Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamalaa kuinka itsekäs olen...

Vierailija
14.10.2012 |

Olen naimisissa ja suhde ei tyydytä. Seksi kyllä sujuu sujuu, mutta muuten olemme kasvaneet miehen kanssa erilleen. Emme ole ystäviä keskenämme, kommunikaatio ei toimi lainkaan ja olen jo kymmenen vuotta tuntenut itseni yksinäiseksi. Minua on jo kahdeksan vuotta kiinnostanut toinen mies, joka on nyt vapaa. Hänenkin puoleltaan saattaa olla kiinnostusta. Pelkääm yksinäisyyttä, enkä uskalla erota miehestäni. Haluaisin ensin tutustua tähän toiseen, jotta näkisin sujuuko meilläkään kommunikaatio. Tämä on mielestäni törkeää pelaamista ja minulla on siitä huono omatunto. Nuorempana paheksuin, jos joku toinen aloitti suhteen kun oli naimisissa ja ajttelin että ensin pitää erota ja vasta sitten etsiä uusi. Mutta pelkään yksinäisyyttä. Ja olen haaveillut ja ihaillut jo kahdeksan vuotta! Kommentoikaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmana tulee tuomitsijoita. Ja vaikeaa. Ja on olemassa riski, että jäät yksin.

En osaa neuvoa, mutta itse sinun sijassasi lähtisin katsomaan sujuuko toisen kanssa. Kerran täällä vaan eletään.

Vierailija
2/4 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisit toimia reilusti, antaisit myös miehelle tilaisuuden katsella toisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä odota liikoja, mies ei välttämättä ole lainkaa kiinnostunut sinusta.

Vierailija
4/4 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä odota liikoja, mies ei välttämättä ole lainkaa kiinnostunut sinusta.

Olisi helpotus kuulla ettei ole lainkaan kiinnostunut, loppuis tämä haikailu. Sekin olis helpotus, jos huomaisin miehen ääliöksi. Tämä unelmointi syö naista...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän