Mihin kaikkeen olet pyyhkinyt, jos wc-paperi on ollut loppu?
Omat vastaukset:
-kuittiin
-pikkuhousuihin (heitin roskiin)
-sukkaan
-tyhjään wc-paperirullaan
:D
Kommentit (66)
Kotona suihkutan käsisuihkulla jos papru loppu
rullan hylsyyn, käteen, en mihinkään
sanomalehteen, käsipyyhkeeseen (jonka olen jättänyt koukkuun), käteen, paitaan, pikkareihin.
Näihin nyt ainakin.
sanomalehteen, kuittiin, pikkuhousuihin
talouspaperiin... En ole tainnut muuhun. Käytän käsisuihkua, jos papru loppu. Jos jossain yleisessä vessassa ei ole paperia eikä bideetä ja käyn vain pissalla, en pyyhi lainkaan.
hylsyyn, nenäpapereihin, talouspaperiin..
Täytyy tunnustaa että kerran ollessani erään naisen (joka on tehnyt elämästäni TODELLA vaikeaa) luona pyyhin hänen kasvopyyhkeeseensä. En laittanut pyykkiin tai sanonut mitään.
Olen ällöttävä, tiedän.
mutta ikävin on varmaan ollut joku loppuun saakka käytetty paperinenäliinanrytty joka on taskusta löytynyt.
Nenäliinoihin, vanulappuihin. Ja metsässä puiden lehtiin.
olen pyyhkinyt servietteihin ja pikkuhousunsuojaan sekä pessyt suihkulla ja sitten pyyhkeeseen, pyyhe heti pesuun.
Bajamajassa (muovinen vessakoppi esim kaupungilla) ei ollu vessapaperia joten piti pyyhkiä terveyssiteeseen <3
Kuitti, paperihylsy, pikkuhousunsuoja.
Aina yleensä tarkistan paperitilanteen, sillä kuittiinkin on tosi ikävä pyyhkiä paikkojaan.
Mä vedän aina vaan housut jalkaan enkä pyyhi ollenkaan jos on paperi loppunut. Alkuun vähän haisee mutta sitten kun kovettuu niin ei se enää haittaa ollenkaan. Kerran viikossa kun vaihtaa kalsarit samalla kun käy saunassa pesemässä munat ja perseen niin se riittää ihan hyvin eikä mitään isoja kasoja ehdi viikossa kertyä housuihin. Jos lähden baariin eikä sauna päivä ole sattunut olemaan hiljattain niin hyvä konsti on tahkota deodoranttia kalsareihin. Ei muuten väliä mutta jos sattuisi saamaan pillua niin ei ole vaaraa että nainen karkaisi jos kalsarit haisee kakalle. Kerran oli 6 päivää saunasta ja monet kakat kovettuneet kalsareihin kun baarissa tärppäsi. Olin onneksi laittanut silloin deodoranttia niin nainen ei huomannut mitään. Enemmän sillä haisi silakalle kuin mun osastolla kakalle mutta en huomauttanut koska olen reilu mies enkä mikään turhan tarkka. Tiemme kuitenkin erkanivat yhdynnän jälkeen.
Peruukkiin ja teepaitaan, jonka käänsin sit toisinpäin.
Kympin seteleihin. Ja tämä tapahtui markka-aikana.
metsässä lehteen (siis kasvin tai puun).