Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppini sanoo että lapsenlapset ovat hänen elämänsä tärkein asia.

Vierailija
28.11.2005 |

Minusta se on surullista - hän ei ole vielä mikään vanhus, eikä halua tavata miehiä tai tutustua uusiin ihmisiin tai hankkia harrastuksia, matkustaa... ainoastaan lapsenlapset merkitsevät.

Mutta miten pieni lapsi voisi " korvata" täysipainoisen aikuisen ihmissuhteen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se sit vaan liikaa tuppaudu elämäänne...

Vierailija
2/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavaa noin fanaattinen omistautuminen lapsenlapsille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö ole?

Vierailija
4/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmille lapsenlapset on todella tärkeitä.

Mutta heillä on oma elämänsä, josta olen tosi iloinen.

Vierailija
5/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä, että jotenkin pakkomielisesti tuppautuisi omien lasten elämään. Minusta olisi tosi kummaa, jos jotkut tanssi-illat ja uudet miehet olisivat oikeasti arvojärjestyksessä jollekin isovanhemmalle omia lapsenlapsiaan tärkeämpiä!

Vierailija
6/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan sitä, että miksi on outoa, että ihmiselle on OMAT lapsenlapset tärkeintä? pitäisitkö itse jotain harrastusta tärkeämpänä kuin lastasi tai lapsenlastasi? tai jotain vierasta ihmistä?

Vierailija
7/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia harrastuksia, tyydyttävää läheistä ihmissuhdetta, omien emotionaalisten ja seksuaalisten tarpeiden täyttymistä vaan lapsenlapsen pitäisi ohittaa nämä henkkoht tarpeet - ?

Vierailija
8/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin 8 tarkoittaa ettei saisi, mutta vastaa sinä miksi ei saisi pitää omia lapsenlapsiaan tärkeimpinä?

mä veikkaan että kun mä olen vanha, mua ei voisi vähempää kiinnostaa päivätanssit ja eläkeläisten retket. Miksi mun pitäisi väen vängällä mennä harrastuksiin? Miksi mun pitäisi vokotella nitrodiskossa ukkeleita, jos en haluaisi?

Vierailija
9/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia jälkeläisiä ovat kummatkin. Ja lastenlasten vanhemmista toinen on edelleen sinun lapsesi, josta varmaan välität silloinkin. Mikset siis myös hänen rakkaimmistaan eli lapsista?

Vierailija
10/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harrastuksista ja uusista ihmissuhteistahan aloittaja puhui. Kyllä mulle omat lapset ja heidän lapsensa varmaankin ovat aina tärkeämpiä. Eikö sulle?

Vierailija
11/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko että isovanhemman elämässä ei saisi olla

omia harrastuksia, tyydyttävää läheistä ihmissuhdetta, omien emotionaalisten ja seksuaalisten tarpeiden täyttymistä vaan lapsenlapsen pitäisi ohittaa nämä henkkoht tarpeet - ?

Saahan vanhemmillakin olla näitä kaikkia, ja silti jos heiltä kysyttäisiin tärkeintä asiaa elämässä, olisi aika surullista, jos harrastukset ohittavat omat lapset. Puhun siis arvojärjestyksestä, en siitä että elämässä saa olla vain joko lapsenlapset taikka sinun mainitsemasi asiat.

Vierailija
12/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tarkoitatko että isovanhemman elämässä ei saisi olla

omia harrastuksia, tyydyttävää läheistä ihmissuhdetta, omien emotionaalisten ja seksuaalisten tarpeiden täyttymistä vaan lapsenlapsen pitäisi ohittaa nämä henkkoht tarpeet - ? "

Ei kaikilla ole henkkoht tarpeina harrastukset ja seksi. Entä jos henkkoht tarve on olla läheinen omien lastenlasten kanssa, miksi ei sitten siihen ole oikeus?

Vierailija
13/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on kokonaan lakannut tapaamasta miehiä. (Tästä on juteltu avoimesti.) Puhuu vain lapsenlapsista, vaikka aloitettaisiin muista aiheista. Jotenkin koomista, kuitenkin surullista.

ap

Vierailija
14/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pieni lapsi voisi korvata sellaista mitä vain aikuinen voi antaa aikuiselle?

Vierailija
15/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi ei todellakaan ole mulle lapsiani tärkeämpää ja ylpeänä myönnän sen. En usko että se ikinä tulee mulle tärkeämmäksi kuin lapset ja heidän lapsensa.

Mä en tajua miksi ap:n anopin olisi nyt ryhdyttävä miehen kanssa suhteeseen jos hän itse ei sitä halua.

Vierailija
16/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideana tässä on varmaankin se että seksin ja isovanhemmuuden ei pitäisi poissulkea toisiaan vaan tasapainoiseen elämään kuuluvat kumpikin...

Vierailija
17/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei kaipaa iäkkäinä seksiä. Kaikki ei kaipaa nuorempinakaan seksiä. Miksi sitä väen vängällä pitää kaikille tuputtaa?

Vierailija
18/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta jos ei kaipaa seksiä? Mikä ihmeen pakko sitä on suvun mieliksi harrastaa?

Vierailija
19/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on 50-vuotias.

ap

Vierailija
20/40 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tylsää ja aika epämiellyttävää - tulee hiki, paikat kastuu, tahroja lakanoihin ja muuallekin... Kamala haloo ja vaiva korkeintaan parin tunnin " nautinnosta" .