Onko muita piiskan ystäviä?
Kommentit (219)
huh teidän kanssa, tässähän ihan " kastuu" vaikka mies olenkin. Olis aivan tajuttoman upeeta ottaa nainen " väkisin" , ja " vasten tahtoa" .
Tai päinvastoin. Valitettavasti vaimo ei halua minkäänlaista seksiä, niin joudn tyytymään osaani. Mutta ajatuksena aiva mieletön....!!!
kiihottavaa ajatella naista pylly pystyssä valmiina piiskattavaksi
kans mahtavana esileikkinä. Sitte perään mies ottaa takaa ja vau!
Mutta vain ja AINOASTAAN naisen omasta tahdosta. Seksi saa olla hyvinkin rajua mutta siihen tarvitaan molempien osapuolten vapaaehtoinen suostumus!!! MUISTA SE
juuri noin. Ensin kunnon piiskaus ja sitten takaapäin ottaminen.
joka lauantai. Joskus myös viikolla, jos vaimo on ollut " tuhma" . Vaimoni saa valita, hakeeko hän piiskan, kepin vai remmin. Vaimoni pitää kiittää piiskauksen jälkeen. Seksiä emme harrasta piiskauksen yhteydessä.
On kiihottavaa olla pylly pystyssä ja tiukka kumihame päällä ja mies antaa kuunnolla piiskaa. Kun perse on punainen ja aivan arka, niin mies ottaa minut rajusti takaa päin.
Sidottunakin piiska tuntuu kiihottavalta ja kun mies nuolee minut aivan märäksi.
Mä
Minä saan silloin tällöin vitsaa mieheltäni, varsinkin kun yritän hyppiä silmille, nalkuttaa tai olen muuten tuhma. Meillä on aivan luonnollista se, että hän ojentaa silloin minua koska on mies. Meillä ei ole kysymys kivun tuottamisesta eikä väkivallasta, enemmänkin se on sitä, että olen nalkissa hänen vahvoilla käsivarsillaan ja tavallaan alistettuna siinä peppu paljaana ja pystyssä. Me molemmat kiihotumme valtavasti, kun hän sitten vähän antaa minun maistaa vitsaa tai joskus vaan läpsii paljaalla kädelläkin pyllyäni. Sen jälkeen olen tosi nöyrää tyttöä ja yleensä myös erittäin märkä jalkojen välistä. Piiskan jälkeen tarvitsen sen verran vielä kuritusta, että mieheni ottaa minut miten tahtoo, yleensä haluaa naida ensin edestä ja sitten takaapäin. Session jälkeen olen lauhkea kuin lammas.
Minäkin saan piiskaa mieheltäni, jos yritän hyppiä silmille, nalkuttaa tai en tee kuten on sovittu. Yksi sopimus on, että pidän alapääni posliinina. Mieheni tekee usein yllätystarkastuksen. Jos sänki on liian pitkä, niin piiskaa tulee oikein kunnolla. Sen jälkeen sheivaus (mieheni katselee), uusi piiskaus ja lopuksi mieheni ottaa minut takaapäin. Meilläkään kysymys ei ole väkivallasta, kiihotumme molemmat tosi paljon. Välillä unohdan sheivauksen tahallaan...
Meilläkin piiskaus on vakiintunutta esileikki puuhaa...Mies piiskaa ja minun pylly punottaa.Sessio päättyy takaapäin ottoon,jolloin saan aktin aikana usein vielä piiskaa.Rastupiiska on oiva väline osaavissa käsissä (harrastan itse ratsastusta...:-) Uskokaa tai älkää SE TUNTUU IHANALTA, kipu ja nautinto yhtä aikaa...saan useita orkkuja ja olen kiltti tyttö taas muutaman päivän...
Saan pari kolme kertaa kuussa piiskaa mieheltäni. Meilläkään ei ole kysymys väkivallasta, vaan seksileikistä, josta pidämme molemmat. Sauva ja perhonen on yleensä lisämausteina, kun saan piiskaa.
Mieheni on ollut koko yhdessäolon ajan peppuni peränn, hyväillyt, halaillut, pussaillut, taputellut pyllyäni. Alkuun en ollut innostunut kun hän ehdotti piiskausleikkejä, mutta vähitellen ajatus kiihotti niin paljon, että suostuin. Ei ole tarvinnut katua...tuntuu että saan paljon kovempaa ja paksumpaa sisääni näiden piiskaesileikkien jälkeen. vaikka itse piiskaus sattuu, niin odotan jopa niitä. En kehtaa kuitenkaan suoraan pyytää mieheltäni piiskausta, vaan hän edelleen päättää milloin on sen aika...
