Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa tähän urbaanilegendoja!

Vierailija
30.06.2015 |

Esim. Narkkari kuori pois ihonsa, kun luuli olevansa appelssiini! :D ja älkääkä tulko marisemaan, että mene demiin näitä pistää. Mä en jaksa tehä sinne käyttäjätunnusta

Kommentit (425)

Vierailija
121/425 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:17"]

Siinä mikroaaltolegendassa sillä mummolla oli aikaisemmin ollut kiertoilmauuni, missä oli kissaansa kuivannut. Siellä sen voi kuivata, mutta mikrossa ei.

[/quote]

Ja joissain versioissa mummolla oli koira, joka oli kastunut, kun lenkillä oli satanut.

Vierailija
122/425 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy muutama kaupunkitarina, jotka ovatkin totta.

http://paranormal.lovetoknow.com/Scary_but_True_Urban_Legends

Sivuston nimestä huolimatta, jokaisessa on linkki, josta jutun voi tarkistaa, ainakin joku noista oli NYTimesistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/425 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:21"]^Juu, vastaus on yllättävän helppo päätellä, kunhan vähän miettii. Itse oivalsin parissa minuutissa ;)
[/quote]
Keeerroooooooooo

Vierailija
124/425 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa nyt meille ei-psykopaateillekin miksi!

Vierailija
125/425 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:31"]No kertokaa nyt meille ei-psykopaateillekin miksi!
[/quote] Että tulee uudet hautajaiset ja se tapaa sen tytön uudelleen.

Vierailija
126/425 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:31"]No kertokaa nyt meille ei-psykopaateillekin miksi!
[/quote] Että tulee uudet hautajaiset ja se tapaa sen tytön uudelleen.
[/quote] Eikun siis pojan.

Vierailija
127/425 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:43"]

-Mies löytää kuolleen oravan, jolle pukee lapsensa barbien sukelluspuvun, räpylät ja snorkkelin, Mitä sitten tapahtui, en muista???

Olen ollut veljeni kanssa mökillä teineinä kahdestaan. Löysimme kuolleen oravan. Askartelimme sille action manin varusteista, teipistä ja puusta snorkkelit, räpylät, happi pullon ja maskin. Veimme naapurin katiskaan. Väijyimme naapuria kiikareilla puskassa kun hän haki katiskan. Oli aikas hyvä ilme naapurilla :D

[/quote]

Hyvä juttu. Pakko kysyä, että mitä teistä tuli isona? Mielestäni tuo osoittaa loistavaa luovuutta, nokkeluutta ja vielä vaivannäköä idean toteutuksessa.

[/quote]

Teimme tämän oikeasti, koska olimme kuulleet kyseisen urbaanilegendan ja suht tuore oravan raato löytyi pusikosta. Veljeni opiskelee viimeistä vuotta oikiksessa ja minä olen lto. Tykkään työskennellä lasten kanssa. Varsinkin askartelut joissa lapset saavat melko vapaasti toteuttaa itseään ovat minulle mieleen. Lupaan teille että toteutan tämän uudelleen jos satumme olemaan veljeni kanssa katiskojen lähellä ja kuollut orava löytyy!

[/quote]

Ihan oikeasti vähän järkeä päähän, eikä raatoja järvivesiin. Viime kesänä oli riittävästi uimarantoja suljettuna.

[/quote]

Se naapurihan nosti sen raadon pois. Ajatella kuoleita kalojakin on järvessä. Valitsisin tuon juristin jos olisi tarvetta.

Vierailija
128/425 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
129/425 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:15"]> 80-luku, jolloin pipoa epäcoolimpaa ei ollut.

Höpöhöpö. Kun oli sen verran lämmintä, että pipotta selvisi, niin ei käytetty. Ihan samalla tavalla kuin ihan nykyisinkin. Kun oli kylmää, niin kyllä ne pipot veti päähän joka jamppa.
[/quote]
Meillä kyllä Etelä-Suomessa vältettiin pipon käyttöä, mutta jos oli pakko laittaa, esim. opet pakotti välitunnille, pipo rullattiin mahdollisimman pieneksi päälaelle. Mitä pienemmäksi, sitä kovempi tyyppi.

Vierailija
130/425 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattivalittaja,ei varmaan tarvi kertoa enempää :D

Vierailija
131/425 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Helsingin alla oleva tunnelihässäkkä on muuten totta. Isäni on käynyt siellä kävelemässä armeija-aikoinaan

Vierailija
132/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:36"]Joku nainen oli ostanut kirpparilta hiustenkihartimen ja luullut sitä ilman pakkausta vibraattoriksi. Nainen oli ulkomaalainen eikä osannut englantiakaan kovin hyvin, joten vain osti sen. Hän oli jo kotonaan hommissa, totesi että hyvä laite. Sitten laittoi "vibran" päälle eli siis johdon seinään. Jatkoi hommia sen aikaa että laite lämpenisi tärisemään, mutta eihän se tärissyt vaan kuumeni ihan helvetin kuumaksi. Nainen ei kai huomannut ylimääräistä lämpöäkään kun käytti laitetta koko ajan...oli kuulemma pillu ihan valkoinen ennen kuin tajusi laitteen oikean käytön. Hänen värkkiään ei saatu pelastettua, joten kipujen takia hän hyppäsi kerrostalon katolta. [/quote] Ei kukaan voi olla noin tyhmä ettei tajua. Tai tiesä miltä hiusten kiharrin näyttää

[/quote]

Kaupunkitarinoissa noin tyhmiä kyllä löytyy :)
[/quote]
Mäkin oon kuullu ton, kuulema joku kaverin serkun kaverim.
[/quote]
Kouvola?

Vierailija
133/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:36"]Joku nainen oli ostanut kirpparilta hiustenkihartimen ja luullut sitä ilman pakkausta vibraattoriksi. Nainen oli ulkomaalainen eikä osannut englantiakaan kovin hyvin, joten vain osti sen. Hän oli jo kotonaan hommissa, totesi että hyvä laite. Sitten laittoi "vibran" päälle eli siis johdon seinään. Jatkoi hommia sen aikaa että laite lämpenisi tärisemään, mutta eihän se tärissyt vaan kuumeni ihan helvetin kuumaksi. Nainen ei kai huomannut ylimääräistä lämpöäkään kun käytti laitetta koko ajan...oli kuulemma pillu ihan valkoinen ennen kuin tajusi laitteen oikean käytön. Hänen värkkiään ei saatu pelastettua, joten kipujen takia hän hyppäsi kerrostalon katolta. [/quote] Ei kukaan voi olla noin tyhmä ettei tajua. Tai tiesä miltä hiusten kiharrin näyttää

[/quote]

Kaupunkitarinoissa noin tyhmiä kyllä löytyy :)
[/quote]
Mäkin oon kuullu ton, kuulema joku kaverin serkun kaverim.
[/quote]
Kouvola?
[/quote]
Haloo...

Vierailija
134/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranmurkytysjutusta: Kyllähän näitä myrkytyksiä sattuu oikeasti silloin tällöin, meidänkin tuppukylässä pari kertaa vuodessa. Silloin ihan hyvä vähän pitääkin meteliä aiheesta jotta pysyy varovaisena. Koira voi hihnassakin napata suuhunsa jotain. Vähän ot, mutta kuitenkin.
Hyvä ketju, lisää :)!!

Vierailija
135/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi koiramyrkytykset on ihan legendaa aina parin vuoden välein tulee pinnalle melkein jokaisessa kaupungissa. Yhteistä niille on että ketään ei koskaan ole saatu kiinni tai itse semmoista myrkkypalloa ei ole saatu poliisille joka oisi tutkimalla myrkyn vahvistanut asian:) ja nykyään vielä facebookissakin levitellään noita.

Varmaan lähtenyt siitä liikkeelle, että jonkun koira sairastunut tai kuollut kun syönyt jotain myrkyllistä mutta että suomessa olisi satojen ihmisten ryhmä ympäri maata joka tehtailee myrkkylihapullia eikä koskaan jää kiinni, legendaa:)

Vierailija
136/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:47"] Rottakuningas. Että amerikassa new Yorkissa on niin paljon rottia ja putket ja viemärit täynnä rottia. Että ne rotat on sotkeutunut hännästä toisiinsa ja niistä on jotenkin tullut sellainen tosi tosi iso rottapallo. Sitä sanotaan rottakuninkaaksi. Se on tosi iso ja elävä. [/quote] Näitä on oikeasti löydetty. Ja en laita linkkiä, kun jankkaaja taa pilaa hyvän ketjun. Hakekaa Googlesta rat king. [/quote] Siis mä olen se teidän "jankkaaja" kerroin tosta rottakuninkaasta. Onko se jankkausta jos kiinnostaa onko urbaani legenda oikeasti totta uutisissa vai vaan legenda jota ihmiset uskovat tapahtuneen.

[/quote]

Jotkut asiat ovat tapahtuneet niin kauan sitten että linkkejä ei ole ollut vielä silloin, vaan kaikki uutiset on paperiversiona. Mutta eihän ne voi mielestäsi olla totta, kun ei ole linkkejä.

Minulla olisi vielä paljon juttuja kerrottavana (suuri osa kaupunkilegendoja, osa ihan totta), mutta niin kauan kuin sinä jankkaat en laita yhden yhtä. Minä halusin antaa av-mammoille luettavaa, mutta sinä näytät pilaavan kaikkien ilon.
[/quote]

Kerro ihmeessä ja eikö urbaani legendoja ole myös aina sitä tutkimista että onko tapahtunut oikeasti. :)

Vierailija
137/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saatan välillä sekoittaa tämän ja sen oudoin kuulemasi kuolemantapaus keskustelut joten pahoittelen...

Vierailija
138/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa monen eri "kaverin kaverille" kuullu tapahtuneen ruotsinlaivalla pönttö täyttä kakkaa ja sitten haetaan henkilökunta ja sanotaan "Titta titta" ja pönttö alkaakin toimia:D

Vierailija
139/425 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat pahoja

Vierailija
140/425 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen selässä oli tatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi