Lue keskustelun säännöt.
Mikä tuon missi-Saran ylähuulta vaivaa? Tuollainen poikkijuova nenän alla
17.10.2012 |
Kommentit (7)
Avasin ton linkin ja siellä on ihan täydellisen kaunis nainen, oikeesti varmaan täydellinen kasvoistaan, ja joku motkottaa jostain poikkiviivasta! Aivan uskomatonta! Onpa kyllä kauniit kasvot tuolla tytöllä, kateeksi käy :).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli jonkinlainen siitä nenän alaosasta lähtevä poikittainen ihopoimu.
Ja näen kyllä tuon poikkiviivan, nenän alla ja huulen yläosan sivuille.
Ei ole sellainen, joka johtuu hyalyronihapon käytöstä.
Itselleni tuli mieleen, että mitä jos on lapsena korjattu huulihalkio?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kasvot ovat niin tyhjät. Hymy on pelkkä kuori. Jos hänen hymyään voi edes hymyksi kutsua.
Kuvien perusteella tämän sanon. En ole nähnyt livenä enkä telkkarissa.
en minä vaan näe mitään