Suuseksistä
Totta. Pitäisi olla molemminpuolista. Pitäisi. Mutta kun ei.
Vuosikaudet meni siihen, ettei mies suostunut nuolaisemaankaan ja suuseksi rajoittui meillä miehen tyydyttämiseen. Joka loppui aikanaan, kun tilanne oli liian yksipuolinen. Eikä mies sitä sitä paitsi enää edes halunut vaan pyrki aamuin-illoin vain suoraan asiaan.
Monen väännön jälkeen mies heräsi tajuamaan, että nuoleminen on ekstaattisen upeaa - ja nyt meillä sitten nuollaan lähes päivittäin.
Hyvä juttu mulle!
Mutta missä vika, kun en kerta kaikkiaan pysty enää imemään miestä? Paitsi korkeintaan silloin, kun olemme yhdessä kylvyssä tai suihkussa ja kalu on puhtaanpuhdas? Pieninkin ilotippa saa minulla aikaan oksennusrefleksin.
Onneksi mies ei tarjoa minulle kaluaan imettäväksi, mutta silti - asiasta on tainnut kehittyä minulle melkoinen ongelma, kun näin jo viime yönä unta tilanteesta, jolloin itksien vetäydyin koko puuhasta.
Apua - missä mättää? Onko samankaltaisia kokemuksia? Entä miten pääsen inhostani? Miestä rakastan hyvin paljon.
Kommentit (6)
Totta. Pitäisi olla molemminpuolista. Pitäisi. Mutta kun ei. Vuosikaudet meni siihen, ettei mies suostunut nuolaisemaankaan ja suuseksi rajoittui meillä miehen tyydyttämiseen. Joka loppui aikanaan, kun tilanne oli liian yksipuolinen. Eikä mies sitä sitä paitsi enää edes halunut vaan pyrki aamuin-illoin vain suoraan asiaan. Monen väännön jälkeen mies heräsi tajuamaan, että nuoleminen on ekstaattisen upeaa - ja nyt meillä sitten nuollaan lähes päivittäin. Hyvä juttu mulle! Mutta missä vika, kun en kerta kaikkiaan pysty enää imemään miestä? Paitsi korkeintaan silloin, kun olemme yhdessä kylvyssä tai suihkussa ja kalu on puhtaanpuhdas? Pieninkin ilotippa saa minulla aikaan oksennusrefleksin. Onneksi mies ei tarjoa minulle kaluaan imettäväksi, mutta silti - asiasta on tainnut kehittyä minulle melkoinen ongelma, kun näin jo viime yönä unta tilanteesta, jolloin itksien vetäydyin koko puuhasta. Apua - missä mättää? Onko samankaltaisia kokemuksia? Entä miten pääsen inhostani? Miestä rakastan hyvin paljon.
...sitä huuhtaisemaan meisseli ennen suihinottoa. Ei siinä kauaa mene. Itse huuhtaisen oman meisselini ennen sekstailua, ellei sitten ole kyse jostain TODELLA pikaisista pikiksistä. Silloin sitä ei ehdi tekemään, kun on "kierrokset" niin korkealla.
Kumpi on pahempi ongelma? Itse pesen mulkkuni aina kusemisen jälkeen, paitsi töissä en ala läträämään. Ei siinä silti mikään puhdas haju ole, pitäisi saippualla jynssätä tai liottaa kylvyssä. Pelkällä vesipesulla ei pinttynyt haju paljoa lähde. Tästäkö on kyse?
Itse olen huomannut vanhemmiten, että olen nykyään paljon herkempi persvaon hajuille, eli on yököttävää panna takaa ellei nainen ole pessyt persvakoa vaan se on paperin jäljiltä.
en kerta kaikkiaan pysty enää imemään miestä? Paitsi korkeintaan silloin, kun olemme yhdessä kylvyssä tai suihkussa ja kalu on puhtaanpuhdas? Pieninkin ilotippa saa minulla aikaan oksennusrefleksin.
Onk osiis rakkauteni muuttunut seesteiseksi välittämiseksi, kaverisuhteeksi, sisarukselliseksi? Vaan onko tuo reilua, mies kun selvästi vielä himoitsee minua.
Ja toisekseen - kolmonen kysyy, onko meisseli puhdas, ja että iän myötä "hajukynnys" nousee
Tuo iän myötä herkistyminen voisi tietenkin olla totta - sinänsä kyllä myöskin ikävä asia, sillä emmehän kukaan nuorennu. Pitäisikö sitten vain hyväksyä, että ei kestä enää mitään tuoksuja?
Koen silti, että ongelmani ovat nimenomaa touhutipat, jotka totta puhuen eivät useinkaan ole mitään pienen pieniä vetisiä tippoja vaan saattavat olla pitkiä, limaisensitkeitä vanoja. En suin surminkaan pysty jatkamaan suuseksiä enkä oikein hyväilemäänkään silloin miehen kalua.
Minusta tuota sitkeätä limaa ei ollut suhteemme alkuaikana - vai olenko autuaasti unohtanut? Ollut silloin itse niin täysillä mukana?
Miehet - mitä neuvotte ratkaisuksi?
Naiset - oletteko kokeneet samanlaista - miten toimia loukkaamatta miestään?
Olen miettinyt tämän aloitukseni jälkeen, olisiko ratkaisu kondomin kanssa pläräily - jäisivät nesteet kumin sisälle?
Onk osiis rakkauteni muuttunut seesteiseksi välittämiseksi, kaverisuhteeksi, sisarukselliseksi? Vaan onko tuo reilua, mies kun selvästi vielä himoitsee minua.
Ja toisekseen - kolmonen kysyy, onko meisseli puhdas, ja että iän myötä "hajukynnys" nousee
Tuo iän myötä herkistyminen voisi tietenkin olla totta - sinänsä kyllä myöskin ikävä asia, sillä emmehän kukaan nuorennu. Pitäisikö sitten vain hyväksyä, että ei kestä enää mitään tuoksuja?
Koen silti, että ongelmani ovat nimenomaa touhutipat, jotka totta puhuen eivät useinkaan ole mitään pienen pieniä vetisiä tippoja vaan saattavat olla pitkiä, limaisensitkeitä vanoja. En suin surminkaan pysty jatkamaan suuseksiä enkä oikein hyväilemäänkään silloin miehen kalua.
Minusta tuota sitkeätä limaa ei ollut suhteemme alkuaikana - vai olenko autuaasti unohtanut? Ollut silloin itse niin täysillä mukana?
Miehet - mitä neuvotte ratkaisuksi?
Naiset - oletteko kokeneet samanlaista - miten toimia loukkaamatta miestään?
Olen miettinyt tämän aloitukseni jälkeen, olisiko ratkaisu kondomin kanssa pläräily - jäisivät nesteet kumin sisälle?
Mun mielestä se kumin kanssa "pläräily" ei ole ratkaisu, sillä mun mielestä ne tuoksuvat todella pahalle.
Edelleen pitäisin parhaimpana vaihtoehtona sitä meisselin huuhtaisemista ennen suuseksiä. Näin mä ainakin teen ennen sekstailun aloittamista, ellei sitten kysymyksessä ole tosi intensiiviset pikapanot.
M37
Jos olet joskus siitä pitänyt, niin se oli silloin kun rakastit oikeasti. Tai sitten himo puuttuu ja rakastamisesi on vain välittämistä.