Onko muita piiskan ystäviä?
Kommentit (219)
Pari kertaa aikuisiällä piiskaa saaneena koen olevani piiskan ystävä. Mies, jolta olen saanut piiskaa, vaatii tottelemista ja hän on tehnyt alusta alkaen selväksi sen, että kurittomuudesta saattaa seurata myös rangaistus. Viimeisimmällä kerralla oikuttelin miehelle kesäpaikalla, kun kuvittelin, etten saisi piiskaa puolisonikin ollessa paikalla. Piiskaus sillä kerralla tapahtui sentään saunan kuistilla eikä oman mieheni nähden, mutta hän kyllä kuuli toimituksen ja tiesi muutenkin, mistä oli kysymys. Saan vitsaa aina paljaille pakaroille ja sitä varten joudun riisumaan alapään paljaaksi, vaikka riisuttavana ei olisi muuta kuin farkkushortsit tai hame. Riisuutuminen sillä tavoin on jo itsessään noloa ja itkeskely miehen polvilla pakaroiden kirvellessä vielä nolottavampaa. Jäljet kestävät vain muutaman päivän ja paikallisten jälkien peittäminen onnistuu helposti, mutta muistijälki on pysyvä. Noiden parinkin piiskaamisen seurauksena muistan aina piiskauttavaksi joutumisen olevan mahdollista ja tottelen miestä ihan nätisti. Miestä kiihottaa se, että alistun hänelle. Minua taas kiihottaa miehen asenne ja rauhoittaa se, kun tulen kunnolla otetuksi. En kaipaa piiskausta sellaisenaan, mutta sen ansiosta muukin alistuminen kiihottaa sellaisella tavalla, jota en uskoisi kokevani ilman paria opettavaa kokemusta. N38
Kyllä on mahtavaa tuo nokkos piiska, lähes joka päivä peppu ja pallit kunnolla punertamaan. Orgasmit aivan taivaalliset.
Olin aina kuvitellut, ettei tämä ole minun juttuni, mutta mutta... Sain pari viikkoa sitten ensimmäisen kerran piiskaa ja sen jälkeen olen miettinyt asiaa päivittäin ja ja pelkkä ajatuskin saa minut likomäräksi.
Olen ollut aina suhteissani se seksuaalisesti dominoivampi, eli minä olen vienyt ja miehet ovat vikisseet. Ei siis mitään oikeaa dom/sub-meininkiä vaan enemmänkin sitä kumpi määrää tahdin ja otteet. Nykyinen miesystäväni on taas tottunut omissa suhteissaan olemaan se, joka vie ja tämä on aiheuttanut meillä pienoista jännitettä. Seksiin on liittynyt sellainen pieni valtataistelu, mutta ihan hyvällä mielellä kuitenkin.
Pari viikkoa sitten taas "väännettiin" asiasta, kunnes mies äkkiä taivutti käteni selkäni taakse, painoi vasten pöytää ja ilmoitti, että nyt tämä asia selvitetään lopullisesti ja minä saan jatkossa luvan olla kiltti ja tottelevainen. Hän nosti hameeni ylös, laski pikkuhousut alas ja antoi tulla oikein isänkädestä. Tämän jälkeen hän nai minua vielä takaapäin erittäin rajusti. Mies osasi myös käsitellä hienosti minun jälkeen päin tulleen hämmennyksen ja nolostuksen siitä miltä tuntui olla noin alistettu ja kuinka paljon lopulta kiihotuin siitä. Oli vapauttaa antaa kerrankin kaikki kontrolli toiselle. Oikeastaan niin vapauttavaa, että minusta tuntuu, että saatan jatkossa välillä "unohtaa" olla kiltti ja tottelevainen.
On se vapauttavaa kun alistuu täysin toiselle ja toisen mielihaluille.
Onko kukaan kokeillut pientä koivun vitsaa piiskaamiseen? Sellaista "virpomista" ei kovin lujaa, mutta ei mitään hivelyäkään ? Olen kauan antanut vaimolle pientä vitsaa pepulle esileikkinä kun hän haluaa sitä. Vatsallaan peppu ylös ja jalkoja auki vähän on se asento, tai kyljittäin kun ollaan annan pepulle ja hän nostaa ylempää jalkaansa minun kylkeni päälle jotta vitsa osuu juuri oikein "sinne" häpyyn ja peppuvakoon. Se kiihottaa hänet aina kosteaksi jo ja sitten hyväilen häntä lisää ennen yhdyntää kiihkeäksi. Olen itse saanut sitä vitsaa lähärissä pepulle myös ja se kyllä kiihottaa ihanasti minua ainakin kun nain häntä. Osuu kiveksiin asti välillä....Ei siis mitään peppu punaisena ruoskintaa koskaan vaan kiihottavaa muuten...
Kokeilkaapa...
Rakensin kesäsaunan takapihalle, sieltä takaa vaimo löysi nokkoset ja on alkanut kiusaaman minua nokkosilla. Minähän sen leikin aloitin, kun ehdotin vaimolle nokkosilla miekkailua niin vaimo suostui ja voitti miekkailun, oveluudella, pyysi minun kädessä olevaa oksaa itselleen ja pisti sillä munille, ja nauroi et odotas niin laitan hanskan ja minä en ehtiny hakemaan omaa oksaa, kun vaimo jo hanska kädessään hieroi nokkosella munat ja kullin. Nokkoshieronta sai aikaan sellaisen stondiksen kuin joskus 16v eka kosketus pilluun. Munat on siitä saakka olleet punaiset ja vaimo innoissaan, kun saa kiusata ja toimii esileikkinä, kesäsauna tarkoittaa meillä nyt nokkospiiskaa minulle eikä kertaakaan ole tarvinnut yksin saunoa.
Meinaa seota panetuksesta näitä lukiessa.
Minä tutustuin piiskaa eron jälkeen. Vaimoni oli 10 vuotta nuorempi ja anoppi 10 vanhempi. Ex Anoppi soitti yllättäen alku kesästä ja pyysi avuksi kesämökin korjauksessa. Ei oltu 2 vuoteen nähty. Pakkasin tavarat ja lähdin ajalee mökille. Olin hyvissä ajoin ja odottelin anopin saapumista grilli katoksessa. Hän saapui tasan 15.00. Niin kuin oli sanonut. Tervehdittiin virallisesti. Hän oli pukeutunut pitkään hameseen ja valkoiseen paitaan. Korjasimme paikkoja talven jäljiltä Tai oikeammin 2 talven jäljeltä.
Appiukko oli ruvennut pahasti ryyppäämään kun oli päässyt eläkkeelle. Illalla nukuin vieras ajassa. Seuraavana päivänä aloitimme taas työt aamiaisen jälkeen. Minä kun ostin paikkoja ja anoppi autteli. Lounaan jälkeen anoppi haukkui miestään ja sanoi sietäisi selkää saada muutaman kerran. Kun ostin viellä saunan oven ja putsasin sen. Kirjoitin listan mitä pitää viellä tehdä. Laitoin että minun pitää saada selkää vitsillä. Annoin listan anopille ja sanoin etä voin 2 viikon päästä auttelee koska kesälomani alkaa silloin. Anoppi otti listan ja laittoi sen taskuunsa. Sanoi että katsoo sitä kun on päässyt kotiin. Lähdin ajelee kotiin. Anoppi lähetti matkalla textiviestin ja kiitti avusta.
Torstaina ennen viikonloppua. Anoppi lähetti textiviestin että kaikki tavarat on ostettu. Ajoin perjantain kesämökille. Odottelin taas anoppia grilli katoksessa ja katselin luontoa. Ei perjantai iltana kerinnyt paljoon tekemään. Kävin viellä saunassa ja juotiin kahvit. Sitten menin nukkumaan. Anoppi käski viellä tarkastaa että oli ostanut kaikki tarpeet. Hän oli pakannut ne isoon pahvilaatikkon joka oli vieras majassa. Menin majaan ja vaihdoin yö vaatteet päälle ja avasin laatikon siinä oli kaikki muita olin kirjoittanut listalle. Myös iso koukku ja käskikahleet ja iso hapsu piiska. Listan lopussa luki kun laitat koukun vierasmajan kattoon kiinni tiedän että olet tosissasi.
Mietin hetken mutta kokeilu mieli sai vallan. Otin akku koneen kassista ja tein pienen alku reiän. Rupesin kiertää koukkua kattohirteen. Otin avuksi ison ruuvimeisselin ja jatkoin kiertämistä. Otin nahkavyö housuista ja laitoin sen koukkuun. Testasin kestääkö koukku painoni. Menin sen jälkeen nukkuu. Aamulla heräsin ja jatkoimme mökin kunnostamista. Kävin illalla saunassa. Kokeilimme sen jälkeen miten grillikatoksen grilli toimii. Anoppi sanoi lähtevänsä aamulla. Sanoin että se sopii työt oli melkein tehty ja minulla on myös menoa. Lähdimme nukkumaan. Aamulla kiinnitin laiturin kunnolla ja olin lähdössä. Anoppi pakkasi kiirellä autoa. Nyt on kiire hän sanoi. Ja hyppäsi autoon ja kaasutti autonsa vauhtiin.
En tiedä liittyykö tähän aiheeseen, mutta yksi seksikumppani läimäytteli pakaroilleni seksin aikana ratsastellessani ja saadessani takaapäin. Lyönnit oli aika napakoita ja yllätyksekseni huomasin nauttivani niistä. Haittana oli vaan useamman päivän mustelmat, joita sitten vaihtelevalla menestyksellä peittelin uimaan mennessäni. N22
Täällä myös. Meillä harrastetaan säännöllisen epäsäännöllisesti bdsm-leikkejä, joissa muun ohella saan piiskaa monin tavoin. Meillä on makuuhuoneessa sängynpylväs, johon minut saa kiinnitettyä käsiraudoilla. Siinä saan sitten joko ratsupiiskasta tai seitsenhäntäisestä siimapiiskasta. Viime kesänä jouduin ensi kertaa hakemaan myös koivuniemen herran metsästä, ja se oli todella kiihottavaa ja tuntui erilaiselta. Domma toki myös läpsii avokämmennellä pyllylle. Oma suosikkini on kun minut komennetaan hänen polvilleen, ja sitten hän käyttelee vaateharjaa.
Minua ei kiihota kipu, ja tyttis tietää, että nautin alistumisesta ja nöyryytyksestä, joten hän osaa piiskata juuri oikein: ei liian kovaa, mutta niin, että pylly on punainen ja mies kuuliainen palvelija😁
Nautin kun mieheni vetelee remmillä pitkin pakaroitani ja reisiä. Saan aivan valtavat kiksit kun hän pieksee minua itken, ruikutan mutta remmi vaan laulaa. Josku pissakin lirahtaa kun oikeen lyö minua. Piiskaamisen jälkeen otan kiltisti suuhun ja sitten hän panee minua rajusti. Olen monta päivää todella kipeä, viimmeksi en meinannut päästä kävelemään. Pakarani, reiteni ovat mustat kuukauden. mutta nautin tästä muutaman kerran vuodesta. Olen itse pyytänyt että kovaa piiskaa ja mieshän vetelee armotta remmillä. Pikku sub 26.
Kolmikymppisenä minulla oli suhde lähes viiskytvuotiaan naisen kanssa. Heti alussa hän teki selväksi, että nauttii kun saa piiskaa ja haluaa muutenkin nöyryytystä. Asuimme eri paikkakunnilla, joten tapasimme vain viikonloppuisin. Kun saavuin hänen luokseen, käskin hänen riisua ylävartalonsa, kun istun sohvalla ja katselen. Sitten käskin hänen hakea köyttä ja sidoin hänen kätensä. Katossa oli koukku, johon sidoin köyden niin että hän joutui pitämään käsiään ylhäällä. Irroitin vyöni ja aloin piiskata rintoja. Sitten siirryin selän taakse ja kiskoin housut tai hameen nilkkoihin ja annoin remmin paukkua pepulle. SOpimuksen mukaan myös solvasin häntä kaikin mahdollisin haukkumasanoin.Kun piiskausta oli jatkunut riittävästi, irrotin köydet ja käskin hänen nuolla peppuani. Tunsin miten kiihoittunut hän oli. Lopuksi käskin hänen ottaa kaluni suuhunsa, olin itsekin jo aika kiihottunut ja laukesin melko nopeasti hänen suuhunsa. Näin viikonloppumme usein käynnistyi.
Hyvin kelpaisi mutta oma mies ei innostu. Haaveiluksi siis jää...