Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeääko lapset enemmän nuoria vai vanhoja vanhempia

Vierailija
23.09.2012 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja ihan selkeästi.

T.nuoren äidin lapsi

Vierailija
42/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat ovat cool, mutta tavallista vanhempia vanhempia hävetään. Mä ja mun mies kuulutaan jälkimmäiseen ryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja ihan selkeästi.

T.nuoren äidin lapsi

Vierailija
44/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelastusta

Vierailija
45/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui lapsena että aina nuoria vanhempia ihailtiin poikkeuksetta ja vanhempia taas häpeiltiin.

Vierailija
46/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. solmii uusia suhteita. Vanhat on paljon vakaampia.

vanhemmat ovat cool, mutta tavallista vanhempia vanhempia hävetään. Mä ja mun mies kuulutaan jälkimmäiseen ryhmään.

Vierailija
47/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät asettaneet paljon rajoja lapsilleen.

Surullista, mutta totta:P

Vierailija
48/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui lapsena että aina nuoria vanhempia ihailtiin poikkeuksetta ja vanhempia taas häpeiltiin.

Onhan se ihan eri juttu kun vanhempainiltaan tulee timmissä kunnossa oleva nuori äiti kuin kalkkunakaulainen mummoäiti.

Vierailija
49/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ala-asteella "kaikkien muiden" vanhemmat tuntuivat olevan hädin tuskin kolmekymppisiä, kun taas minun vanhempani olivat jo 40 ja 50.

Vierailija
50/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat oli liian tiukkoja, liian boheemeja, liian nuoria, liian vanhoja, pukeutuivat liian hompsuisesti, pukeutuivat liian nuorekkaasti, puhuivat liikaa, nolasivat lapsensa, joivat liikaa, söivä liikaa, olivat liian terveysintoilijoita, uskovaisia, harrastivat outoja asioita, olivat snobeja, olivat rahvaanomaisia, ajoivat vääränmerkkistä autoa, käyttivät vääriä vaatteita....

Vierailija
51/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapset noin ajattele. Kyl siel nyt wtmamma unelmoi. Isketkö ehkä lentokapteenin sieltä vanhempainillasta?

Onhan se ihan eri juttu kun vanhempainiltaan tulee timmissä kunnossa oleva nuori äiti kuin kalkkunakaulainen mummoäiti.

Vierailija
52/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. solmii uusia suhteita. Vanhat on paljon vakaampia.

Ahahhaha ei helvetti. :D

Oma äitini oli kyllä vakain äideistä. Ei pyörinyt todellakaan missään miesten helmoissa vaan oli jaksava ihana äiti ja vaimo isälleni.

Ei ollut kyllä häpeilemistä. Osasi myös keskustella minun kanssa todella hienosti, joka luoinnistuu toki nuoremmalta äidiltä helpommin. :)

Parhaiden ystävien molemmat vanhemmat olivat iäkkäitä ja molemmat alkoholisteja, että ei aina kannata ihan noin kärkkäästi oman navan puolesta puhua.. ;)

Vierailija
53/53 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä oli monessa asiassa tiukahko kuri.

Kuitenkin vanhempani olivat syntyessäni 22, 26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän