Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan.. olen raskaana, enkä saa lapsen isää edes puhelimeen..

Vierailija
17.09.2012 |

Vahinkoraskaus, muutamasti tavattu seksin merkeissä. Ollaan kyllä ennestään tuttuja, tai työkavereita. Kerroin miehelle, että olen raskaana. Enää se ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin. Mitä ihmettä mä teen? Auttakaa.

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella lapsella on oikeus olla kummankin vannhemman haluama. Mies ei halua teistä kumpaakaan.Jos olet niin typerä, et pidät äpärän, niin kasvata ja maksa kulut ihan itse. Valehtelitkö ”ehkäisystä”.

Jos mies on niin tyhmä, ettei pidä huolta ehkäisystä, saakin maksaa.

Vierailija
142/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukana vastuuntuntoisesta. Teillä on kai aika alhainen mieskuva ja pienet vaatimukset, jos tuollainen käytös ok. Voisitko tosiaan mennä naimisiin miehen kanssa, joka hylännyt lapsensa tuolla tavalla eikä edes vastaa puhelimeen. Todennäköisesti kriisitilanteessa tuollaisella vellihousulle menee pupu pöksyyn jatkossakin ja aika kylmä ihminen täytyy olla.

Oletko muuten koskaan katsonut Kadonneen jäljillä ohjelmaa, jossa usein on ollut tapauksia, jossa aikuinen lapsi etsii isäänsä. Ihan kunnon ihmsiä heistä on tullut ja isä on ottanut lämpimästi vastaan lapsen, jonka olemassa olosta ei tiennyt. Ok, nämä isät ei olleet suomalaisia, ehkä vain suomessa ollaa näin kylmiä ja tylyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sinä mennä miehenä naimisiin naisen kanssa, joka on tehnyt lapsen mielen mielipidettä kuuntelematta? Todennäköisesti kriisitilanteessa nainen toimisi vain omaa etuaan ja haluaan ajatellen.

Miehet eivät ole yhtään sen yli-ihmisempiä kuin naisetkaan.

Ja mitä tulee kadonneen jäljille sarjaan, niin olisipa kiva tietää, jatkuuko yhteys myös kuvausten jälkeen?

Vierailija
144/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin, joka puolustaa syntymätöntä lastaa eikä halua aborttia. Mitä pahaa siinä voi olla? Nainen ei voi tehdä kompromissiä tuossa asiassa..

Vierailija
145/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet sen heikoimman osapuolen eli lapsen puolella. Lapsella on oikeus isään vaikka vain paperilla ja elatukseen, perintöön jne. Kumma että v.2012 Suomessa joku nainen voi ajatella noin julmasti lasta kohtaan. Useinhan on myös niinkin että vaikka isä ei halua olla lapsen elämässä niin isän äitipå haluaa, kyllä mummollakin on oikeus lapsenlapseen ja lapsella isänpuolen mummoon.

kun ei ehkäise kunnolla, niin lapsi on niin suuri asia että on todella ikävää joutua vanhemmaksi vastoin tahtoa- jos nyt ei sitä lasta ajattele, vaan sitä isää- joka myöskin on ihminen. On todella ikävää joutua loppuiäkseen maksumieheksi jollekulle, lapsetsa seuraa PALJON asioita; jotka koskevat myös sukua, tulevaisuutta, mahdollisesti miehen tulevaa perhettä, kerääntyvää omaisuutta. Ei-toivottu lapsi jossain(ja ties kelle) värittää koko loppuelämän monin tavoin vaikka sen lapsen kanssa ei olisi missään tekemisissä. Lapsi on vankka yhteys kahden suvun välissä ja jos tätä yhteyttä ei haluta, niin silti asian kanssa on elettävä. Tietankin lapsen etu on kaikista räkein, mutta lapsi on niin suuri juttu, ja koskettaa niin monia ihmisiä ja asioita olemassaolollaan, että on todella katkeraa tulla vanhemmaksi vastoin tahtoa. ja liittyä lapsen kautta johonkin mitä ei halua. Tietysti siellä vuokralähiössä missä kaikki isukit ja äidit on joko lähibaarissa tai sossun jonossa näillä asioilla ei ole merkitystä, mutta jos on omaisuutta, yrityksiä, jotain rakennettua niin sitten on. Olen kaikkien lasten puolella mutta juuri siksi lapsen hankkiminen vastoin toisen tahtoa on hirveää.

Panemiseen liittyy aina riski, ja jos mies on niin tyhmä ettei sitä tiedä, ansaitseekin kaiken hankalan mitä saa.

Vierailija
146/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä. Olen saanutkin paljon vastauksia, kiva. Mutta täytyy sanoa, että melko ilkeitä ja pahansuopaisia kirjoituskia on paljon enemmän kuin olisin osannut odottaa. Mistäköhän sekin kertoo? Voin sanoa, että ollaan tämän miehen kanssa ihan tavallisia työssäkäyviä ja kunnollosia ihmisiä. Vahinko sattui. Mies mietti itsekseen muutaman päivän ja yhdessä nyt mietimme siis asiaa. En tiedä, kuinka tämä tästä vielä menee. Voi olla, että teenkin keskeytyksen, vaikka se tuntuu juuri nyt kauhean vaikealta ajatuksena. Voi olla, että pidän lapsen ja aloitan suhteen miehen kanssa.

Tulin surulliseksi luettuani nämä viestit. Aloin miettimään ihmisten suurta vihaa toisia kohtaan. En oikeastaan olisi edes halunnut enää kirjoittaa tähän ketjuun. Mutta tuli nyt kuitenkin kirjoitettua. Toivon, että te vihamieliset vastaajat oikeasti miettisitte motiivianne. ap

Vierailija
147/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut minun syyni. Mies oli kyllä tietoinen, ettei ehkäisyä ole. Aion luultavasti pitää lapsen. En voisi olla miettimättä aborttia. Lapsi tässä elämäntilanteessa, varsinkin ilman isää on melko huono juttu. Mutta selviän kyllä. Voisiko mies tarvita aikaa miettiä? Odotan yhteydenottoa nyt sitten vaan rauhassa. Mikäli ei kuulu niin ilmoitan päätöksestäni. ap

Mutta sinä vielä isompi. Sellainen keksintö on kuin KATUMUSPILLERI/JÄLKIEHKÄISY. Niitä saa apteekista ilman reseptiä.

Jos sinä olet tämän kortin jättänyt käyttämättä, olet tietoisesti huijannut miestä.

Vierailija
148/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että pidän lapsen ja aloitan suhteen miehen kanssa.

Epätoivoisen yh epätoivoinen keino luulla, että saa miehen :)

Vierailija
149/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmi, että aletaan haukkua ja nimitellä ihmisiä täällä ja menetetään parhaat mahdollisuudet pohtia erilaisia näkökohtia ja ratkaisuja asioihin. On myös kummallista, että annetaan kovin suoraviivaisia ratkaisuehdotuksia tyyliin "Tee abortti". Itse vastaavassa tilanteessa tekisin ilman muuta abortin mitä pikimmiten, mutta en ikinä menisi muita neuvomaan tekemään samoin. Näköjään solvaamisesta ja ehdottomien sekä tökeröiden mielipiteiden laukomisesta monet henkilöt saavat sen tyyppistä mielihyvää, että jaksavat sitä täällä tehdä.

On harmi, että aletaan haukkua ja nimitellä ihmisiä täällä ja menetetään parhaat mahdollisuudet pohtia erilaisia näkökohtia ja ratkaisuja asioihin. On myös kummallista, että annetaan kovin suoraviivaisia ratkaisuehdotuksia tyyliin "Tee abortti". Itse vastaavassa tilanteessa tekisin ilman muuta abortin mitä pikimmiten, mutta en ikinä menisi muita neuvomaan tekemään samoin. Näköjään solvaamisesta ja ehdottomien sekä tökeröiden mielipiteiden laukomisesta monet henkilöt saavat sen tyyppistä mielihyvää, että jaksavat sitä täällä tehdä.

Minä tiesin jo eilen, kun avasin ketjun ekan kerran, että tämä menee taas av:lla tyypilliseen tapaan. Eikä tämä palsta kyllä pettänyt. Minä en todellakaan menisi tämän ketjun perusteella haukkumaan ap:ta wt:ksi, lortoksi, epäkelvoksi äidiksi tai vastaavaaksi. Elämässä sattuu ja tapahtuu ja ehkäpä ap tosiaan olisi kaivannut (asiallisia) näkökulmia asiaan. Ap, älä näistä huutelijoista välitä. P.S ei se adoptioonkaan antaminen ole tuosta vain juttu, varsinkaan ap:lle, jolla on ennestään lapsia (miten selittää asia heille kun vauva yhtäkkiä katoaakin jne.). Adoptio on henkisesti todella raskas prosessi. Ja mistäkö tiedän sen? Olen itse antanut lapsen adoptioon ja vielä kymmenen vuoden jälkeenkin se vaikuttaa tavalla tai toisella elämääni.

täällä holtittomasti sikiävät komppaavat toisiaan. Tosiaan, molemille teille täällä oli jo vinkki: jälkiehkäisy on keksitty. Se on halpa ja helppo hankkia apteekista ilman reseptiä ja ilman turhaa häslinkiä ja selittelyä. Itselläni on kaksi kertaa kondomi hajonnut yhdynnässä. MITÄÄN ongelmaa ei ollut varmistaa ehkäisyn toimivuutta jälkiehkäisyllä. Apteekissa oltiin hyvin neutraaleja eikä kyselty tai kohoteltu kulmakarvoja. Halusin ehdottomasti sulkea raskauden mahdollisuuden pois, koska haluan lapsen vasta kun sille on antaa koko paketti, mukaan lukien isä, joka haluaa sitä yhtä paljon kuin minä itse. Lapsi on maailman arvokkain asia. Sitä ei tehdä vain siksi että ei jaksanut edes jälkiehkäisystä huolehtia. Nykypäivänä ei vahinkoraskauksia ole, on vain välinpitämättömyyttä ja alitajuisia toiveita siitä, että miehen saa sidottua itseensä sitten kun sille on tehty lapsi. Älkää selitelkö. Kymmenen vuotta sitten ei ehkä ollut jälkehkäisyä, mutta ap:n aikana jo on. Parin tuopin hinnalla ap olisi saanut sen.

kun yhden ainoan kerran käy näin...av:ta parhaimmillaan. Entä jospa ap kuitenkin halusi miettiä, mitä tehdä? Silloin jälkiehkäisy ei ole ratkaisu vaan hätiköity päätös. Lapsi voi edelleen elää hyvin onnellisen elämän huolimatta siitä, että isää ei ole kuin paperilla. Kaikki riippuu ihan ap:sta, kykeneekö hän antamaan tasapainoisen ja turvallisen lapsuuden ja nuoruuden. Onko voimavaroja kasvattaa useampi lapsi (ap:llahan on ennestään lapsia). Kuten jo sanoin, elämässä sattuu ja tapahtuu. Silloin on mietittävä tarkkaan, mikä on oikea ratkaisu kaikkien kannalta. Se isättömyys ei edelleenkään ole mikään tuomio huonoon elämään.

miehen puolesta, koska kuitenkin se mies polo pakotetaan isyyteen jota ei ole halunnut.

Mikäli tällaisen itsenäisen päätöksen tekee on turha (ja väärin) huudella miehen perään.

Vierailija
150/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin vaan näitä kuspäitä löytyy tästäkin maasta pilvin pimein...

Sääli käy lasta, moniko on onnellinen pakkovanhemmuudesta?

Tässä toki ehkä oli niin, että ehkäisystä oli tietoa sen verran, ettei sitä ole. Nämä naiset on sitten erikseen, jotka parisuhteessa kertovat syövänäsä pillereitä ja sitten eivät syö/jättävät ne itse omasta tahdostaan pois. Surullista, ihan vain lapsen kannalta.

Vierailija
151/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on niin suuri asia että on todella ikävää joutua vanhemmaksi vastoin tahtoa- jos nyt ei sitä lasta ajattele, vaan sitä isää- joka myöskin on ihminen. On todella ikävää joutua loppuiäkseen maksumieheksi jollekulle, lapsetsa seuraa PALJON asioita; jotka koskevat myös sukua, tulevaisuutta, mahdollisesti miehen tulevaa perhettä, kerääntyvää omaisuutta.

Mun miesystäväni saattoi yhden naisen paksuksi lyhyen tapailun aikana (ennen mua) ja nainen päätti pitää lapsen. Jee. Mies sanoutui irti koko asiasta, vaikka nainen yritti vielä elätellä toivetta SUHTEESTA! Nyt siellä jossain on isätön lapsi, kun äiti niin paljon sitä tahtoi... surullista.

Vierailija
152/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni seurusteli naisen kanssa n. 4 kk ja aluksi käyttivät kumia. Aika pian nainen kertoi, ettei sitä tarvita, koska syö pillereitä. Kun mies sitten jätti hänet, niin kohta tuli soitto, että on raskaana. Kun mies pyysi todistusta pillereistä, niin nainen oli heittänyt pillerit ja reseptit roskiin :). Mies sanoi, että pyydä todistus niistä pillereistä. Eipä tullut todistusta asiasta. Sitten alkoi pommittaminen ja huutaminen, kun mies ei kanna vastuutaan...nyt mies sitten maksaa isoa elatusmaksua eikä tapaa lasta.

Tämä taas syö minua suunnattomasti, en tiedä mitä pitäisi ajatella tai miten toimia. Haluaisitko vaihtaa ajatuksia kanssani? Tämä on sellainen asia, ettei tätä oikein tajua kukaan muu kuin sellainen, joka asiaa on läheltä joutunut pakolla seuraamaan?

Vierailija
153/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi kasvaa ihan onnelliseksi ja terveeksi ihmiseksi vaikka ei isäänsä tuntisikkaan.

Tietysti sitä isää välillä kaipasi, mutta varmasti lapsuuteni oli onnellisempi mitä esim. Lapsien jotka ovat eroperheistä ja joutuvat kuuntelemaan "sinun vuoro tänä vkl,jouluna,juhannuksena...." Minä olin aina äitini kanssa minua ei pomppteltu talosta taloon. Sain loistavan isäpuolen ja isäänien tarvinnut. Enkä vielä aikuisenakaan tarvitse isältäni mitään.

Nyt olen kun olen itse äiti ja jos kävisi niin että eroaisin miehestäni niin en laittaisi lapsiani kärsimään joka toinen vkl pomputtelua. Saisivat käydä isänsä luona silloin kun isälle/lapsilleni sopii. Mikään ei ole niin kamalan kuuloista kun isät ja äidit taistelevat "lapsivuoroistaan"

Että pidä ap lapsesi saat varsmasti annettua hänelle onnellisen kodin :) Vaikka isää ei kiinnostaisikaan ja jos kiinnostaa niin anna tutustua lapseensa :)

Vierailija
154/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin se että lapsi joutuu myöhemmin kokemaan eron.

Teillä nyt on näin käynyt ja se siitä. Pidät lapsen jos haluat. Olet valmis kasvattamaan sen yksin? Sittenhän asia on selvä!

Laita kuitenkin isyys vahvistaen. Lapsella on oikeus isänsä perintöön ym vaikka olisi vahinko. Kiukkuinen petetty av-mamma tietenkin haluaisi ettei lapsella olisi mitään oikeuksia mutta veri on vettä sakeampaa.

Vierailija
155/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi kasvaa ihan onnelliseksi ja terveeksi ihmiseksi vaikka ei isäänsä tuntisikkaan.

Tietysti sitä isää välillä kaipasi, mutta varmasti lapsuuteni oli onnellisempi mitä esim. Lapsien jotka ovat eroperheistä ja joutuvat kuuntelemaan "sinun vuoro tänä vkl,jouluna,juhannuksena...." Minä olin aina äitini kanssa minua ei pomppteltu talosta taloon. Sain loistavan isäpuolen ja isäänien tarvinnut. Enkä vielä aikuisenakaan tarvitse isältäni mitään.

Nyt olen kun olen itse äiti ja jos kävisi niin että eroaisin miehestäni niin en laittaisi lapsiani kärsimään joka toinen vkl pomputtelua. Saisivat käydä isänsä luona silloin kun isälle/lapsilleni sopii. Mikään ei ole niin kamalan kuuloista kun isät ja äidit taistelevat "lapsivuoroistaan"

Että pidä ap lapsesi saat varsmasti annettua hänelle onnellisen kodin :) Vaikka isää ei kiinnostaisikaan ja jos kiinnostaa niin anna tutustua lapseensa :)

ai niin, eihän sillä ole väliä koska miehet on sikoja ei ihmisiä. Tiedän pari miestä jotka on pakotettu isyyteen. Vaikka tämän palstan mukaan ovat idioottisikoja, niin HEILLE ON PALJON HAITTAA SIITÄ ETTÄ LAPSI SYNTYI. Eikä se ole lapsen vika, lapsille kuuluu hyvä elämä, mutta sen lapsen syntymä on ollut heille KURJA ASIA.

Vierailija
156/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni seurusteli naisen kanssa n. 4 kk ja aluksi käyttivät kumia. Aika pian nainen kertoi, ettei sitä tarvita, koska syö pillereitä. Kun mies sitten jätti hänet, niin kohta tuli soitto, että on raskaana. Kun mies pyysi todistusta pillereistä, niin nainen oli heittänyt pillerit ja reseptit roskiin :). Mies sanoi, että pyydä todistus niistä pillereistä. Eipä tullut todistusta asiasta. Sitten alkoi pommittaminen ja huutaminen, kun mies ei kanna vastuutaan...nyt mies sitten maksaa isoa elatusmaksua eikä tapaa lasta. Tämä taas syö minua suunnattomasti, en tiedä mitä pitäisi ajatella tai miten toimia. Haluaisitko vaihtaa ajatuksia kanssani? Tämä on sellainen asia, ettei tätä oikein tajua kukaan muu kuin sellainen, joka asiaa on läheltä joutunut pakolla seuraamaan?

Kiitos viestistä. On kyllä tosiaan sellainen asia, josta ei niin vaan puhuta. Tähän on todellakin vaikea suhtautua, harmittaa niin kaikkien puolesta. Kuinka monta kertaa olenkaan ajatellut, että kunpa se nainen vaan olisi toiminut toisin... Vaikka ymmärrän toisaalta häntäkin. Ärsyttää sekin, kun pitää "ymmärtää", mä haluaisin vaan polkea jalkaa maahan ja huutaa että MUTKU MÄ EN TAHO! =D

Teillä vielä vaikuttaa olleen noin suunnitelmallinen juttu naisen puolelta, voin kuvitella että syö naista. =/ Yrittääkö hän saada miestä tapaamaan lasta, vai onko hyväksynyt tilanteen?

- nro 97

Vierailija
157/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nainen voi pakottaa miehen hankkimaan lapsia?!?!? Eikö miehellä ole aina valta valita laittaako kondomin vai ei. Jos ei halua lapsia - laittaa kondomin. Yksinkertaista. Kaikki muu on tyhmyyttä.

Moni nainen ei edes suotu seksiin kondomin kanssa. Toiseksi kuka käyttää suhteessa kondomia? Sitä käytetään vain tuntemattomien kanssa. Kondomi ei myöskään ole luotettava. Se voi hajota. Onko se silloinkin miehen vika? Mutta sitten tapahtuu tätä paljon että nainen jopa hajottaa kondomin. Onpas suomessa käynyt jopa niin että nainen menee kaivamaan kondomin roskista ja ottaa spermaa sisäänsä.

Jos nainen haluaa pennun niin siitä vaan. Mutta mies ei siitä ole missään vastuussa. Jos ennen seksiä oltiin sovittu että ei lapsia niin naisenkin velvollisuus on sitä noudattaa. Eli käyttää ehkäisyä.

Vierailija
158/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni seurusteli naisen kanssa n. 4 kk ja aluksi käyttivät kumia. Aika pian nainen kertoi, ettei sitä tarvita, koska syö pillereitä. Kun mies sitten jätti hänet, niin kohta tuli soitto, että on raskaana. Kun mies pyysi todistusta pillereistä, niin nainen oli heittänyt pillerit ja reseptit roskiin :). Mies sanoi, että pyydä todistus niistä pillereistä. Eipä tullut todistusta asiasta. Sitten alkoi pommittaminen ja huutaminen, kun mies ei kanna vastuutaan...nyt mies sitten maksaa isoa elatusmaksua eikä tapaa lasta.

Tämä taas syö minua suunnattomasti, en tiedä mitä pitäisi ajatella tai miten toimia. Haluaisitko vaihtaa ajatuksia kanssani? Tämä on sellainen asia, ettei tätä oikein tajua kukaan muu kuin sellainen, joka asiaa on läheltä joutunut pakolla seuraamaan?

olen lakannut välittämästä asiasta ja toivon että lapsella on kaikki hyvin. Mutta koska olen nähnyt tämän pakottamishomman sen isän kannalta on vaikeaa olla tuntematta vihaa tällaisia ratkaisuja tekeviä naisia kohtaan. Kun se lapsi on tosi suuri ja moneen vaikuttava asia, vaikka isä ei tapaisi sitä koskaan. Ja seksi ei ole todellakaan sama kuin lupaus perheestä. Vähintä mitä äiti voi tehdä on huolehtia siitä lapsestaan hyvin. Mutta ei myöskään pidä unohtaa tai vähätellä sitä mitä valinnoillaan on aiheuttanut muille ihmisille. Sulle vaan se ettei kannata vihata; anna anteeksi, muuten asia syö sinua. Jos mies ei halua olla lapsen kanssa tekemisissä, anna säkin asian olla. Tiettyjä käytännön järjestelyjä tulevaisuuden vuoksi kannattaa tehdä, jos on sellainen tilanne, mutta muuten lapsella on oikeus hyvään elämään kun on kerran syntynyt ja hänen äidillään velvollisuus kasvattaa. Rakenna sä oma elämäsi, ei kenenkään elämä ole täydellinen, mutta rajat voi siihen laittaa mitä omaan elämään kuuluu ja mitä ei. Jos lapsi ei kuulu teidän perheeseen niin sitten ei kuulu, niinkin on moni lapsi elänyt ihan hyvän elämän. Ja sun en kannata pilata omaasi olemalla mustasukkainen tms jossakin kaukana olevasta lapsesta. Elämä ei tosiaan mene oppikirjojen mukaan läheskään aina ja lapselle on pääasia että hänestä huolehditaan ja hänellä on turvallinen lapsuus. Huolimatta tämän palstan syyllistävistä kommenteista, kaikki voivat elää ihan hyvän elämän ja niin että lapsi kuuluu eri perheeseen kuin te.

Vierailija
159/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkia lapsi toisen vanhemmat vastustamisesta huolimatta, niin kukaanhan ei omista omaa lastaan; lapsi elää OMAN elämänsä, toivottuna tai ei. Lapsi ei ole valinnut vanhempiaan, eikä syntymäänsä, joten vastuuseen ja aggression kohteeksi voi asettaa vain äidin. Ei kukaan meistä voi mitään sille millaiset vanhemmat meillä on. Emme voi mitenkään lunastaa vastuuta vanhempiemme teoista. Että vaikka äidin valinnan tuomitsisikin, niin lapsi edustaa omaa elämäänsä ja tulevaisuutta joka ei kuulu meille, eikä ole meidän hallinnassa.

Vierailija
160/167 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan järkyttävän fiksuja ajatuksia sinulla :). Huomaa, että olet elänyt varmaan samoja tuntemuksia läpi kuin minäkin.

Välillä unohdan asian, mutta välillä se pyörii mielessäni jatkuvasti. Olen vihainen. Olen vihainen miehelleni aika ajoin, miten on mahdollista, että näin pääsi käymään(vaikka hän tosiaan luotti ehkäisyn olevan kunnossa, kun toinen niin sanoi). Olen myös aika ajoin mustasukkainen. Siitä, että en tiedä, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Haluaako mies lopulta tavata lasta (nyt ei sitä tee, lapsi kohta 2-v) ja miten minä silloin reagoin asiaan, haluanko minä meille kummallekkin vieraan lapsen meidän elämään? Ja sitten käyn kamppailua asian kanssa, miksi mies ei tapaa, vaikkakin tajuan todella hyvin, että on hyvin loukattu, hän ei todellakaan halunnut sitä lasta.

Asia syö ja jäytää minua enemmän ja vähemmän. Mies ei asiasta puhu, kuin minun ottaessa puheeksi. Käytännön järjestelyistä sen verran, että testamentti on tehty ja tämä avioiton lapsi on suljettu siitä pois. Toki hän voi hakea lakiosuuden, mutta testamentista käy ilmi, ettei se ole toivottavaa.

Kauanko sinulla 104 meni, että sait itsesi balanssiin asian kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän