Onko muita piiskan ystäviä?
Kommentit (219)
mieheni on sitä mieltä että kuritus pari kertaa kuussa pitää vaimon nöyränä. saan mieheltäni vitsasta pari kertaa kuussa. itse joudun hakemaan ja kumartumaan mieheni polville. kurituksen jälkeen meillä on pitkä rakastelu.
että joutuisin laskemaan housuni nilkkoihin nöyryyttävästi mieheni edessä. Ja joutuisin katselemaan, kuinka hän riisuisi farkkujensa vyön. Sitten joutuisin pyllistämään oikein kunnolla ja saisin selkääni niin, että tuntuu. Mutta tämä on siis vain fantasia, en tiedä, olisiko minusta edes tuota todellisuudessa kokeilmaan....
alistamisesta, sitomisesta ja piiskauksesta. Kerran humalassa sit käskin miestä alistamaan minua, mutta ei varmaan oikein ymmärtänyt..ollaan joskus asiasta puhuttu, ostin käsiraudatkin, mutta miestäni ei tunnu moinen kiinnostavan ollenkaan. Jännä sinänsä, kun on muuten todellinen peppu friikki, ja tykkää panna takaapäin, mutta meillä ei tuota vitsaa, tms ole leikkiin mukaan tullut vaikka onkin joskus (erittäin lempeällä kädellä) läimäissyt pepulle..taitaa sitten siihen jäädäkin..no, mitäpä voi muuta kuin fantasioida, en halua pettää tai pakottaa miestäni toteuttamaan minun fantasiaani- hän kyllä tietää että haluan olla alistettuna, sidottuna tms. Enkä kyllä kehtaa vaatiakkaan mieheltä piiskausta, kun jutun juju on juuri siinä että minut on alistettu, jne. Harmittaa kyllä vietävästi kun naureskelee piiskan nähdessään (vaikka netissä) ja vilkuilee minua, mutta koskaan en varmaan tule kokeneeksi tuota..olen hyvin, hyvin kateellinen teille jotka saavat edes kokeilla tätä.
mies piiskaa minua joskus seksin yhteydessä, ei kuritusmielessä. Ihanaa " alistua" hänen valtansa alle, mies ei itse siitä niin välitä, mutta ei inhoakkaan, joten tekee tämän minun mielikseni..lopukse mies saa palkintonsa, saa naida rajusti kakkoseen, minun ollessa kädet selän takana käsiraudoilla kiinni polvillani vuoteen laidalla, pää " tyynyssä" , tästä mies tykkää myös itse tosi paljon!!
Saan piiskaa kerran viikossa ja minusta se on meidän pasisuhteelle hyvä!
Miehelle en ole koskaan kehdannut asiasta kertoa, enkä tiedä mahtaisiko hän suostua.
En haaveile mistään ruoskimisesta, vaan kevyestä läpsimisestä risulla tai remmillä tyyliin " tuhma tyttö" saa rangaistuksen.
Eli minua ei niinkään kiihota ajatus kivusta vaan enemmänkin siitä alistumisesta.
En tiedä miksi koen sen ajatuksen kiihottavana, mutta piiskafantasia on kiihottanut minua ajatuksena jo pitkään.
Te, jotka olette asiaa käytännössä kokeilleet, kertokaa millä tavalla ja missä asennossa teistä piiskaus tuntuu parhaalta?
Tietääkö kukaan muuten mitään kiihottavia piiskaustarinoita, nimenomaan juuri tällaisia kevyitä eikä mitään verilleruoskintaa...
Ei hukata tätä ihanaa ketjua!
Haaveen asteella on vielä täälläkin.
Kyllä se olen minä joka haluan piiskaa sillopin tällöin
ja ehkä olen tietoisesti ikävä miehelleni jotta saisin sen antaa piiskaa.
Me käytetään turvasanaa joten siitä mieheni tietää koska haluan lopetettavan, mutta sen verta hellä piskari mun mies että olen vaan nauttinut siitä mitä saan.
Pylly punasena ja hellänä toivonut että naisi mua!!!!!!
Minäpä innostuin aivan tosissaan ja tilasinnyt sitten ruoskan ja kahleet( Toyheavenistä)..Niin eikä ukko tiedä mitään mahtaa olla ihmeissään kun ne sille näytän:) Nyt odottelenkin sitten mukavaa mökkiviikonloppua.
Hän asettuisi sängylle kontalleen levittäen perseensä eteeni. Hitaasti hän riisuisi mustat alushousunsa ja ihana karvainen takapillu aukenisi eteeni. Kokeilisin sitä sormellani ja samalla kuulisin sanat jotka olisivat mannaa korvilleni.
- Kulta rakas. Olen ollut sinulle hyvin tuhma. Anna minulle piiskaa. kouluta minut taas takaisin kuuliaiseksi, tottelevaiseksi ja uskolliseksi vaimoksi. Ja tiedäthän, että piiskalla saat pimppini kostumaan sinua varten.
Pimppi piiskalla kostean kiimaiseksi. Hauska kulla se vaimoni suusta. Piiskaa hän tulisikin saamaan alkuviikkoina paljon. Sitä vartenhan ne ostettiinkin.
Kossu ja olut tekivät tehtävänsä. Annoin ajatuksen lentää.
Riitta edessäni kontallaan sängyllä perse levällään, minulla ohut ratsupiiska kädessäni.
- Levitä persettäsi jotta vittusi tulee esille. haluan ottaa siitä muutaman kuvan.
Riitta levitti persettään ja takapillu aukeni komeasti esille. Otin muutaman kuvan ja tartuin sitten piiskaan uudestaan. Pistin sen hänen vaolleen ja hankasin piiskalla pillunvakoa.
- Vai saa piiska pillusi kostumaan. Hyvä, sitten saatkin sitä lähiaikoina usein. Tästä lähtien pidät vittusi jatkuvasti kosteana valmiina minulle. Et voi koskaan ntietää milloin minua panettaa.
- Kyllä pidän kultani. Pimppini on vain ja ainosataan sinua varten. Se on sinun käytössä aina kun haluat. Vain sana niin levitän sen sinulle.
Ei vielä sivalluksen sivallusta piiskalla ja jo nyt hän puhui noin mukavia. Mitähän piiska saisi aikaan. Se piti kokeilla heti. Napautin muutaman kevyen sivalluksen pakaroille, ihan vain kokeeksi. Sitten kolme napakkaa, pieni tauko ja uudestaan kolme sivallusta. Kuulostelin hieman, mutta Riitta ei päästänyt ääntäkään.
- No niin. Nämä olivat harjoittelua. Nyt saat piiskaa kunnolla. Ensin viisi kertaa, pieni tauko ja taas viisi kertaa. Sitten kokeilen pilluasi, onko se tarpeeksi kostea ja liukas nussittavaksi.
Ajatus sai minut nauramaan. Otin piiskasta hyvän otteen ja annoin mennä oikein kunnolla. Viisi ja tauko. Pistin piiskan hetkeksi vaolle ja hankasin sitä voimakkaasti. Riitta voihkaisi. Viisi sivallusta lisää, joka kerta kovempaa ja kovempaa. Riitta äänähti muutaman kerran. Hyvä, piiska siis tuntui. Härskisti työnsin kaksi sormeani pilluun. Se oli kostea ja liukas. Piiskalla oli näköjään hyvä vaikutus. Runkkasin häntä sormillani.
- Onko vittusi valmiina panoon, vai tarvitseko vielä lisää piiskaa, kysyin ja jatkoin runkkaamista.
- Kyllä on. Se odottaa kiimaisena kyrpääsi. Nussi minua minä pyydän.
Kyrpää ja revittämistä vaan ja juhannusta kaikille Jallun kestotilaajille
Tykkään siitä, kun mies käyttäytyy dominoivasti, ja tiettyyn pisteeseen asti kipu tuo nautintoa... Sitominen yms. on kanssa kivaa.
Kummallakaan ei alunperin ollut mitään isoa fantasiaa/fetissiä tästä jutusta, kunnes joskus tuli kokeiltua, ja vei kyllä ainakin tän tytön mukanaan, eikä tuo mieskään siitä kamalasti taida kärsiä... :)
Mä en pysty MILLÄÄN käsittämään, mitä kiihottavaa siinä VOI olla..!?!
Siis.. auts. Meillä on kyllä kaikki kokeiltu peppuseksistä kolmanteen pyörään ym, ym.. mutta siis PIISKA.... en ikinä haluaisi satuttaa miestäni ja ajatuskin, että hän kuvittelisi lyövänsä minua, saa karvani pystyyn..!! tappelun sillä saisi aikaan ja PAHAN.
Mä en pysty MILLÄÄN käsittämään, mitä kiihottavaa siinä VOI olla..!?!
Siis.. auts. Meillä on kyllä kaikki kokeiltu peppuseksistä kolmanteen pyörään ym, ym.. mutta siis PIISKA.... en ikinä haluaisi satuttaa miestäni ja ajatuskin, että hän kuvittelisi lyövänsä minua, saa karvani pystyyn..!! tappelun sillä saisi aikaan ja PAHAN.
Mä olen aina jollakin kummalla tavalla nauttinut kivusta, silloin kun se siis on ollut jollakin tavalla hallittua kipua (en siis nauti vaikka nyt siitä, että lyön vahingossa varpaani oveen, taikka migreenistäni tms). Mä olen varsin voimakastahtoinen nainen, joka on aina saanut tahtonsa läpi melkein joka asiassa, melkein kaikkien ihmisten kanssa. Minusta on ihanaa ottaa välillä mieheni kanssa aivan erilainen rooli ja kokea, että joku on fyysisesti ja henkisesti minua yläpuolella ja hänellä on valta muhun. Mulle SM-jutuissa tärkeämpi on se henkinen puoli, kuin itse fyysinen piiskaus (vaikka sitäkin kyllä kiitos...)
Mutta jos sä et satu olemaan lainkaan masokisti, vaan koet kivun vaan ja ainoastaan negatiivisena, ja sinä elimistön varoitussysteeminä, niin kai on vaan luonnollista, että et ymmärrä. :)
Ajatus olisi pelkästään epämiellyttävä ja suhde olisi luultavasti pilalla. Niin että kukin tavallaan.
121
mutta emme ole päässeet tosi toimiin saakka.
Mies aina välillä uhoaa hakevansa vitsan ja joskus leikillään läpsii minua paljaalle pepulle, mutta aina niin selvänä vitsinä ettei se johda mihinkään.
Itse olisin mieluusti alistuvana osapuolena joka käskytetään kontilleen vuoteelle piiskattavaksi. Enemmän kiehtoo henkinen puoli, en missään nimessä halua mitään verilleen ruoskintaa sidottuna kahleissa vaan sellaista tuhma-vaimo-saa-opetuksen...
Fantasiaa tosiaan mutta . . . .
Joskus leikillään läpsii naisen ihanille pakaroille kevysti kun rakastelee takaapäin.
Mutta oli mukavaa " alistaa" ja käskytetään kontilleen vuoteelle piiskattavaksi. Enemmän kiehtoo kanssa henkinen puoli ja korkeintaa pyllyyn kevyt punotus
tuhma-nainen-saa-opetuksen...
Ehkä vielä niin että käyttäs dildoja apuna ja härnäisi aina orgasmin partaalle ja sitten tauko ja taaas uudestaan . . . . .
Mutta fantasiaa vaan tai . . .
-mici-
Minäkin nautin siitä, että mies läpsii minua pepulle, tukistaa minua ja lukitsee ranteeni käsillään niin, etten pääse liikkumaan. Onneksi nykyinen miehenikin tykkää tehdä minulle näin :)