Onko muita piiskan ystäviä?
Kommentit (219)
Ei minullakaan ole mitään hinkua hirveisiin mättökinkereihin eikä myöskään ajatus ihan oikeasta ja tosissaan tehdystä nöyryytyksestä kiihota. Se, että mies antaisi vähän kättä tai vyötä pyllylle ja " raiskaisi" olisi ihanaa juuri sen tunteen takia, että mies haluaa niin paljon, että ei voi oikein hillitä itseään.
typy
Otan mielelläni itsekin naiseltani piiskaa, mutta useimmiten annan piiskaa itse. Todella upeaa!
t. mään
noin kerran kuussa
tai jos on ärsyttävä (joskus tekeentyykin hankalaksi)
Silloin se saa oikein kunnolla vyöstä, niin että kumpikin pepun puolisko helottaa ihanan punasena.
Sitten työnnän munan joko pilluun tai peppuun ihan miten haluan.
Joskus vielä kun olen lauennut peppuun niin sitten akka saa vielä ottaa suihin, putsatakseen jätöksensä
Näin meillä
M33
Tärkeää on alkaa hyvissä ajoin muistuttamaan häntä tulossa olevasta, jotta hän ehtii virittäytyä ajatukseen. Sitten kun lapset on nukahtaneet alan lämmitellä vaimoa ja kun hän on tarpeeksi kiimainen koskettelusta ja hyväilystä niin vien kellariin laitan pallon suuhun ja annan remmiä paljaalle pyllylle. Kun kyyneleet alkaa valua niin päästän hänet irti ja vien saunaan. Siellä sitten hellin, hieron ja pesen. Kun sitten pääsemme sänkyyn on vaimo niin halukas...
Onpa todella hieno viesti ketju.
Meilläkin vaimo saa remmistä säännöllisesti, tosin hellästi ei liian kovaa, vain sen verran että, tietää kuka on mies talossa.
Yleensä näin, vaimo kiukuttelee jostain turhan päiväisestä päivän aikana jolloin annan varoituksen, illalla tulee piiskasta, sitten kun lapset ovat nukkumassa komennan vaimon olohuoneeseen aina saman nojatuolin eteen ja käsken riisua housut ja kumartua eteenpäin jolloin irroitan housuni vyön ja lyön vaimoa noin kymmenen kertaa paljaalle perseelle, jonka jälkeen kysyn riittääkö.
Tilanteesta riipuen jatkamme suihinotolla tai perinteisellä panolla.
Kyllä piiskaa pitää käyttää jotta pysyy akka kurissa, yhteisymmärryksessä toki ja toista kunnioittaen
Kyllä se on mun suosikkilämmittely kun saa piiskaa. Sen jälkeen se 'perinteinen panokin' tuntuu taivaalliselta!
Henk.koht. tykkään saada ja saankin naiselta piiskaa ja lujaa, ja käsiraudat kireällä. Ei mitään "tuhma poika" juttuja kuitenkaan, vaan ihan muuten vaan ja avokämmenestä naamaan 50 kertaa peräkkäin. Täällä on aika paljon tätä
nainen alistuu-osastoa perinteiseen kotikuriin. Suhteetonta
Ne, jotka eivät tällaisia juttuja ymmärrä, jäävät paljosta kivasta paitsi. Tai tarkemmin ottaen heillä ei ole ehkä vaadittavia biologisia ominaisuuksia. Ei kannattaisi tulla arvostelemaan,.
Henk.koht. tykkään saada ja saankin naiselta piiskaa ja lujaa, ja käsiraudat kireällä. Ei mitään "tuhma poika" juttuja kuitenkaan, vaan ihan muuten vaan ja avokämmenestä naamaan 50 kertaa peräkkäin. Täällä on aika paljon tätä
nainen alistuu-osastoa perinteiseen kotikuriin. Suhteetonta
Ehkä juuri suhteellista, näppituntumalla naisissa on enemmän alistuvia. Ja tämän palstan käyttäjäkunta on kuitenkin aika naisvaltaista?
Minulla taas se henkinen puoli on paljon tärkeämpi, läpsiminen noin vaan ilman "syytä" on vähän hölmöä. Siis minulle. Toki siitäkin saa jotain irti fantasioimalla, mutta parasta on sellainen henkisenä alkava peli, jossa mies lopuksi alistaa vastusteluista huolimatta. Olen siis paljon enemmän B&D kuin S&M...
Ne, jotka eivät tällaisia juttuja ymmärrä, jäävät paljosta kivasta paitsi. Tai tarkemmin ottaen heillä ei ole ehkä vaadittavia biologisia ominaisuuksia. Ei kannattaisi tulla arvostelemaan,.
Jokaisen kannattaa tehdä sitä, mistä tykkää ja mikä tuntuu luontevalle. Tai ainakaan ei kannata tehdä sellaista, joka on epämiellyttävää ja kiusallista. Kokeilunhaluisuus ja ennakkoluulottomuus toki on suositeltavaa, mutta jos molemmille riittää vaniljajätski, mikäpä siinä.
"Ehkä juuri suhteellista, näppituntumalla naisissa on enemmän alistuvia. Ja tämän palstan käyttäjäkunta on kuitenkin aika naisvaltaista?"
Ei naisissa ole sen enempää alistuvia, mutta yhteiskunta kuitenkin on rakentunut siten, ettei naiselle usein jää tällaista virtaa, mikä piiskan varressa tarvitaan, ja pitäisi myös hyväksyä alistuvat miehet.
"Minulla taas se henkinen puoli on paljon tärkeämpi, läpsiminen noin vaan ilman "syytä" on vähän hölmöä. Siis minulle. Toki siitäkin saa jotain irti fantasioimalla, mutta parasta on sellainen henkisenä alkava peli, jossa mies lopuksi alistaa vastusteluista huolimatta. Olen siis paljon enemmän B&D kuin S&M..."
Toki siihen liittyy minullakin henkistä, mutta en mä halua mitään tuhma
poika, hae keppi metsästä - juttuja. Minulle ihan se alistuva luonteeni riittää perusteeksi antaa vähän ojennusta. Ja mulle ainakin se naisellinen nainen on jo itsessään varsin alistava pakkaus, siitä huolimatta että dominointi vaatii paljon taitoja. :) Kunnon litsari hienolta naiselta piristää aina varsinkin jos kädet on
selän takana raudoissa.
"Kokeilunhaluisuus ja ennakkoluulottomuus toki on suositeltavaa, mutta jos molemmille riittää vaniljajätski, mikäpä siinä."
Monille se riittää, mutta on myös paljon niitä, jotka eivät ole ymmärtäneet käyttää sm-taipumuksiaan.
Meillä piiska otettiin seurusteluaikana rangaistusvälineeksi. Piiskaa sain ensimmäisen kerran rikottuani yhteisesti sovittuja sääntöjä suhteemme alussa. Tyttöystäväni (nykyisin vaimoni) vaati silloin oikeuta pitää meillä ehdotonta "äidillistä kuria" suhteen jatkamisen ehtona. Siitä pitäen hän on päättänyt meillä kotikurista ja piiskan käytöstä. Omaksi yllätyksekseni huomasin pitäväni hänen antamasta kunnon piiskauksesta. Piiskaa saan sovittujen sääntöjen rikkomisista lähes viikoittain.
Ensin mies ei lämmennyt aiheelle. Muutamien kokeilujen jälkeen tuo tunnusti pitävänsä. Asia ei siltikään ole hänelle niin helppo kuin minulle.
Kontilla sängyllä otan mieheltä suihin tämän läpsiessä pyllylle. Välillä hän tarkastaa kosteustilanteen, pyörittelee sormia kiihottavasti ja jatkaa sitten piiskaamista.
Itse pidän siitä kun lyödään munille kovaa avokämmenelle Polvillani ollessa vedellään takaapäin hyvin rasvattuja munia, ja niin kovin kiinni kuin niistä saa.tätä tehdään muutama kerta viikossa.Kesän suosikki on nokkospiiskaus vehkeille.Nokkosista kolme neljä varta kerrallaan. Piiskausta puolituntia kerrallaan , tuntuu kihelmöintiä monta tuntia sen jälkeen.Vehkeet turpoaanahka turpoaa niin että ei saa esinahkaa pois päältä.Pussien iho turpoaa paksuksi,kirvelyä ja pistelyä pitkään, niin että ei tiedä miten olisi, housuja ei voi laittaa jalkaan moneen tuntiin.
molemmin päin.. olemme olleet yhdessä noin 5v ja heti alussa tuli selväksi että mies pitää alistamisestani, myös piiskaamisestani... pian selvisi myös että mies toivoisi minun alistavan häntä..jotenkin vain tuntui pitkään ettei minusta ole siihen. no viime viikonloppuna sitten yllätin mieheni. käskin hänet vain makkariin ja pylly pystyyn sängylle, käsiraudat käsiin ja huivi silmille.. kyllä oli mies pienen piiskauksen jälkeen ja tapin perseeseen laiton jälkeen kuuliaista miestä. sitten hän sai panna mua perseeseen oikein kunnolla. ihanaa..jospa tämä otetaan pian uusiksi
Ehkä olen tiedostamatta osannut valita oikein, mutta piiskaus on kyllä ollut osa kaikkia suhteitani. Lapsiperheessä siihen on vähäkkäästi mahdollisuuksia. Pelkkä piiskaus ei kyllä innosta - siihen pitää kuulua myös alkuleikit ja pitkät jälkihellimiset.
Meillä, tai siis mulla tällainen on vaan fantasiaa!!!
En ole ainakaan vielä uskaltanu kertoo mihelleni...
Haluaisin, että hän käskisi kovasti, sitoisi minut ja sitten panisi kunnolla ja rajuin ottein!!
Se olisi niiiiin ihanaa!!!
Ehkäpä kerron hänelle tästä ennemmin, kuin itsekään luulin! ;)
Oon täällä jo ihan märkänä ja melkein valmista kauraa pelkästää mielikuvista, joita tää ketju on saanu aikaan!
Onko muut piiskan ystävät tutustuneet sellaiseen webbisaittiin kuin Sex and submission? Maksullinen joo, mutta paljon esikatseltavaa. En tiedä, haluaisinko oikeasti olla mukana aivan noin rajussa touhussa, mutta pikkarit kyllä kostui 10 sekunnissa! :) Saman firman whippedass on sekin aika hottis... :P
N38
sain olla piiskattavana täysin ketjuissa pallo suussa ja kaulapannassa, tulin kovempaa kuin koskaan ;) Toteutunut fantasia N30
Minua on piiskattu ja nahkavyön metallisoljella mätkitty ihan tarpeeksi lapsena.
Olen saanut joskus edellisessä suhteessa oikeaa raippaa ja käsiraudat on olleet käytössä. Sanoin sille miehelle joskus hänen muistuttavan isääni. Olenkin miettinyt onko tämä jotain lapsuudessa kilttien mutta silti piiskattujen miellyttämisenhalua. Itseni voisin jotenkin laskea tällaiseksi tapaukseksi muttei taida olla aukoton teoria...
Nykyisessä suhteessa on ollut juttua SM-touhusta mutta vähemmän toimintaa johtuen työ- ja perhetilanteestamme. Aina kiihotun suuresti kun mies ottaa minut takaapäin ja tarttuu hiuksiin tai ranteisiin ja näykkii niskaani. Pidän niin kovaa ääntä nauttiessani että suukapula olis paikallaan ! Jos luottamus toiseen ei ole kunnossa/ ei ole turvasanaa tuo kaikki tuntuukin vain väkivallalta.