Häpeääko lapset enemmän nuoria vai vanhoja vanhempia
Kommentit (53)
vanhemmat ovat cool, mutta tavallista vanhempia vanhempia hävetään. Mä ja mun mies kuulutaan jälkimmäiseen ryhmään.
Vanhoja ihan selkeästi.
T.nuoren äidin lapsi
Tuntui lapsena että aina nuoria vanhempia ihailtiin poikkeuksetta ja vanhempia taas häpeiltiin.
ja esim. solmii uusia suhteita. Vanhat on paljon vakaampia.
vanhemmat ovat cool, mutta tavallista vanhempia vanhempia hävetään. Mä ja mun mies kuulutaan jälkimmäiseen ryhmään.
jotka eivät asettaneet paljon rajoja lapsilleen.
Surullista, mutta totta:P
Tuntui lapsena että aina nuoria vanhempia ihailtiin poikkeuksetta ja vanhempia taas häpeiltiin.
Onhan se ihan eri juttu kun vanhempainiltaan tulee timmissä kunnossa oleva nuori äiti kuin kalkkunakaulainen mummoäiti.
Joskus ala-asteella "kaikkien muiden" vanhemmat tuntuivat olevan hädin tuskin kolmekymppisiä, kun taas minun vanhempani olivat jo 40 ja 50.
vanhemmat oli liian tiukkoja, liian boheemeja, liian nuoria, liian vanhoja, pukeutuivat liian hompsuisesti, pukeutuivat liian nuorekkaasti, puhuivat liikaa, nolasivat lapsensa, joivat liikaa, söivä liikaa, olivat liian terveysintoilijoita, uskovaisia, harrastivat outoja asioita, olivat snobeja, olivat rahvaanomaisia, ajoivat vääränmerkkistä autoa, käyttivät vääriä vaatteita....
ei lapset noin ajattele. Kyl siel nyt wtmamma unelmoi. Isketkö ehkä lentokapteenin sieltä vanhempainillasta?
Onhan se ihan eri juttu kun vanhempainiltaan tulee timmissä kunnossa oleva nuori äiti kuin kalkkunakaulainen mummoäiti.
ja esim. solmii uusia suhteita. Vanhat on paljon vakaampia.
Ahahhaha ei helvetti. :D
Oma äitini oli kyllä vakain äideistä. Ei pyörinyt todellakaan missään miesten helmoissa vaan oli jaksava ihana äiti ja vaimo isälleni.
Ei ollut kyllä häpeilemistä. Osasi myös keskustella minun kanssa todella hienosti, joka luoinnistuu toki nuoremmalta äidiltä helpommin. :)
Parhaiden ystävien molemmat vanhemmat olivat iäkkäitä ja molemmat alkoholisteja, että ei aina kannata ihan noin kärkkäästi oman navan puolesta puhua.. ;)
koska meillä oli monessa asiassa tiukahko kuri.
Kuitenkin vanhempani olivat syntyessäni 22, 26
Vanhoja ihan selkeästi.
T.nuoren äidin lapsi