Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja miehen suvun vihamieliset hyökkäykset

Vierailija
20.09.2012 |

Meillä tuli miehen kanssa ero, ja yllätyksekseni sain aiemmin ystävällisiltä sukulaisilta haukkumaviestejä suoraan mm. Facebookiin seinälleni kaikkien luettavaksi. Omalla seinälläänkin mies on kertonut erostamme minua mustamaalaten. Mies on kertonut minusta asioita jotka ei pidä paikkaansa, suoraansanoen valehdellut. Jätin miehen, koska hän ei osallistunut mm. perheen elatukseen.

En ymmärrä miten olen tällaisen vihan kohteena. Olen yrittänyt hoitaa asiat nätisti ilman tunteenpurkauksia. Olen kuitenkin joutunut hakemaan elatuksen käräjäoikeuden kautta, koska mies kieltäytyi maksamasta mitään. En ole kiristänyt lasten tapaamisella tms. alhaista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei muu auta. Laita ainakin uhkaus kaikille, että ilmoitat poliisille kaikista haukkumaviesteistä.

Vierailija
2/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka luonnollisesti on täysin poikkeva sinun versiostasi. Ja koska hänen sukulaisensa ovat sivistymättömiä typeryksiä, uskovat he miestä ja käyttäytyvät nuijasti. Poista idiootit välittömästi kavereistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan teistä kokenut vastaavaa? Ap

Vierailija
4/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä tapahtui myös suvussa ero, mies siis kuuluu sukuun. Mies mustamaalaa ex-vaimoa kaikille joka käänteessä, kyseenalaistaa jopa exän kyvyn huolehtia lapsista. Vaikka on aivan selvä kuka heistä on tähän asti huolehtinut. En mene tarkempiin yksityiskohtiin tässä, mutta joka asiasta on jotain haukkumista/valhetta. Mutta onneksi suku ei ole tuollaiseen lähtenyt,että exää haukkuisi! Itse tiedän paljon asioista, miten on oikeasti mennyt, ja sopivan tilaisuuden tullen yritän oikoa asioiden oikeaa laitaa. Paljon en viitsi kuitenkaan puuttua, kun väleissä pitäisi pysyä, mutta pakko yrittää. En voi sietää tuota valehtelua ja haukkumista. Toivon, että muutkin ajattelevat samoin ja osaavat nähdä mikä on totta, mikä ei. Varma en voi olla.

Voimia sinulle, tilanne on varmasti aivan kamala!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän