Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb-ryhmä kritisoi Tiimarin lastenkutsumainontaa, mitä ajattelet?

Vierailija
19.09.2012 |

Fb-ryhmä Tasa-arvoinen kohtaaminen päiväkodissa tekee aloitteita sukupuolineutraalimman kasvatuksen ja ympäristön puolesta.

Mitä ajattelet Tiimarin lastenkutsumainonnasta?

http://www.tiimari.fi/lastenjuhlat

Pidätkö tyttöjen ja poikien teemoja Tiimarin mainonnassa ohjailevina tai jopa pakottavina?

Onko oma lapsesi kärsinyt siitä, että toiselle sukupuolelle tarkoitetut asiat ovat "kiellettyjä"?

Oletko itse?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei häiritse, laita mainontakielto postiluukkuun jos et kestä katsoa itsehän päätät mitä ostat.

yhteiskunnan ulkopuolelle, jos ei kestä mutta täähän oli vain yksi esimerkki, jos ei nyt juuri tästä löydä mitään sanottavaa, niin löytyyhän useita muita esimerkkejä vastaavasta aiheesta.

Vierailija
42/52 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/tuhkimo/

Kyseessä kilpailu vain tytöille, miksi ihmeessä ei voisi pikku-prinssitkin osallistua tähän tietokilpailuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsia ei tarvitsisi ihan noin selkeästi jakaa tyttöihin ja poikiin. Tarhassakin tekevät tätä turhan paljon. Minä hain lasteni synttäreiden teemaa vähän laajemmalta, koska vieraissa on aina ollut sekä tyttöjä että poikia.

bologisessa mielessä ne nyt vain ovat selkästi POIKIA ja TYTTÖJÄ.

On yksinkertaisuuden huippu ajatella, että neutraloimalla lasten sukupuolet saataisiin aikaan tasa-arvo. Tasa-arvo lähtee erilaisuuden arvostamisesta. Minusta neutraalius lähtee siitä, että tyttömäisyydessä on jotain pahaa.

Vierailija
44/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jos tytön saan, ostan sille rynnäkkökiväärin ja käsken ampumaan kaikenmaailman femakkolesbot.

Vierailija
45/52 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että nykyajan lapsista kasvaa homoja tai lesboja hei mut tulkaa poikien synttäreille, meillä on pojille prinsessavehkeitä ei muuta kuin hameet päälle!

Vierailija
46/52 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyväksyy maahanmuuttajat, jotka vuodesta toiseen sossun rahoilla eikö vain? Ai niin ja tietysti ap käyttää lapsellaan kestovaippoja

Vierailija
47/52 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on varmasti vihreä, luomu ja hyväksyy maahanmuuttajat, jotka vuodesta toiseen sossun rahoilla eikö vain? Ai niin ja tietysti ap käyttää lapsellaan kestovaippoja

minulla ei itselläni ole lapsia, joten ei ole mitään henkilökohtaista suhdetta tähän aiheeseen. Bongasin aiheen, koska eräs fb-kaverini kuuluu kyseiseen ryhmään. Kiitos nyt kuitenkin, että paljastit, mitä sinulle tuli aloituksesta mieleen.:D

terveisin

aloittaja

Vierailija
48/52 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä sukupulineutraalin kasvatuksen vouhottajista.

Saan näppyjä kestovaippafanaatikoista.

Ihoni kutisee luomuhörhöilystä ja raakamaidosta.

Menetän yöuneni perhepeti-intoilijoista.

Ja olen henkisesti järkyttynyt Molo haalareista.

Vierailija
49/52 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ekaluokkalaisen kutsuille saa kutsua tyttöjä.

Eikä tytöt enää halua tulla. Olen kysynyt lapsilta itseltään.

Meille tulee kammottavat POIKIEN hirviösynttärit.

Kiitos Tiimarille ideoista.

Minusta lapsia ei tarvitsisi ihan noin selkeästi jakaa tyttöihin ja poikiin. Tarhassakin tekevät tätä turhan paljon. Minä hain lasteni synttäreiden teemaa vähän laajemmalta, koska vieraissa on aina ollut sekä tyttöjä että poikia.

Vierailija
50/52 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset synttärit kuin haluaa, ihan evvk onko teemaa tai ei, onko se söpöstelyä tai rosvoamista tms.

Miten kukaan jaksaa näistä murehtia?

Vierailija
51/52 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavallista että synttäreillä on puolet tyttöjä ja puolet poikia.

enää ekaluokkalaisen kutsuille saa kutsua tyttöjä.

Eikä tytöt enää halua tulla. Olen kysynyt lapsilta itseltään.

Meille tulee kammottavat POIKIEN hirviösynttärit.

Kiitos Tiimarille ideoista.

Vierailija
52/52 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, annetaan tytöille leikkiautoja ja pojille nukkeja. :)