Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan.. olen raskaana, enkä saa lapsen isää edes puhelimeen..

Vierailija
17.09.2012 |

Vahinkoraskaus, muutamasti tavattu seksin merkeissä. Ollaan kyllä ennestään tuttuja, tai työkavereita. Kerroin miehelle, että olen raskaana. Enää se ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin. Mitä ihmettä mä teen? Auttakaa.

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokse, sillä et tee mitään. elarit se joutuu maksamaan, miestä et nyt saa, mutta lapsen voit jättää tappamatta, lapsen paras ei ole koskaan se, että se revitään riekaleina väkisin ulos, kun muitakin vaihtoehtoja on. adoptio tai pitäminen aina parempi vaihtoehto kuin tappo ja vain siksi, että isä pääsisi kuin koira veräjästä maksamasta sitä huikeaa 134e/kk. ilmoita asiasta tälle ja sano, että pidät lapsen.

Vierailija
82/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastat seksiä satunnaisen suhteen kanssa ja kun tulet raskaaksi päätät pitää lapsen. Odotat ressukka vielä, että mies ottaisi asian avosylin vastaan :).

Jos yhtään ajattelet lapsesi parasta, niin tee abortti.

Jos ap:lla on asiat kunnossa (ts. ei elele vain sossun rahoilla, ei ole alko-ongelmaa jne.) niin en ymmärrä, miksi abortti olisi ratkaisu. Siinä olisi taas yksi aivan turha abortti (ja niin paljon kuin tälläkin palstalla keuhkotaan, että abortti ei ole ratkaisu...).

Ap, jos olet valmis lapseen niin älä tee aborttia vaan katso eteenpäin ja valmistaudu vauvan tuloon. Ja voihan olla, että mies järkytyksestä toivuttuaan haluaa osallistua lapsen elämään. Kuka tietää.

Ei isättömyys lapsen elämästä välttämättä huonoa tee.

Kovasti tsemppiä ap:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastat seksiä satunnaisen suhteen kanssa ja kun tulet raskaaksi päätät pitää lapsen. Odotat ressukka vielä, että mies ottaisi asian avosylin vastaan :).

Jos ap:lla on asiat kunnossa (ts. ei elele vain sossun rahoilla, ei ole alko-ongelmaa jne.) niin en ymmärrä, miksi abortti olisi ratkaisu. Siinä olisi taas yksi aivan turha abortti (ja niin paljon kuin tälläkin palstalla keuhkotaan, että abortti ei ole ratkaisu...).

Ap, jos olet valmis lapseen niin älä tee aborttia vaan katso eteenpäin ja valmistaudu vauvan tuloon. Ja voihan olla, että mies järkytyksestä toivuttuaan haluaa osallistua lapsen elämään. Kuka tietää.

Ei isättömyys lapsen elämästä välttämättä huonoa tee.

Kovasti tsemppiä ap:lle.

Vierailija
84/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee aborttia. Synnytyksen jälkeen voit antaa lapsen adoptoitavaksi. Suomessa on monia perheitä, joille lapsen saanti on mahdotonta, mutta haluaisivat oman lapsen. TÄLLAISESSA KODISA LAPSI SAA HUOLENPITOA JA RAKKAUTTA OSAKSEEN. jOKAISELLA LAPSELLA ON OIKEUS ELÄÄ..

Vierailija
85/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä tunnustanut tai millään lailla mukana lapsesi elämässä?

Vierailija
86/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan rauhassa. Kenellä on tarve täällä palstallakin vaan mollata toisia, on itsellä pahoja ongelmia.

Mies ei lauennut sisääni, yhdyntä keskeytettiin. Tiedän, että oli tyhmää olla ilman kondomia, mutta siinä huumassa, kun sitä ei ollut, ei ajateltu ihan järkevästi. En silti ole mikään idiootti. Ihan tavallinen ihminen, jolle sattuu virheitä ja erehdyksiä. Olen lapsilleni hyvä äiti. Ja varmasti tällä syntymättömällekin. ap

jos kaikki on niin hyvin ja tiedät tarkkaan mitä olet tekemässä :D

Luepa aloituksesi otsikko. Jo siitä saa HYVIN erilaisen kuvan. Väännät mielikkuvaa tilanteesta aivan sen mukaan minkälaisia kommentteja saat. Kunhan vaan saat olla koko ajan itse oikeassa.

No, jos kaikki onkin hyvin ja lapsi on haluttu ja tiedät olevasi hyvä äiti ja lapsiesi haluavan au-sisarusta niin tää hommahan oli lottovoitto, vai pitäisikö sanoa lorttovoitto ihkulle wt-äitylille.

Mikset sano suoraan, että luulit saavasi miehen nalkkiin tekemällä hänen kanssaan ankkurivauvan?

Aina se ei ole oiktie onneen.

Ja hei lunttu:

JÄLKIEHKÄISYPILLRI ON JO KEKSITTY NÄITÄ TILANTEITA VARTEN. Sun selityksen on täyttä paskaa.

Vierailija
87/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on oikeus syntyä tilanteeseen jossa hän on odotettu ja toivottu jäsen perheeseen. Itsekin puhut vahingosta. vittu te wt-roskat saatte mut näkemään punaista. LAPSI EI OLE MIKÄÄN KOIRANPENTU. Jopa sellaisen hankkimista harkitaan enemmän. Et saatana tee lasta tuohon tilanteeseen. Voiitko ihmisroska ajatella vähän sitä lastakin? Ja lakkaa jakamasta lorttoasi miehille jotka harrastavat seksiä kanssasi ilman ehkäisyä. Mistä vetoa että viina vei, kun et itsekään siitä huolehtinut.

mutta olen kyllä samaa mieltä. Läheltä seurannut tilannetta, kun nainen vaan HALUSI lapsen, niin hehkutti kuinka hän ajattelee lapsen etua ja haluaa, haluaa, HALUAA sen lapsen! isän mielipitellä ei ollut mitään väliä. Itsekkäitä molemmat, joo, mutta isä sentään tajusi, että lapsen etu ei ole syntyä ko. tilanteeseen, jossa isä jo lähtökohtaisesti vihaa sitä eikä koskaan halua tietää siitä mitään. Äiti esitti pyhä mariaa, mutta eipä paljon tulevan lapsensa tunteet merkinneet. lapsen, joka ei koskaan tule isäänsä tuntemaan.

Vierailija
88/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä tulee jotain muutakin kuin noita abortin huutelijoita. Yleensähän täällä suhtaudutaan kovinkin kielteisesti aborttiin, miksi nyt näitä riittää??

Mulla elämä kunnossa, hyvä työ, kotiin mahtuu vielä yksi lapsi ihan hyvin. En toivonut todellakaan näin käyvän, mutta ajattelen, ettei mulla ole oikeutta vain oman mokani takia keskeyttää jo alkanutta raskautta.

Ensimmäinen ajatus mulla oli keskeytys. Mutta tämä pahoinvointi tekee asian niin konkreettiseksi, että tuntuu pahalta edes ajatella asiaa. Varma en vielä ole, mutta en usko keskeytykseen kykeneväni. ap

Vierailija
89/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä tunnustanut tai millään lailla mukana lapsesi elämässä?

tää oli siis nrolle 14, jolla vastaavanlainen tilanne.

Vierailija
90/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä. Jos mies edes ilmaisisi mielipiteensä niin varmasti ottaisin sen huomioon. Eli jos toivoisi ja perustelisi keskeytyksen niin se olisi vaihtoehto. Yksin en kykene niin päättämään. ap

Vierailija
91/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 mies taitaa olla kova pettämään... vain pelokas ja petetty vaimo louskuttaa noin kiivaasti. nyt on näitä polyamorisia suhteitakin ihan avoimesti, relax.

Vierailija
92/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sä et vaikuta penaalin terävimmältä kynältä.

mä en sulle toivoisi sitä ensimmäistäkään lasta. Jossain ensimmäisissä viesteissäsi sanoit ihan selvästi, että

"Lapsi tässä elämäntilanteessa, varsinkin ilman isää on melko huono juttu. "

eli koita nyt edes päättää se, onko asia hyvä vai huono juttu. Kovin hyväksi se muuttui vasta kun sait täällä muutakin kuin pään silitystä ja miehen moittimista osaksesi.

Etkö vähän jo itsesikin mielestä ole niljainen tuossa takinkääntelyssäsi.

Vierailija
93/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä. Jos mies edes ilmaisisi mielipiteensä niin varmasti ottaisin sen huomioon. Eli jos toivoisi ja perustelisi keskeytyksen niin se olisi vaihtoehto. Yksin en kykene niin päättämään. ap

On parempi että teet päätöksesi yksin. Älä kysele mieheltä mitään, jos haluat pitää lapsen, pidä!

Älä odota mieheltä mitään vastausta, jos hän joskus ottaa yhteyttä, niin kerro päätöksesi.

Vierailija
94/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei käytetä ehkäisyä, ollaa ihan vaan jonkun kaa ja sit kuvitellaan et lahjonnalla uhkailulla kiristyksellä saadaan joku perheidylli kasaan. Ja kun ei saada ollaan niin katkeria ja kaikki miehet on sikoja...? Ei ainoatakaan ajatusta miehen näkökulmasta, eikä myöskään mahdollisen lapsen. Vain omat höperöt ajatukset:((((´sanoi laki mitä vaan, lapsen kuuluu saada syntyä rakastettuna ja toivottuna molempien vanhempiensa puolelta ja miehen todellakin kuuluu saada päättää haluaako lapsen ja kenen kanssa. Seksisuhde ei ole sama kuin lupaus perheestä!!!!!!!! Ja kun naisella nyt näyttää aina olevan 100% valta kaikkeen, niin pitäskö sen naisen myös käyttää 100% vastuu ja syyttää 100% itseään siit et vahinko käy. On aika outoa et joissain kohdissa tällaisia juttuja mies on syypää ja hetken päästä hänellä taas ei ole mitään oikeuksia valita mitään. Kyllähän elämässä kaikenlaista sattuu, vahinkojakin ja kaikki kääntyy usein parhain päin, mutta silti musta on äärimmäisen surullista nämä eimistään alkunsa saaneet lapset ja miehet jotka joutuu alistumaan isäksi ja kaikkiin sen seurauksiin VAIKKA EIVÄT VALITSE NIIN. Jos ap pidät lapsen, niin toivottavasti tosiaan rahkeet riittää sekä entisiin et nykyisiin. Jos on jo valmiiksi pulassa ja sossussa, niin ei lisää lapsia!!

Vierailija
95/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta en olisi tähän tilanteeseen tehnyt, mikäli olisin saanut valita. Siinä mielessä lähtökohta on huono; ei isää esim. Mutta oma elämäni on kuitenkin siinä mallissa, että lapsi on mahdollinen.

Ihme katkeria ämmiä täällä huutelemassa. Sääli. ap

Vierailija
96/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta en olisi tähän tilanteeseen tehnyt, mikäli olisin saanut valita. Siinä mielessä lähtökohta on huono; ei isää esim. Mutta oma elämäni on kuitenkin siinä mallissa, että lapsi on mahdollinen.

Ihme katkeria ämmiä täällä huutelemassa. Sääli. ap

?

Vierailija
97/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmi, että aletaan haukkua ja nimitellä ihmisiä täällä ja menetetään parhaat mahdollisuudet pohtia erilaisia näkökohtia ja ratkaisuja asioihin. On myös kummallista, että annetaan kovin suoraviivaisia ratkaisuehdotuksia tyyliin "Tee abortti".

Itse vastaavassa tilanteessa tekisin ilman muuta abortin mitä pikimmiten, mutta en ikinä menisi muita neuvomaan tekemään samoin.

Näköjään solvaamisesta ja ehdottomien sekä tökeröiden mielipiteiden laukomisesta monet henkilöt saavat sen tyyppistä mielihyvää, että jaksavat sitä täällä tehdä.

Vierailija
98/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ollakaan rinta rinnan täällä ihkuttamassa sun elämäntilannetta ja ovulointiasi juuri sillä hetkellä, kun päätit raottaa jalkasi jollekin puolitutulle äijänkäppänälle? =D

Juu, en oo katkera sun elämäntilanteellesi sitten _millään lailla_ !! Me olemme tehneet lapsemme yhteisestä toiveesta ja halusta, toisin kuin sinä. En näe mitään kadehtimisen arvoista tilanteessasi ja elämänarvoissasi. Yök!

Vierailija
99/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne koko isää ja päätät pitää lapsen. Ja ihmettelet, kun mies ei vastaa. Ohoi.

Vierailija
100/167 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmi, että aletaan haukkua ja nimitellä ihmisiä täällä ja menetetään parhaat mahdollisuudet pohtia erilaisia näkökohtia ja ratkaisuja asioihin. On myös kummallista, että annetaan kovin suoraviivaisia ratkaisuehdotuksia tyyliin "Tee abortti".

Itse vastaavassa tilanteessa tekisin ilman muuta abortin mitä pikimmiten, mutta en ikinä menisi muita neuvomaan tekemään samoin.

Näköjään solvaamisesta ja ehdottomien sekä tökeröiden mielipiteiden laukomisesta monet henkilöt saavat sen tyyppistä mielihyvää, että jaksavat sitä täällä tehdä.

Minä tiesin jo eilen, kun avasin ketjun ekan kerran, että tämä menee taas av:lla tyypilliseen tapaan. Eikä tämä palsta kyllä pettänyt.

Minä en todellakaan menisi tämän ketjun perusteella haukkumaan ap:ta wt:ksi, lortoksi, epäkelvoksi äidiksi tai vastaavaaksi. Elämässä sattuu ja tapahtuu ja ehkäpä ap tosiaan olisi kaivannut (asiallisia) näkökulmia asiaan.

Ap, älä näistä huutelijoista välitä.

P.S ei se adoptioonkaan antaminen ole tuosta vain juttu, varsinkaan ap:lle, jolla on ennestään lapsia (miten selittää asia heille kun vauva yhtäkkiä katoaakin jne.).

Adoptio on henkisesti todella raskas prosessi. Ja mistäkö tiedän sen? Olen itse antanut lapsen adoptioon ja vielä kymmenen vuoden jälkeenkin se vaikuttaa tavalla tai toisella elämääni.