Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita piiskan ystäviä?

Vierailija
12.05.2005 |

up

Kommentit (219)

Vierailija
141/219 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaimo saa pylly pystyssä

Vierailija
142/219 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiskaa minut säännöllisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/219 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu nelikymppinen virkanainen ja meillä on kieltämättä hieman outo suhde miesystäväni kanssa. Viikot kumpikin asuu omassa asunnossaan vaan viikonvaihteisin muutamme saman katon alle, kuten aviopari konsanaan. Viikolla kyllä soitellaan ja tekstaillaan , joskus jopa käydään yhdessä ulkona. Mutta useasti emme edes näe toisiamme viikolla. Molemmilla on sitä tilaa omalle elämälle.

Vaan kun koittaa perjantai-ilta muutamme yhteen ja yleensä saunan jälkeen tunnustan "pahat tekoni " hänelle. Ja siitä seuraa yleensä kuuma remmitys pyllylleni ja kurituksen jälkeen seksiä takaapäin. Jokin siinä kurituksessa kiihoittaa, vaikka itse inhoankin remmin poltetta ja sitä alistamisen ja nöyryytyksen tunnetta mikään ei saa päätäni kääntymään perjantai-iltaisin. SITÄ pitää saada!

Vierailija
144/219 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keskijohdossa toimiva virkanainen ja minulla on kyllä töitä ja vastuuta ihan tarpeeksi. Kotonakin tuntuu, että joudun tekemään perheen tärkeimmät päätökset.

Mutta kun olemme miehen kanssa kahden makuuhuoneessa, haluan että mies vie ja minä vikisen. Ja sen mieheni tekee! Ensin hän määrää pyllyn paljaaksi ja pystyyn. Sitten saan kymmenkunta sivallusta piiskasta tai remmistä. Sitten hän määrää ottamaan suihin. Jos se ei suju riittävän mallikkaasti, tulee lisää piiskaa... Kun esileikit on näin leikitty, mies panee edestä ja takaa. Lopuksi pääsen hänen kainaloonsa, jolloin vasta on vuorossa suukottelu ja helliminen.

En tiedä, miksi tykkään moisesta, kait olen sitten masokisti. Leikkiä tuo tietysti on, josta voin toki kieltäytyäkin, jos haluan. Yleensä mieheni kyllä osaa aavistaa milloin kaipaan piiskaa ja milloin haluan vain nukkua. Mitään oikeata alistamista tai rankaisuja en sietäisi. Jos meillä on erimielisyyksiä, silloin piiskaleikit jäävät leikkimättä.

Vierailija
145/219 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitomisleikit, alistaminen ja alistetuksi tuleminen on usein mielessä silloin, kun tyydytän itsekseni. Kerran olen myös kokeillut sitomisleikkejä livenä, mutta ei sitten kuitenkaan ollut minun juttu. Fantasian erottaa todellisuudesta se, että siinä voi itse olla kumpi tahansa osapuoli. Hyvät mielikuvat voi kelata niin monta kertaa kuin haluaa ja kaikki myös tapahtuu juuri siten, kuin itse haluaa. En toista kertaa tee sitä virhettä, että pilaisin hyvän fantasian yrittämällä toteuttaa sitä oikeasti. Livenä kaikki yksityiskohdat ei kuitenkaan mene niin kuin fantasiassa pitäisi.

Vierailija
146/219 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saat mieheltäsi piiskaa? Kuinka kovaa?

Minä saan yleensä vyöremmistä:)

Vierailija
147/219 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollaan miehen kanssa puhuttu, että jos jossain vaiheessa on syytä pistää minut järjestykseen, niin hän dominoivana miehenä ottaa ohjelmistoon piiskauksen.

Kumpi on mielestänne parempaa ' erotic spanking' vai ' disciplinary spanking' ?

Vierailija
148/219 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään se kipu, en edes haaveile mistään ruoskinnasta. Vaan enemmänkin se alistumisen tunne.

Ajatuksena että mieheni piiskan (perinteinen risu) kanssa kehottaisi minua riisumaan housuni ja käymään kontilleen ja sitten se odotus kun piiskaus alkaisi... Aah.. Ja nimenomaan ihan kevyttä läpsimistä.

Mutta en varmaan ikinä kehtaa tätä miehelle ehdottaa..

Vierailija
149/219 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, jos mies käskisi riisumaan housut nilkkoihin, joutuisin riisumaan hänen vyönsä ja kumartumaan sitten kunnon pyllistykseen. Saisin sitten kunnolla selkääni niin, että tuntuu. Ja sen jälkeen joutuisin polvistumaan miehen eteen ja ottamaan suihin samalla kun hän vielä muutamia kertoja läiskii remmillä selkääni ja persiilleni. Mutta tämä on vain fantasiaa. Nyt mies läiskii minua avokämmenellä pepulle harrastaessamme seksiä ja sekin on ihanaa.

Vierailija
150/219 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
151/219 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan piiskaa kiukuttelusta, kun meillä naisilla tahtoo joskus kieli olla vähän myrkyllinen. Kuritusta varten on ostettu lyhyt ratsupiiska, josta saan kymmenkunta lyöntiä.

Piiskauksen jälkeen olo on rauhallinen ja hyvä, kun tietää asioiden olevan taas kunnossa. Yleensä otan sitten mieheltäni suihin osoittaakseni, kuinka paljon häntä kunnioitan.

Vierailija
152/219 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi piiska on vain haaveissa. Kannattaisiko olla tahallaan hankala ja suututtaa mies?

Vierailija
153/219 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli nelikymppinen, eronnut, nykyisen mieheni kanssa reilut viisi vuota viihtynyt nainen. Ihana, ihana mieheni pisti mut ruotuun jo alussa, sanoi, että piiskaa tulee, jos en tottele, ja sitä on tosiaan tullut. Saan selkääni seksileikkkinä, mutta myös aivan rankaisuksi; jos oikuttelen, niin hyvin helposti lentää pöksyt kinttuihin, ja saan vyöremmistä paljaalle pyllylleni. Pistää PIKKUISEN miettimään kannataako kiukutella. Kaikista rankinta on ollut myöntää se, miten paljon tämä mua kiihottaa.... -päivääkän en vaihtaisi pois.

Vierailija
154/219 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamme piiskaleikkejä - kun siihen on mahdollisuutt odotan kesää ja minulle mieluisinta sessiota.. useana kesänä olemme harrastaneet, mökkisaarella kunnon menoa. kun muut ovat poistuneet. ja kesä kukkeimmillaan , minut viedään rantavajaan ja sidotaan käsistä orteen roikkumaan, päälläni vain pienet tiukat kalsarit. tässä sitten odottelen rangaistustani. pian aittaan ilmestyy, melkoinen määrä. pitkävartisia nokkosen varsia. housut kiskaistaan alas ja alkaa nokkos ruoskint. siitä saavat kyytiä niin munat, pallit. tamus ja reidet. nautinto on ensin kihelmöivän kiihottava ja muuttuu vähitellen, lähes sietämättömäksi poltteeksi. rukkasilla tai kumihanskoilla varustettu, piiskaaja vaitaa, nokkosraippaa tiheästi, nokkosen irtöilevat lehdet, jotka ovat irroittaneet jo poltinkarvansa, sinkoilevat ympäri aitan lattiaa. kipu on kova mutta helvetin kiihottava. toisinaan saan valtavan seisokin, joka pian alistetään rautanokkosten, terävillä lyönneillä. toisinaan taas kipu on niin kova että suu pitää sulkea teipillä. iätä piiskausta jatkuu n. alun toistatuntia ja olen aivan poikki. olemme molemmat 36v, ja nautinto on molemmin puolinen. lopuksi, pikkuhousyt nostetaan ylös ja tungetaan täyteen tyoreita nokkosia, niin paljon kuin housuihin martuu, virlä reilua poristelua housujen päältä, että poltinkarvat, tekevät varmasti tehtävänsä. täässä vaiheessa, seusokki on kova ja kiihköa lisää myös paljasta terskaa "hyväilevät" nokkoset. Tässä minä yleensä odottelen ja kiemurtelen seuraavaa siirtoa. Pääsen saunaan ja siellä tarkastellaan, millaista jälkeä nokkos kuritus on tehnyt - paikat aina rakkuloiden polttamina. siitä huölimatta, saan vielä nokkoskimpusta, alapääni lisäksi, raippanipusta vielä ympäri kehoa. sauna ja uinti helpottavat yleensä hieman oloa, ja unikin useimmiten tulee. aamiaisen syön aitassa johon se on minulle viety. ja sama kurutus kun eilen jatkuu.. lopuksi saan tuoreita nokkosia, taas tiukkoihin alushousuihin ja sitten alkaa. päivän työt - milloin mitäkin mökkihommaa, puiden pilkkomista. kitkemistä, haravointi, kiykemistä jne. välillä käydään aitassa tarkastamassa, ovatko nokkoset jo tehneet tehtävänsä ja ne vaihdetaan uusiin. valittaa en saa - tai jos valitusta tukuuluu. soi myös pajuraippa ja sekös tekee kipeäää. nokkosten polttamalle iholle. tämä on sellainen 2-4 vrk.n sessio. ja hyvää tekee. leikki loppuu yleensä armahdukseen, loikoilu järvessä pitkiä aikoja yleensä auttaa ja ystäbäni hellävarainen rasvaushoito...............ja voi pojat miten maistuukaan rakastelu. iiihanalta tämän kaiken jälkeen. voisin paneskella varmasei "miljoona" kertaa. mutta kumppani yleensä uupuu jo aamuyöstä. Suosittelen, kaikille uutta haluaville /vaikkei nokkos raipoitus, mikään uusi keksintö olekkaan)

kesää ja nokkosten kasvua odotellessa......................

Ja ensimmäiset nautinnot koettu..ensiviikolla jatketaan - NAM..SUOSITTELEN..kokeilkaa vaikka-

Vierailija
155/219 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan piiskaa äitiltä pitän vitsan saannista menen mielelläni äitin paljaille reisille olen pelkkä paitapäällä piiskatessa levitän reiteni saanvitsaa reisille alapääni onpunakka äitin vitsomisen jäljiltä halaan ja hellin äitiä vitsan jälkeen.

Vierailija
156/219 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän siitä kun lyödään munille kovaa avokämmenelle Polvillani ollessa vedellään takaapäin hyvin rasvattuja munia, ja niin kovin kiinni kuin niistä saa.tätä tehdään muutama kerta viikossa.Kesän suosikki on nokkospiiskaus vehkeille.Nokkosista kolme neljä varta kerrallaan. Piiskausta puolituntia kerrallaan , tuntuu kihelmöintiä monta tuntia sen jälkeen.Vehkeet turpoaanahka turpoaa niin että ei saa esinahkaa pois päältä.Pussien iho turpoaa paksuksi,kirvelyä ja pistelyä pitkään, niin että ei tiedä miten olisi, housuja ei voi laittaa jalkaan moneen tuntiin.

Tähän ei ole paljon lisättävää !

Pidän siitä kun palleja hakataan kovin vielä nokkospiiskauksen jälkeen 12 millisellä sähköputkella kovin , saa hakata kovin ,ei satu kiveksiin vaan vaan pussien ihoa vaan pistelee.

Palleja voi hakata vielä kovin kämmenillä niin ettäpallit heiluu kovin puolelta toiselle.

Hakkaaminen on kuin hakkaisi nyrkkelypalloa. Pallit on tosin imaistu isommaksi lasipurkissa alipaineella,tilavuutta varmaan melkein litra.

Palleja voi tietysti sitoa kovin ja pistää palleista roikkumaan. Erityisen mukavaa kun palleille sulattelee kynttilää.... ja paljon muuta mukavaa...............

Vierailija
157/219 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännittää:)

Älä jännitä liikaa menemukaa toisen kiihttamista älä unohta annakehon kielen puhua.

Vierailija
158/219 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän siitä kun lyödään munille kovaa avokämmenelle Polvillani ollessa vedellään takaapäin hyvin rasvattuja munia, ja niin kovin kiinni kuin niistä saa.tätä tehdään muutama kerta viikossa.Kesän suosikki on nokkospiiskaus vehkeille.Nokkosista kolme neljä varta kerrallaan. Piiskausta puolituntia kerrallaan , tuntuu kihelmöintiä monta tuntia sen jälkeen.Vehkeet turpoaanahka turpoaa niin että ei saa esinahkaa pois päältä.Pussien iho turpoaa paksuksi,kirvelyä ja pistelyä pitkään, niin että ei tiedä miten olisi, housuja ei voi laittaa jalkaan moneen tuntiin.

Tähän ei ole paljon lisättävää !

Pidän siitä kun palleja hakataan kovin vielä nokkospiiskauksen jälkeen 12 millisellä sähköputkella kovin , saa hakata kovin ,ei satu kiveksiin vaan vaan pussien ihoa vaan pistelee.

Palleja voi hakata vielä kovin kämmenillä niin ettäpallit heiluu kovin puolelta toiselle.

Hakkaaminen on kuin hakkaisi nyrkkelypalloa. Pallit on tosin imaistu isommaksi lasipurkissa alipaineella,tilavuutta varmaan melkein litra.

Palleja voi tietysti sitoa kovin ja pistää palleista roikkumaan. Erityisen mukavaa kun palleille sulattelee kynttilää.... ja paljon muuta mukavaa...............

Tuossa edellä oli maininta isommista palleista, miten se tarkemmin onnistuu ja on mahdollista ?

Onko ne pitkäänkin isompia, onko se turvotusta elikkä kudosnestettä ja suureneeko pallit ja myös tuleeko pusseihin nestettä. Voiko tehdä useinkin ja miten isoiksi tulee, palautuuko ennalleen ???

Kerrohan tarkemmin !

Vierailija
159/219 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remmiä tahdon pyllylle

Vierailija
160/219 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2008 klo 12:29"]

up

[/quote]

Ei todellakaan voi verrata

Lapsemme kasvoivat kurinalaisesti. Heidän ei tavinnut pelätä että joka asiasta saisi rangaistuksen, mutta nämä opetimme. Koululäksyt oli tehtävä ennen kuin pääsi ulos leikkimään, toisten lasten kiusaamisen, tervhtimen, vanhemmat ensin vähän joka asiassa, nukkumaan meno aika. Todella harvoin piti antaa vitsaa. Muistan kun poikamme teki erään hölmön asian, kysyimme pojalta käytkö itse hakemassa vitsan vai haenko minä. No nauruksihan se meni poika kävi hakemassa jumalattoman ison karahkan itku kurkussa. Silitimme pojan päätä ja sanoimme että älä itke, mutta muista että et tee tuota asiaa uudelleen. Annoimme heille vastuuta ja murrosiessä kotiintuloajat, koiran käyttö, tiskaaminen jne. Nyt he ovat kouluttettuja, tytttö on hoitoalalla psykiatrisella osastolla ja pojasta tuli raskaskoneasentaja. Heillä on perheet, lapset, omakotitalot ja niin edelleen heillä menee hyvin. He ovat vilpittömästi kiittäneet siitä että kasvatimme heidät oikeudenmukaisesti.

Meillä alkoi piiska ja seksileikit reilut kakskyt vuotta sitten ja on ollut mahtavaa seksiä esileikkeineenM50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän