Onko muita piiskan ystäviä?
Kommentit (219)
Minun nykyinen vaimoni pääsi jo pentuna seuraamaan, miten äiti piti minulle tiukan kurin, johon kuului piiskaus suunnilleen viikottain aina noin 15-vuotiaaksi. Pari kertaa hän jopa pääsi näkemään, miten olin äidin polvilla housut nilkoissa parkuvana. Seurusteluaikanamme hän kerran erään riidan päätteeksi totesi, että minä tarvitsisin vielä äidin kuria. Mutta sitten totesi, että kyllä hänkin voi asian hoitaa. Jotenkin se tuntui kiihottavalta ajatukselta, ja ennenkuin oikein tajusin, olin hakenut hyvän koivurisun ja makasin hänen polvillaan housut nilkoissa. Ja totesin, että hyvin hän oli asian oppinut!
Hänkin asetti suhteemme ehdoksi, että hänellä on kuritusoikeus. Ja myös käyttää sitä! "Tarpeen vaatiessa" saan muutaman päivät kotiarestin. Nyt on kolmen päivän tuomion viimeinen päivä menossa. Eikä se tarkoita pelkkää kotona olemista! Alkajaiisiksi tulee kunnolla koivunoksasta. Sitten jatkuvaa matalalentoa, siivousta, tiskaamista, ruuanlaittoa, "tuossa on vielä pölyä, uudestaan!". Pelkat lyhyet alkkarit jalassa, ja emäntä on melkein koko ajan perässä vitsa kädessä. Jos hidastelen tai teen jotain huonosti, paljaat kintut saavat maistaa risusta. Ja jos se ei riitä, niin housut alas ja emännän polville saamaan opetusta takamuksien kautta.
Kyllä jo parin päivänkin kurinpalautus tehoaa tosi hyvin, sen jälkeen olen taas pitkän aikaa (pari viikkoa) nöyräksi piiskattu pikkupoika. Meidän perheessä se on emäntä, joka määrää. Ja isäntä tottelee, tai itkee ja tottelee! Näinhän meillä heti alussa sovittiin.
Meillä kanssa poikaystävä kurittaa mua silloin tällöin vanhan ajan selkäsaunalla:)
Ehkä eniten tykkään siitä, kun hän käskee minun riisuutua edessään ihan alasti, ja komentaa mut vatsalleni sängylle. Hän sitoo käteni sängyn päätyyn ja panee pari tyynyä lantioni alle, niin että pylly nousee hyvin piiskattavaksi
... sitten hän lähtee hetkeksi huoneesta ja jättää mut siihen alasti & sidottuna odottamaan rangaistusta.... Se on piinaavaa ja nöyryyttävää mutta ihan superkiihottavaa.
10 min. kuluttua hän tulee takaisin, irrottaa vyönsä/ottaa vitsan, ja piiskaa paljasta peppuani, kunnes se hehkuu tulipunaisena.
Olen aina aivan märkä, ja rakastelemme jälkeenpäin kiihkeästi. Tuntuu _taivaalliselta_, kun poikaystäväni sivelee kuumottavia pakaroitani ja työntyy sisääni takaapäin.
N 23v
Meillä taas mies on sellainen vanhanaikainen gentlemanni joka on perheen pää. Ei alista eikä komentele, ollaan hyvinkin tasa-arvoisia parisuhteessamme. Mutta joskus, kun olen todella huonolla tuulella ja kenkulla päällä ja kohtelen miestä epäasiallisesti tai muuten vaan hypin silmille, hän ottaa polvilleen ja kurittaa paljasta peppuani niin että tuntuu. Mutta ei koskaan liikaa niin että olo olisi jotenkin sietämätön.
Tulee uskomattoman turvallinen olo. Siinä miehen sylissä niin ettei pääse pakoon, ilman mitään sen kummempia rituaaleja ja teennäisyyksiä, ja pakaroille kunnon kuritusta. Sen jälkeen on tosi nolo olo, mutta ei tee enää mieli purkaa pahaa oloa mieheen. Yleensä sen jälkeen halataan ja mies sanoo aika isällisestikin "nyt sitten kiltisti".
Yleensä meillä ei liity tähän seksiä. Olisikohan enemmänkin sellaista kotikurimeininkiä? En tiedä. Mutta rakastan miestäni todella paljon ja hän minua, paapoo muuten aika paljon ja pitää hyvänä eikä ole mikään alistajatyyppi. On vaan sellainen ihana auktoriteetti silloin kun tarvii sitä olla.
On sanottava että minua ei ole piiskattu lapsena. Eikä miehenikään satuta minua, hieman vaan kirpaisee selkäsaunat mutta eipä muuta.
Myriam
Ohjelmaa on suunniteltu jo kauan. Terassille-leffaan-syömään-kotiin ja kotona täysmittaista vaimon hemmottelua hieromisineen-naamioinen-saunassa pesemisineen.
Huomenna vaimo on sitten orjattareni. Ensin pidän häntä kuin kukkaa kämmenellä, sitten alan antaa tiukempia määräyksiä ja kun hän lopulta epäonnistuu jossain otan esiin rottinkisen piiskani. Piiskaa hän saa kuitenkin vasta kun näen, että hänellä on tuskainen pissahätä. Sitten komennan hänet keittiön pöytää vasten, nostan mekon helman, lasken pikkuhousut, tartun häntä hiuksista ja annan piiskan puhua kunnes hän pissaa alleen. Komennan hänet riisuutumaan ja kuivaamaan lammikon mekollaan.
Sitten vien hänet suihkuun-pesen-kuivaan tukan-valitsen hänelle vaatteet. Jos sää on yhtä lämmin kuin on luvattu niin mekon alta jäävät pikkuhousut pois. Vien hänet lounaalle ja sieltä valitsemaani paikkaan, jossa voin naida takaapäin.
Naituamme vien hänet shoppailemaan, mutta hän joutuu kestämään sperman valumisen...
Illalla vaimo saa sitten palvella minua alasti piiskan jäljet pepussaan. Tietoisena siitä, että tottelemattomuudetsta saa piiskaa. Koska aamulla on tarkoitus antaa aika tiukasti piiskaa, en usko, että hän niskottelee. Aina välillä sormeilen häntä niin, että kiihotus säilyy häiritsevänä.
Sunnuntaiaamuna sitten annan vaimon nukkua pitkään ja siirryn taas puhtaasti hellyyslinjalle.
Hyvä juttu, että hoidatte nämä piiskaukset samanmielisen aikuisen kanssa. Kuitenkin mietityttää, mitä tälläinen seksuaalisen nautinnon haku vaikuttaa koko ihmispersoonaan? Ajatteluun, reagointitapaan jne. vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa. Jos tietäisin, että keskustelukumppanini olisi juuri kuvatunlaisista väkivaltaisista seksisessioista nauttiva, en pystyisi kauhean vakavasti suhtautumaan häneen, anteeksi vain.
Sinä, joka unelmoit pesäpallomaila- seksistä; kannattaisko unohtaa, kuulostaa jo vaaralliselta terveydelle?
Niin, mielenkiintoisia nämä perhelehtien sivut nykyään, ei sitä arvais, mihin törmää.
harrastamme piiskaleikkejä - kun siihen on mahdollisuutt odotan kesää ja minulle mieluisinta sessiota.. useana kesänä olemme harrastaneet, mökkisaarella kunnon menoa. kun muut ovat poistuneet. ja kesä kukkeimmillaan , minut viedään rantavajaan ja sidotaan käsistä orteen roikkumaan, päälläni vain pienet tiukat kalsarit. tässä sitten odottelen rangaistustani. pian aittaan ilmestyy, melkoinen määrä. pitkävartisia nokkosen varsia. housut kiskaistaan alas ja alkaa nokkos ruoskint. siitä saavat kyytiä niin munat, pallit. tamus ja reidet. nautinto on ensin kihelmöivän kiihottava ja muuttuu vähitellen, lähes sietämättömäksi poltteeksi. rukkasilla tai kumihanskoilla varustettu, piiskaaja vaitaa, nokkosraippaa tiheästi, nokkosen irtöilevat lehdet, jotka ovat irroittaneet jo poltinkarvansa, sinkoilevat ympäri aitan lattiaa. kipu on kova mutta helvetin kiihottava. toisinaan saan valtavan seisokin, joka pian alistetään rautanokkosten, terävillä lyönneillä. toisinaan taas kipu on niin kova että suu pitää sulkea teipillä. iätä piiskausta jatkuu n. alun toistatuntia ja olen aivan poikki. olemme molemmat 36v, ja nautinto on molemmin puolinen. lopuksi, pikkuhousyt nostetaan ylös ja tungetaan täyteen tyoreita nokkosia, niin paljon kuin housuihin martuu, virlä reilua poristelua housujen päältä, että poltinkarvat, tekevät varmasti tehtävänsä. täässä vaiheessa, seusokki on kova ja kiihköa lisää myös paljasta terskaa "hyväilevät" nokkoset. Tässä minä yleensä odottelen ja kiemurtelen seuraavaa siirtoa. Pääsen saunaan ja siellä tarkastellaan, millaista jälkeä nokkos kuritus on tehnyt - paikat aina rakkuloiden polttamina. siitä huölimatta, saan vielä nokkoskimpusta, alapääni lisäksi, raippanipusta vielä ympäri kehoa. sauna ja uinti helpottavat yleensä hieman oloa, ja unikin useimmiten tulee. aamiaisen syön aitassa johon se on minulle viety. ja sama kurutus kun eilen jatkuu.. lopuksi saan tuoreita nokkosia, taas tiukkoihin alushousuihin ja sitten alkaa. päivän työt - milloin mitäkin mökkihommaa, puiden pilkkomista. kitkemistä, haravointi, kiykemistä jne. välillä käydään aitassa tarkastamassa, ovatko nokkoset jo tehneet tehtävänsä ja ne vaihdetaan uusiin. valittaa en saa - tai jos valitusta tukuuluu. soi myös pajuraippa ja sekös tekee kipeäää. nokkosten polttamalle iholle. tämä on sellainen 2-4 vrk.n sessio. ja hyvää tekee. leikki loppuu yleensä armahdukseen, loikoilu järvessä pitkiä aikoja yleensä auttaa ja ystäbäni hellävarainen rasvaushoito...............ja voi pojat miten maistuukaan rakastelu. iiihanalta tämän kaiken jälkeen. voisin paneskella varmasei "miljoona" kertaa. mutta kumppani yleensä uupuu jo aamuyöstä. Suosittelen, kaikille uutta haluaville /vaikkei nokkos raipoitus, mikään uusi keksintö olekkaan)
kesää ja nokkosten kasvua odotellessa......................
Meillä sama meno, kesällä - mökkeilyn merkeissä. Kyllä tekee nöyrää poikaa miehestä tuo nokkonen..
Talvella tyydyttävä remmiin - no ei paha sekään.
Pallien piiskaus on mast ja kyrvän kuritus myös.
Pientä vaihtelua arkipäiviin. On vain oltava varma että, saamme olla kahden #sessioiden " aikana.
Lopputulos = monta mahtavaa orgasmia.
Jos vanhat nyssyttämiset" ovat muuttuneet arkipäiväisiksi - nyt rohkeasti kokeilemaan..pelkkä kuvittelu, tai asian siirtäminen ei auta mitään, nyt tösitoimiin -vain mielikuvitus on rajana.
Haluan naiselta piiskaa 20-50V Äitillistä käsittelyä sylissäsi koivu vitsa olisiihana pakaroilla+ohutremmipoika20V.
alistaa ja nainen alistuu emmekä näe tässä minkäänlaista ongelmaa vaan ainoastaan saamme mukavan mausteen parisuhteeseemme. Toki jokaisella on oikeus tuomita vaikka ei itse asiasta tiedä mitään mutta pääasiahan on se, että meillä on mukavaa:))
Oli talviloma pyllyäni kihelmöi monta päivää äiti kyllästyi lopulta kiukuttelemiseeni haki vitsan olin paitasillani äitin reisillä sain vitsaa paljon potkin,itkin nautin kuitenkin piiskaamisesta pyllyä kuumotti kivasti pitkään.
Oli talviloma pyllyäni kihelmöi monta päivää äiti kyllästyi lopulta kiukuttelemiseeni haki vitsan olin paitasillani äitin reisillä sain vitsaa paljon potkin,itkin nautin kuitenkin piiskaamisesta pyllyä kuumotti kivasti pitkään.
Niin, mielenkiintoisia nämä perhelehtien sivut nykyään, ei sitä arvais, mihin törmää.
Piti silti sinnikkäästi lukea ährätä kaikki viestit. Piiskaa sulle tekopyhimys. Mutta asiaan:
Jos tietäisin, että keskustelukumppanini olisi juuri kuvatunlaisista väkivaltaisista seksisessioista nauttiva, en pystyisi kauhean vakavasti suhtautumaan häneen, anteeksi vain.
Verovirkailijaasi piiskataan. Kampaajasi antaa remmiä poikaystävälleen. Lääkärin leikeistä nyt puhumattakaan ja lastesi opettajien. Älä siis käytä heidän palveluitaan ettet saastu. Vältä ihmistä. ;-)
Seksuaaliset kiinnostukset eivät tosiaankaan näy päälle päin ellei niitä halua erityisesti esiin tuoda. Miten niin "vaikuttaa koko ihmispersoonaan"? Tunnut jotenkin ajattelevan, että seksuaaliset mieltymykset ovat jonkinlainen syöpäkasvain, joka levittää etäispesäkkeitä muualle.
Ei se, että harrastaa mielikuvituksekasta seksiä tai tykkää piiskaleikeistä muuten vaan, ole sen kummempaa kuin tykätä jostain harvinaisemmasta hedelmästä, kun enemmistö mussuttaa tavan banaania.
Totta kai aikuisten leikkejä harrastetaan nimenomaan samanmielisten aikuisten kanssa.
Saan mieheltäni piiskaa silloin tällöin. Ehkä 3-4 kertaa vuodessa. Piiskatuksi tuleminen on omalaatuinen kokemus. Se sattuu, mutta lopulta kipu saa minut unohtamaan kaiken muun - saan vaan olla mieheni vallassa. Kun alan itkeä niin mieheni lopettaa, tyynnyttää minut ja pitää sylissä.
Sain piiiskaa poikakaveriltani viikonloppuna. Olin aika äreänä(pms) ja sain raivareita pienistä. Ensimmäistä kertaa poikakaverini hermostui oikein kunnolla ja laittoi polvien päälle makaamaan kun oltiin jo menossa nukkumaan, nosti yöpaidan helmaa ja antoi kunnon läimäytykset pakaroille. Vaikka se sattui, olin aivan kosteana sen jälkeen. Ja rauhoituinkin. Ja rakasteltiin yöllä todella kiihkeästi. Huh mikä kokemus!
kirjoittajista tulossa bizarren bileisiin Jyväskylään ?
Täällä yksi pariskunta menossa
Laittaa aika kovasti vastaan, mutta alistuu kun pääsen työntymään sisään.
on siis hänen fetissinsä...
Häntä kiihottaa kaikista eniten ajatus nainen-naiselle piiskasessiosta.
Annan hänen piiskata minua remmillä/tai vitsalla pyllylle kun kerran siitä niin paljon nauttii. Itse en kiihotu siitä sen kummemmin mutta ymmärrän, että joitakin se kiihottaa.
Sitten usein annan myös miehelle remmiä/vitsaa ja tai puhun hävyttömiä piiskafantasioita hänelle- reaktio on taattu, aina saa :)
Usein meillä piiskaus toimii esileikkinä aktille. Että näin meillä. Itse saan helposti orgasmeja.
Moni on tässäkin ketjussa sanonut että haluaisi mutta ei uskalla/osaa esittää kysymystä oikealla tavalla vaimolleen/miehelleen. Miten kukaan voi olla pitkäaikaisessa parisuhteessa jossa toisen seksuaaliset halut eivät ole molemmille selvät? Ymmärrän jotenkuten jos parisuhteen osapuolien näkemykset hyvästä seksistä eroavat, mutta että niitä piilotellaan toisilta? Sairasta.