Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitajat - tiedättekö potilaan kuolevan? Yliluonnollista...

Vierailija
01.07.2015 |

Mua kammoksuttaa kaikki yliluonnollinen. Nyt viime vuoden aikana potilaani ovat alkaneet käydä hyvästelemässä minut, kun kuolevat. Mulle tulee vain sellainen tunne, että nyt se kuoli ja menen katsomaan. Ensimmäinen vainaja, joka hyvästeli minut, oli tosi voimakas kokemus. Istuin koneella ja yhtäkkiä minulle tuli hankala olo. Kuulostelin tätä oloa viitisen minuuttia. Olo meni vasta sen jälkeen ohitse, kun olin käynyt toteamassa, että potilas oli kuollut. 

Olen pitkään ollut hoitajana ja kuolleiden kanssa usein tekemisissä. Jotenkin tämä kammottaa minua. Toisaalta olen oppinut hyväksymään asian. Kerroi asiasta siskolleni ja hän kertoi, että hän saa aina tietyn merkin ennen sukulaisen kuolemaa. Olemme molemmat hyvin realisteja. Jotenkin tuntuu oudolta, että juuri meille tulee tällaiset kokemukset.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vapaapäivää viettämässä kotona kun minulle ilmestyi eräs pitkään hoitamani potilas, jonka oli todettu olevan jo parantumassa vaikeasta sairaudestaan. Ilmestys oli lyhyt, muutaman sekunnin kestävä, mutta selkeä. Arvasin mistä oli kyse, soitin työtovereille sairaalaan ja sain tietää hänen kuolleen yllättäen. En puhunut kenellekään, pitäisi kai uskaltaa.

Hoitaja47

Vierailija
122/127 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin kerran jostain erään hoitajan kokemuksia yliluonnollisesta ja kertoi tapauksesta joka pelästytti ja järkytti hänet. Yleensä potilaat olivat kuolemaa edeltävinä päivinä  levollisia, hymyileviä ja puhuivat näkevänsä äitinsä/puolisonsa/lapsensa tms edesmenneen tai enkeleitä. Mutta eräs potilas oli katsonut nurkkaan ja huutanut kauhusta. Oli kuollut pelon vallassa. 

Tässä on ollut kyse syntisestä ihmisestä, joka on kuollut niin suuressa synnissä ja sielunvihollisen valtaamana, että häntä on tultu hakemaan helvettiin. Tällainen on kohtalo sellaisella ihmisellä, joka elää synnissä ja joka ei ole uskossaan luja.

Vaikka vitsillä kirjoittaisit, niin vain tosi paha ihminen voi sanoa toisesta noin. En halua nyt vetää johtopäätöksiä kuolemasi hetkeen.

Haukkumiset meni moderaattoreille läpi muttei tekstini jossa kirjoitin entäpä jos tuo kirjoittaja oikeassa? On olemassa kuitenkin hyvä ja paha. Mut eiköhän teille vihaisille ateisteille totuus selviä kuoleman jälkeen. T agnostikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonit esiintyy kuolleina läheisinä kuvitelkaapa sitä valhetta että joku joka tekee kuolemaa ja edesmennyt puoluso/vanhempi ilmestyy rauhoittamaan tms, tämä kuoleva ei ole uskossa ja kuolee hymy huulilla kun "läheinen " tullut noutamaan mut todellisuudessa kuolevan sielu on matkalla iänkaikkiseen kadotukseen ja tämä "läheinen " näyttää todellisen muotonsa joka on demoni, onpa kiva sitten tuolla alhaalla kun tajuaa että häntä ksetettiin!

Vierailija
124/127 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli koko ikänsä satanisti ja narkkari. Hänen kuolemansa oli hirvittävä. Oli sairaalassa, mutta jo muutamaa päivää ennen kuolemaansa oli kauhuissaan ja hysteerisenä paniikissa, kun tiesi kuolevansa.

Järkyttävä oli henkinen kuolinkamppailunsa. Ei auttanut, vaikka ihan viime vaiheessa alkoi rukoilla armoa Jumalalta ettei joudu helvettiin. 

Mutta hän oli ollut niin kammottava aivan kaikille eläessään.

Vierailija
125/127 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu.menin vaimoani katsomaan ja hän katsoi minua levollisesti ja kuoli tuntia myöhemmin.olin vierellä koko ajan.raju kokemus.oli kuolessaan 55v lihasrappeumatautiin.msa-c.näin unta viikko etukäteen hänen kuolemastaan.olen nähnyt teini iästä lähtien ennusmerkit unessa ja paikkansa pitänyt.

Vierailija
126/127 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
127/127 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin kerran jostain erään hoitajan kokemuksia yliluonnollisesta ja kertoi tapauksesta joka pelästytti ja järkytti hänet. Yleensä potilaat olivat kuolemaa edeltävinä päivinä  levollisia, hymyileviä ja puhuivat näkevänsä äitinsä/puolisonsa/lapsensa tms edesmenneen tai enkeleitä. Mutta eräs potilas oli katsonut nurkkaan ja huutanut kauhusta. Oli kuollut pelon vallassa. 

Tässä on ollut kyse syntisestä ihmisestä, joka on kuollut niin suuressa synnissä ja sielunvihollisen valtaamana, että häntä on tultu hakemaan helvettiin. Tällainen on kohtalo sellaisella ihmisellä, joka elää synnissä ja joka ei ole uskossaan luja.

Vaikka vitsillä kirjoittaisit, niin vain tosi paha ihminen voi sanoa toisesta noin. En halua nyt vetää johtopäätöksiä kuolemasi hetkeen.

Normaalia uskovaisten "lähimmäisenrakkautta".