Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa tähän urbaanilegendoja!

Vierailija
30.06.2015 |

Esim. Narkkari kuori pois ihonsa, kun luuli olevansa appelssiini! :D ja älkääkä tulko marisemaan, että mene demiin näitä pistää. Mä en jaksa tehä sinne käyttäjätunnusta

Kommentit (425)

Vierailija
141/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:05"]

Menin taloyhtiön sauaan ja toisen puolen pukuhuoneesta kuului HÖÖÖÖ :(

[/quote]

Meinasin nykästä kahvit väärään kurkkuun! :D Siitä olisikin tullu uus urbaanilegenda, jos olisin kahviin tukehtunu ja kuollu tässä.

Vierailija
142/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli harrastanut anaaliseksiä ja seuraavaksi tämän käydessä kakkoshädällä, oli sieltä pakoputkesta tullut paskan lisäksi ulos myös itse peräsuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:12"]Tämä nyt ei ehkä ole mikään kauhutarina, mutta sopii kyllä kuitenkin mielestäni tähän aiheeseen. Sain tämmöisen viestin kaveriltani:

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.
[/quote]
[/quote]
Nonii, nyt sun pitää mennä sinne poliisiasemalle tanssimaan alasti. Ai ai kun oikein vaaditaan raiskausta.

Vierailija
144/425 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mitä syöt.

Vierailija
145/425 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:36"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:47"] Rottakuningas. Että amerikassa new Yorkissa on niin paljon rottia ja putket ja viemärit täynnä rottia. Että ne rotat on sotkeutunut hännästä toisiinsa ja niistä on jotenkin tullut sellainen tosi tosi iso rottapallo. Sitä sanotaan rottakuninkaaksi. Se on tosi iso ja elävä. [/quote] Näitä on oikeasti löydetty. Ja en laita linkkiä, kun jankkaaja taa pilaa hyvän ketjun. Hakekaa Googlesta rat king. [/quote] Siis mä olen se teidän "jankkaaja" kerroin tosta rottakuninkaasta. Onko se jankkausta jos kiinnostaa onko urbaani legenda oikeasti totta uutisissa vai vaan legenda jota ihmiset uskovat tapahtuneen. [/quote] Jotkut asiat ovat tapahtuneet niin kauan sitten että linkkejä ei ole ollut vielä silloin, vaan kaikki uutiset on paperiversiona. Mutta eihän ne voi mielestäsi olla totta, kun ei ole linkkejä. Minulla olisi vielä paljon juttuja kerrottavana (suuri osa kaupunkilegendoja, osa ihan totta), mutta niin kauan kuin sinä jankkaat en laita yhden yhtä. Minä halusin antaa av-mammoille luettavaa, mutta sinä näytät pilaavan kaikkien ilon. [/quote] Kerro ihmeessä ja eikö urbaani legendoja ole myös aina sitä tutkimista että onko tapahtunut oikeasti. :)

[/quote]

Kyllä niistä tietyt porukat (esim Snopes ja Myytinmurtajat) koittaa selvittää onko totuus joidenkin pohjalla, osassa on, osassa ei. Jälkimmäiset on yleensä tehty varoittamaan tai viihdyttämään, tai sitten vitsistä on tehty kaupunkitarina. Tuo titta-juttu on alunperin vitsi :)

Laitetaan yksi kauhutarina (tavallaan :D) tähän. Ja tämä on niitä jotka olen kuullut sekä vitsinä että kaupunkitarinana (päätyi tavallaan myös Urban legends 3 leffaan)Tämä on kaupunkitarina-versio. Eli, on häät menossa ja kun häihin nyt yleensä kuuluu (milloin vähemmän noloja, milloin täysin noloja) leikkejä, niin näissäkin leikittiin kuurupiiloa. No, leikin aikana morsian katosi. Häntä etsittiin ja huudeltiin talossa, mutta ei vain löytynyt. Sulhanen sitten päätteli, että morsian rupesi jänistämään tai lähti toisen miehen matkaan. No, talo myytiin, kun siinä oli liikaa muistoja tuon morsion kanssa.

Talon ostanut asui siinä vuosikymmeniä, kunnes kuoli, ja perikunta rupesi käymään läpi irtaimistoa. He kävivät taloa läpi ja päätyivät lopulta ullakolle. Ullakolla oli muun tavaran seassa iso matka-arkku, joka oli lukossa. No, pitihän saada selville, mitä siellä on, ja lukko murrettiin. Sisältä löytyi luuranko hääpuvun jäänteissä.

Vierailija
146/425 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampailla ei ole sulkijalihasta ja muka hukkuu, jos joutuvat veteen :D

Vierailija
147/425 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Hauskoja nämä, lisää!

Vierailija
148/425 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran naureskelin kun eräissä juhlissa pöytäseurueessani porukka kertoi näitä ihan tosissaan. :D yksi tarina tuli vastaan, jota en ole kuullut aiemmin, onko joku kuullut tämän vai voiko olla tosi?
.
Mies myi äitivainaansa mummonmökkiä, joka sijaitsi pellon vierellä. Ukko halusi tietysti saada mökistä mahdollisen hyvän hinnan. Talvella mies toi veneen pellon laitaan joten näytti että mökki olisikin sijainnut järven rannassa, eikä pellon. Eräs saksalainen osti mökin kuvien perusteella ja yllätys oli aikamoinen kun mökin pihassa olikin peltoa, jonka rajalla nökötti vene:-)

Vierailija
149/425 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 06:35"]Lampailla ei ole sulkijalihasta ja muka hukkuu, jos joutuvat veteen :D
[/quote]
Lampaan villa imee niin paljon vettä, että se alkaa painaa niin paljon ettei lammas pysty pitämään itseään pinnalla.

