Onko muita piiskan ystäviä?
Kommentit (219)
lyödä miestäni. Päinvastoin toivoisin itselleni piiskaa ja vahvan miehen. Kyllä meitä on näköjään moneen lähtöön.
vaan enemmänkin kiihottaisi ajatus siitä, että mies haluaa mua niin paljon, että tekee sen vaikka väkisin. en ole kyllä lapsenakaan saanut piiskaa, joten " tuhma tyttö" -traumoja ei ole syntynyt...
on jotenkin niin nössö, ettei juttu sopisi edes hänelle. Äijä on pelkkää sielujen sympatiaa ja rakkautta. Blääh.
Minulla on ollut kolme pitkää suhdetta, joista kahdessa ensimmäisessä piiskasin naisiani. Olihan se upeaa kun piiskattu kiihoittunut nainen laukesi heti ensimmäisillä työnnöillä takaapäin. Kummankaan kanssa en itse päässyt kokeilemaan saajan osaa koska eivät sitä halunneet. Poikamies aikana kokeilin saamista, maksusta, kyllä kannatti. Nykyinen vaimoni ei halua piiskaa, eikä mitään muutakaan " perverssiä" , joten kai tässä loppuelämä menee muistojen varassa.
seksin aikana ja sidonta mm. leikit olivat osa minun ja exän suhdetta. Hänelle en olisi oikein kunnolla koskaan voinut alistua. Joku syvempi luottamus puuttui. Nykyiselle miehelleni nautin alistua. Nautin kun hän tukistaa, puree, läpsii tai läpsii. Varsinaisia piiskaamisvälineitä ei ole vielä käytetty mutta niistäkin fantasioin. Muutenkin fantasiani ovat aina olleet rajuja ja mustanpuhuvia... Nautin myös pureskella/näykkiä miestäni. Se on kiihottavaa.
piiskaan vaimoni vähintään kerran viikossa. vaimonikin on oppinut pitämään siitä. piiskauksen " syynä" on aina joku tottelemattomuus, esim alapää ei ole posliini kun satun tarkastamaan yms.
vaimo käy piiskausasentoon sängyn päätyyn jalat vähän harallaan kyynärvarsien varaan kumartuneena, pylly pystyssä, pimpero kivasti myös esillä. IHANA NÄKY! tuntuu mahtavalta piiskata ratsupiiskalla. jatkan usein piiskausta samalla kun nain takaapäin. ratsupiiska on oiva väline piiskata pyllyä samalla kun nai takaapäin.
Ei tietenkään mitään " iho irti" -piiskaamista, vaan sellaista hallittavaa kipua. Minua kiihottaa alistua miehelleni ja mies tekee minulle näitä juttuja mielellään, kun huomaa, miten minä nautin :)
Kertokaahan lisää kokemuksia te jotka olette kokeilleet...
Katsoiko kukaan illan elokuvaa. Lupaava juoni, mutta aika vähään jäi tositoimet. Minäkin haaveilen piiskauksesta. Sinä joka kerroit että kokeilit remmiä suoraan pillulle. Kerro lisää! Tuosta olen haaveillut pitkään, mutta en löydä netistä mitään siihen sunntaan. Voisiko joku auttaa?
Vapun jälkeen olin pistämässä pestyjä simapulloja yläkaappiin. Oli jo ilta ja päälläni oli vain lyhyt yöpaita. Kurkotin pulloja varpaillani tuolin päällä kaapin alaosaan ja yöpaitani helma nousi luvattoman korkealle. Mieheni sattui tulemaan silloin keittiöön ja näki minut. Hän tuli hieromaan pakaroitani. Siinä hetken tuolin päällä minua hyväiltyään hän nosti minut alas ja taivutti keittiönpöydän ääreen saadakseen työntyä minuun takaapäin. Tässä tilanteessa olisi piiska sopinut hyvin käyttöön, kun tuhmana tyttönä olin liian vähissä vaatteissa keittiön suurten ikkunoiden edessä.
Joskus hän piiskaa käsillään vauhtia tehdessään työtä takaapäin. Menon nopeutuessa iskut vähän voimistuvat. Ehkä ne vaativat myös minulta. Painan samalla pyllyäni häntä vastaan, kun hän työntyy, enkä vain ole paikallaan. Ihanaa!
kun mies piiskaa suoraan posliinipillulle =) ja puhuu rivoja.
Joskus takaapäin saan suoraa anaaliin ja samalla viuhuu piiska tai kädet pakaroille... taivaallinen tunne
T:Narttu
sitoisi ja sitten piiskaisi tuhman kiimaisen vaimonsa...
Toisinaan saan piiskaa kun olen oikeen tuhma (pihtaan seksiä tahallaan ja härnään) .Varsinkin silloin mieheni on ihanan kovakourainen... rivoilee, näykkii klitorista ja piiskaa pyllyä sekä vittua.
Akti kovenee kun sanon kiihoittuvani vain enemmän ja lopuksi hän saattaa naida minua anukseen ,sauvan suristessa vitussani
Kiimainen kotiäiti
mutta tätä en tajua, että jälki on pahoinpitelyn tulosta.
No onhan sitä tietysti ikävämpiäkin perversioita.
ja jälkiäkin saa jäädä. Silloin kun jotain extraa sänkyyn haluaa on sen tosiaankin erotuttava pelkästä peniksen sisäänviennistä!!!
Kiimasena nyt odotan miestäni kotiin... lupasi tulla vaimonsa luo mitä pikimmin kun soitin!!!
Tahtoo kinkympää just nyt
*pillu märkänä kun näitä juttuja lukee*
Vierailija:
ja jälkiäkin saa jäädä. Silloin kun jotain extraa sänkyyn haluaa on sen tosiaankin erotuttava pelkästä peniksen sisäänviennistä!!!
mun mielestä monet asiat erottuvat peniksen sisäänviennistä, mutta ei niillä ole silti kivun kanssa mitään tekemistä.
Meillä tilanne se, että seurustelukumppanini haluaisi imeisesti läimiä, repiä tukasta, panna " täysillä" jne, minkä seurauksena alan pikkuhiljaa olla sitä mieltä, että suhteellamme ei ole tulevaisuutta. No, itseasiassa olen jo päättänyt, että seuraavan kerran kun alkaa kärttää jotakin tuollaista, saa lähteä välittömästi ja takaisin ei ole tulemista. Hittojako se minun kanssani on kun kerran veri vetää muualle. Ottakoon sellaisen naisen, joka em. asioista nauttii sen sijaan, että yrittää minua painostaa.
Kyllähän minullakin on näitä " tuntematon mies ottaa väkisin ja kurittaa tuhmaa tyttöä" -fantasioita, mutta käytännössä kipu on vain kipua, epämiellyttävää, ja kaikki kiihottuminen loppuu siihen välittömästi.
Vierailija: