Onko muita jotka ovat aina vihanneet työntekoa?
Olen ollut työelämässä noin 20 vuotta ja aina inhonnut sitä. Tai no yhdessä työpaikassa oli neutraalit fiilikset, mutta muutoin työ on ollut ainaista pakkopullaa. Poltan esimerkiksi tupakkaa noin kolminkertaisen määrän työpäivinä verrattuna vapaapäiviin. Ne säännölliset savut vaan auttaa jaksamaan paremmin sitä töissä kitumista.
Kommentit (11)
Opiskele ja mene mieluiseesi työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Opiskele ja mene mieluiseesi työpaikkaan.
Kun ei kiinnosta mikään ala. Ei minun kiinnostuksiani voi koulunpenkillä opiskella, mutta niistä ei myöskään ole realistista tehdä itselle leipätyötä.
Ap
Otan osaa. Ei muuta kuin röökille taas. Siinähän se elämä kuluu ja jatkuu kärsiessä.
Eihän tämä nykysysteemi mikään normaali olekaan.
On tutkittu, että töitä tehdään ihan liikaa + ne kuormittavat niin paljon, ettei viikonloppu (ts. 2 vapaapäivää viikossa) riitä palautumiseen nykyihmiselle.
On ihan eri asia pitää elinkeinokseen esim. maatilaa ja tehdä työtä "itselleen", kuin olla toiselle palkallisena jossain muussa hommassa. Minä en ole laiska; siivoan, kokkaan ja puuhastelen aamusta iltaan. Mutta töissä en halua käydä! Onneksi saankin elellä kotirouvana. En vaan voisi elää elämää, jossa pitää aikatauluttaa jopa vessakäyntinsä. Jos rouvailu joskus loppuu, olen sitten mielummin työtön ja kituutan.
Kyllä. Siksi olenkin sisällöntuottaja.
Palkka vaihtelee, mutta noin 3000-3700 euroa.
100% etätyö.
Ei työkavereita.
Työajat ja työpäivät voi itse määrätä.
Esim. itse teen töitä KE, TO, PE, LA, SU n. 3-4 tuntia.
Ja minulla ei ole mitään koulutusta. Ja kaikki pelit ja tietokoneenosat voi laittaa bisneskuluiksi. -M25
Olen aina vihannut. Ratkaisin sen menemällä naimisiin ja ryhtymällä kotirouvaksi.
Kyllä, olen mielummin toimeentulotuella kuin teen 4500€ per kuukausi töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Siksi olenkin sisällöntuottaja.
Palkka vaihtelee, mutta noin 3000-3700 euroa.
100% etätyö.
Ei työkavereita.
Työajat ja työpäivät voi itse määrätä.
Esim. itse teen töitä KE, TO, PE, LA, SU n. 3-4 tuntia.
Ja minulla ei ole mitään koulutusta. Ja kaikki pelit ja tietokoneenosat voi laittaa bisneskuluiksi. -M25
Ainiin, unohtui mainita, että minulla ei ole pomoa. Ellei Twitchiä pidä pomona, mutta tavallaan siis ei ole. Ja jos on fiksu, niin palkasta ei lähde veroa, koska Twitch laittaa rahan tilille, niin jos et itse lähde maksamaan veroja, niin harvemmin jää kiinni. -M25
Minä. Jotain sellaista voisin tehdä mihin ei liity ihmisiä ja töitä voisi tehdä silloin kun huvittaa. Aamuherätykset ja tiettyyn aikaan työpaikalle meneminen on ihan pskaa.
Vihaan työntekoa. Olen hoitoalalla, tässä ei mikään tunnu riittävän. Tosin en itse tee ainuttakaan ylimääräistä vuoroa vaikka niihin painostaminen on todella kovaa. Vielä pari vuotta pitää jaksaa tätä pas kaa. Sitten koittaa eläke
Minä vihaan! Sosiaalialalla työskentely on vaan lietsonut vihaa. vihaan typeriä lähihoitajia.