Vierailija
150/425 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 06:35"]Lampailla ei ole sulkijalihasta ja muka hukkuu, jos joutuvat veteen :D
[/quote]
Lampaan villa imee niin paljon vettä, että se alkaa painaa niin paljon ettei lammas pysty pitämään itseään pinnalla.
[/quote]

Oon kuullut että näkit tykkää lampaista ja ku lammas ui niin näkit menee kimppuun ja vetää lampaita koloihinsa vesistön pohjaan ja usein näkit ei jaksa vetää painavaa lammasta pohjaan asti vaan lammas vain hukkuu. En tiedä mikä näistä kolmesta on tosi.

Vierailija
151/425 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:48"]

Olin eilen Prismassa ja siellä minun edessäni kassajonossa oli pieni, n. 5-vuotias tyttö äitinsä kanssa. Tyttö olisi halunnut ostaa karkkia, mutta äiti ei antanut. Tyttö sanoi sitten äidilleen, että "jos et osta niin minä kerron mitä näin eilen illalla!" "Siitä vaan", äiti hymähti. "Minä näin kun sinulla oli isin pippeli suussa", tyttö kajautti kovaan ääneen. Sen jälkeen kaupasta poistui melko punainen äiti!! 

[/quote]

Kun minä olin lapsi, saman jutun äiti poistui Sestosta.

Vierailija
152/425 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) jos käyt ulkomailla sovituskopissa niin voit joutua valkoisen orjakaupan uhriksi. Tätä hoettiin erityisesti 70-luvulla.
B) Tässä pari espanjalaista urbaanilegendaa:
- jotain tyttöä kuvattiin hänen tietämättään livenä johonkin tv-ohjelmaan, tarkoitus oli yllättää tyttö jollain julkkisvieraalla, mutta kamera kuvasikin koko kansalle kuinka teinityttö harrasti seksiä koiransa kanssa.
-jos juo baileysiä ja tonicia niin niistä muodostuu yhdessä pallo mahaan ja kuolet siihen.
-jos menet ruuan jälkeen veteen ( myös suihkuun) niin voit kuolla ruuansulatusongelmiin.

Vierailija
153/425 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun tätä ei ole vielä mainittu:

Mies ajoi mopolla napitettu nahkatakki päällä, mutta kylmä ilma pääsi ikävästi sieltä nappien välistä takin alle. Mies päätti pysähtyä ja napittaa takkinsa väärinpäin päälleen, jotta ajaminen olisi mukavampaa. No, jonkin aikaa jatkettuaan matkaansa hän ajoi vahingossa ojaan ja meni tajuttomaksi.

Onneksi paikalle sattui ohikulkija. Ohikulkija kuitenkin kauhistui ja luuli väärinpäin olevan nahkatakin takia miehen pään kääntyneen väärinpäin onnettomuudessa. Avuliaana ihmisenä hän päätti kääntää pään takaisin "oikeinpäin" ja näin tietämättä tappoi vain tajuttomana olleen miehen. Mies olisi muuten selvinnyt.

Vierailija
154/425 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:23"]

Pari tunnettua:

1. Radion Markus-setä (1950-luvulla) luuli, että lähetys oli jo loppunut, ja tokaisi: "Nyt Markus-setä painuu paskalle!"

[/quote]

Eikä, my life is a lie!! Isäni on kertonut tän niiiiin monesti tositarinana, eikö näin olekkaan? :D

Vierailija
155/425 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:23"]

Pari tunnettua:

1. Radion Markus-setä (1950-luvulla) luuli, että lähetys oli jo loppunut, ja tokaisi: "Nyt Markus-setä painuu paskalle!"

[/quote]

Eikä, my life is a lie!! Isäni on kertonut tän niiiiin monesti tositarinana, eikö näin olekkaan? :D

[/quote]

"Entä lausuttiinko radiossa koskaan kuuluisaa lausetta: Markus-setä lähtee nyt paskalle?

Totuus asiassa on hautautunut ristiriitaisiin muistikuviin siitä, sanoiko lipsahduksen lähetyksen loppusekunneilla af Enehjelm, Rautio vai ehkä joku tekniikan henkilö, puhuttiinko suomea vai ruotsia, mitä todella sanottiin vai sanottiinko oikeasti mitään. Tallennetta ei ole.

Paavo Oinonen muistuttaa kirjassaan, että vanhimmissa kirjatuissa muistikuvissa tapauksesta möläyttäjä on aina Alexis af Enehjelm. Raution suuhun wc-aikeet siirtyvät vasta myöhemmissä versioissa. Ehkä voidaan todeta, että näin hyvän urbaanin legendan ei tarvitse olla totta. Se on ollut jo kauan suomalaista folklorea."

http://yle.fi/uutiset/markus-seta_oli_suomen_ensimmainen_mediapersoona/7819185

Vierailija
156/425 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:58"]

Kuulin kerran mustalaisesta joka käy töissä. 

[/quote]

hän oli kunto-ohjaaja-yrittäjäksi aikova. Tmi Personal Rainer.

Huono urbaanilegenda. Kunnollisen urbaanilegendan kriteerinä on, että edes joku voisi uskoa sen todeksi.

[/quote]

Vierailija
157/425 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa-Matti Loiri veti Frederikiä kuonoon baarissa. Reetulta murtui leuka, irtosi pari hammasta ja Loiri totesi "Harva meistä on rautaa."

Vierailija
158/425 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissee näitä!

Vierailija
159/425 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkkarit puhdistaa kaupassa huumeneuloja sitrushedelmiin

Vierailija
160/425 |