pihtaus?
Pihtaamisesta...
Oletteko törmänneet tällaiseen? Harrastaako joku tätä?
mulle ihan utopiaa, ja haluaisin ymmärtää miksi joku pihtaa?
onko se jotain vallan käyttöä? rankaisukeino?
mitä?
ja sit onko se enemmän naisten juttu pihdata vai miestenkin...?
alla kysely, vastaaminen kestää ehkä minuutin
ja täysin nimettömänä.
Kommentit (4)
Mieheni pihtaa. Kuulemma on niin väsynyt ja stressaantunut eikä ole enää alkuhuuma ja olen lihonut. (vain joku pari kiloa mutta silti) Välillä on parempia ja välillä huonompia kausia ja joskus taas itseänikään ei haluta. Normaalisti haluaisin 4-5 kertaa viikossa mutta saan vain 2 kertaa.
5vuotta yhdessä, ekana vuonna seksiä 3-5 krt/ vko, sen jälkeen naiseltani on loppunut intohimo,mielikuvitus ja seksiä saan enää n.1krt/2kk. Ja vain silloin,kun hän tekee aloitteen. Itse en tee enää aloitetta,kun jatkuvat pakit risoo. Tää puutteessa riutuminen on hirveetä
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:37"]5vuotta yhdessä, ekana vuonna seksiä 3-5 krt/ vko, sen jälkeen naiseltani on loppunut intohimo,mielikuvitus ja seksiä saan enää n.1krt/2kk. Ja vain silloin,kun hän tekee aloitteen. Itse en tee enää aloitetta,kun jatkuvat pakit risoo. Tää puutteessa riutuminen on hirveetä
[/quote]sama täällä.eukko pihtaa.no kun saan talo lainan maksettua niin lähden ja liukkaasti eri suuntaan..teillähän vipinää on.meillä naitiin viime vuonna kokonaiset 9kertaa kotona.muualla nainkin sitten useemman satakertaa..vielä kaksi vuotta kotihelvettiä eli lainaa ja sitten lähden ja alkaa oikea elämä
Vastattu!