohjallista.
Olen nyt 45-vuotias ja tämä känsä vai mikä lie on ollut päkiässä 15-kesäisestä. Väliin sitä kuorin Verruxinilla kun alkaa sattumaan kovaa kävellessä. Kai se mulla on loppuikäni.
MInulle myös tuli jalan rakenteen takia känsä, jota ensin luulin syyläksi. Jalkaterapeutti poistaa känsän, ja tukipohjalliset auttavat. Etkö sinä käytä pohjallisiasi? Minulla niiden käyttö hidastaa/estää känsän takaisin kasvua. Jos se taas kasvaa takaisin, ei hätää, koska jalkaterapeutti poistaa sen täysin kivuttomasti.
miten sinä kuvittelet, että jalkaterapeutti voi poistaa sisään kasvaneen, massiivisen känsän? Ja muka kivuttomasti? Puhutaankohan me nyt ihan samasta asiasta...
kiinni yön yli ja 14 vrk se on pois.
Käveleminen sattui helvetisti yli 6 viikkoa ja kaikki syylät tulivat takaisin ja vielä levisivät rikkonaista ihon reunaa pitkin. Arpikudosta tuli paksulti ja siihen sitten niitä syyliä lisää.
Kaikki lähti kerta heitolla vasta laserilla, sekä syylät että arpikudos. Silloin käveleminen sattui 1-2 viikkoa ja yleisesti ottaen paljon vähemmän.
Kannattaa kaikki toimenpiteet tehdä kesällä, kun on mahdollisuus pitää kevyitä kenkiä, että arpi saa ilmaa.
Jäädytä päivittäin muutaman minuutin ajan jollain Würthin jäädyttäjällä (esim. piirilevyjen jähdyttämiseen käytettävällä). Lähtee kotikonstein, mutta kestää aikansa.
Nimim. 3 syylää voittanut. Lääkäri ehdotti Verruxinia, mutta se poltti niin kamalasti, että kaivoin kunnon jäädyttimen esille. Sellaisen, että tuntui. Syylä vaivasi 2004-2011. 2004, kun mitään ei vielä näkynyt, pelkäsin kantapään hiusmurtumaa tms. ja näytin lääkärillekin, joka ei osannut sanoa mitään. Sitten raskauksien ja imetyksien jälkeen otin kunnon taisteluvälineet ja voitin ne. Meni kyllä varmaan 1,5 kk, jona aikana ei voinut kunnolla kävellä...
minulla on yksi sellainen.
Mulla oli 5 syylää jalkapohjassa ja yritin niitä vuosikausia poistaa
- jeesusteipillä
- verruxinilla
- jäädyttämällä
- kaikilla mahdollisilla luomukonsteilla
No ei toiminut. Sitten meni hermo ja poistatin ne laserilla. Jalkapohja valui kudosnesteitä yli 2 viikkoa ja kuopat oli ihan hirveät. Ei voinut kävellä kunnolla kuukauteen.
Muut syylät pysyivät poissa mutta yksi (se vanhin ja suurin) palasi heti takaisin. Siis vaikka oli poltettu hirveän iso kraateri (pari senttiä leveä ja sentin syvä). Siinä se taas on, kaiken vaivan jälkeen.
Nyt olen puoli vuotta käyttänyt Syylend-tuotetta ja se on estänyt syylän kasvamisen, ei ole kyllä poistanut sitä.
Ja jalkaterapeutit ei tosiaan laseroi eikä kauho eikä muutenkaan hypnooseilla pysty suuria jalkapohjasyyliä poistamaan. Siihen tarvitaan ihotautilääkäri.
Multa poistettiin jalkapohjasta syylät homeopatialla eli näillä sokeripillereillä. Muistaakseni homeopaatti sanoi, että ovat viruksen aiheuttamia ja niihin on hyvät lääkkeet ja juuri niin kävi. En edes huomannut kun yksi iso ja muutama pienempi häippäsivät näillä sokeripillereillä. Kumman tehokkaat nämä sokeripillerit ovatkin!!
Ovat muuten pysyneet poissa jokseenkin 15 vuotta. Halvaksikin tuli kun eihän tuo sokeripilleri nyt paljon maksa!
Multa poistettiin jalkapohjasta syylät homeopatialla eli näillä sokeripillereillä. Muistaakseni homeopaatti sanoi, että ovat viruksen aiheuttamia ja niihin on hyvät lääkkeet ja juuri niin kävi. En edes huomannut kun yksi iso ja muutama pienempi häippäsivät näillä sokeripillereillä. Kumman tehokkaat nämä sokeripillerit ovatkin!! Ovat muuten pysyneet poissa jokseenkin 15 vuotta. Halvaksikin tuli kun eihän tuo sokeripilleri nyt paljon maksa!