Vanhempani olivat ja ovat vieläkin syvästi uskoon hurhataneita, j a ottivat mm raamatun ohjeet vitsan säästämisestä kirjaimellisesti. Sain lapsena ja varhaisnuoruudessa piiskaa niin usein, että en voisi edes kuvitella eläväni suhteessa, jossa edes leikisti piiskattaisiin. Mieheni on ihana, rakastan häntä enkä usko hänelläkään olevan piiskaushaluja.
Rajumpikin voisi toimia, mutta vaatisi liikaa ajatustenlukutaitoa.
Olemme olleet jo 35 vuotta aviossa, vähän yli viisikymppisiä molemmat. Ensimmäisen kerran piiskaleikki tuli kuvioihin jo yli kaksikymmentä vuotta siiten, olin jo siitä haaveillut ja sitten kun asia jotenkin tuli puheeksi, huomasimme molemmat olevamme siitä kiinnostuneita. minä naisena ole se joka piiskaa saa, mies on aina piiskaajana.
Mutta...itse haluaisin , että mieheni piiskaisi minut aina säännöllisesti....leikisti rangaistuksena, kuitenkin osana seksileikkiä. Haluaisin että mieheni komentaisi piiskan hakuun , mutta kun hän haluaa selvästikin piiskata, hän alkaa kyselemään sängyssä, että mitä minä nyt haluaisin, enkä kykene vastaamaan siinä hänelle, että piiskaa.
Se ei toimi sillälailla kohdalani vaan haluaisin miehen päättävän ja myös antavan kun siltä tuntuu..Usein huomaan nalkuttavani ja ärsyttäväni miestä vain sen takia , että saisin piiskaa,mutta ei oikein toimi.
Silti tiedän että mieheni piiskaa aivan yhtä mielellään kiun minä haluaisin saada...missä siis ongelma
Alitajuisesti kaiketi kumminkin häpeämme jotenkin tätä mieltymystä, joskus asiasta on puhutta hyvinkin avoimesti ja olen sanonut , että miehen pitäisi ottaa piiskan käyttö "valtaansa", silti se ei jotenkin toimi.
Miten teillä muilla,,,onko meitä oikeasti olemessa "normaaleja"aviopareja jotka näitä leikkii ja miten se käytännössä toimiii
Olemme suunnilleen samanikäinen aviopari. Piiskaus alkoi joskus nuoruudessa, ollessamme kesämökillä, missä piiskan hakeminen oli helppoa ja siitä tuli satunnainen mauste. Vaimo tykkää, kun häntä piiskataan ja rangaistaan.
Kevyt puna pakaroilla ja piiskan paukama jäljet ovat kiihottavia.
Toimii
Oleme N. 34 ja M. 38 v aviopari - mieheni sain aikoinaan minut yllätettyä ja tunnustan - oikein tetynä pidän siitä ja se tuntuu hyvin tuhmalle-kun äippä on peppu paljaana mi9hen sylissä läiskittävänä tai kontillaan takapuoli pystyssä peilin edessä - tyuhma puhe ja mieheni rivot puheet ja samanaikaien hieronta saavat aikaan ison orgasmin tai seamman - aina.
Ja 3-4 päivää aristaa eikä viitsi julkisiin saunoihin mennä - mutta ah niin tuhmaa ja ihanaa.
N. 34 - piiskaa, kämmentä ja remmiä jo 7 vuoota saanut
Meillä oli poikakaverin kanssa leikkimielistä toistemme kiusottelua. Poikakaverini uhkasi antaa minulle piiskaa. Lopulta hän tekikin sen. Ensin oli epäusko, että hän todella antaa piiskaa ja sitten vastustelu "Hän ei todellakaan anna minulle piiskaa" ja lopuksi alistuminen. Muistan miten sitten makasimme hämärässä hiljaa sängyllä. Lopulta poikaystäväni alkoi hyväillä minua hellästi ja päädyimme rakastelemaan. Varmaan elämäni paras kerta - olin joka solullani mukana ja paikalla.