Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma mies herättää ällötystä

Vierailija
19.09.2012 |

Miehen kosketus ällöttää minua. Seksiä on kolme kertaa viikossa mutta teen sitä vain miehen vuoksi koska muuten hän murjottaa. Mies on lihonut, ei urheile, syö epätevreellisesti. Stondis on nyt reilut nelikymppisenä puolilöysä ja kalu helposti laukeavaa mallia eli akti jää lyhyeksi. Ei kiihota ei enkä koskaan saa hänen kans tyydytystä. Mua yksin omaa inhottaa kun hän puristelee mun rintoja, imee niitä ja vatkaa alapäätä. Yritän niellä inhon väristeet ettei mies huomaisi. Tämä kuullostaa provolta mutta ei ole sitä. Seksi oman miehen kans ällöttää ja mua harmittaa että on perhe sovun vuoksi annettava niin usein. En kiihotu muuta kuin fantasioimalla muista miehistä että suoriudun joten kuten aktista. Tiedän että olen ikävä ja huono tyyppi ja siksi peittelen näitä ajatuksia mieheltä. Yhdessä on oltu pari kymmentä vuotta ja aina ollut ongelmia etten ehdi miehen mukaan ja siksi en enään yritäkkään itse nauttia vaan annan miehen mieliksi. Muita kohtalo tovereita ja miten kestätte omaa miestä illasta toiseen?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi olla ylpeä siitä että herättää sinussa vielä jotain. Hommat on vielä surkeampia kun toinen ei herätä toisessa enää yhtään mitään.

Vierailija
42/42 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni mies ei pidä itsestään huolta,ylipainoinen keskiikänen puolikalju ukko kun nyt vaan ei kiihota.

Kuule ihan sama se on naisten kanssa. Lihavia, rupsahtaneita eukkoja joka kadunkulma täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi