Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinottogallup

Vierailija
05.03.2020 |

Olen 44v mies, aviossa reilu 20v. Vaimo ri ole ottanut kertaakaan suihin koko suhteen aikana. Kiinnostaisi tietää, miten yleistä suikkarit muilla pariskunnilla?

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ottanut suihin loppuun asti aina silloin tällöin koko parisuhteen ajan, eli yli 40v. Mutta aina imuttelee ja kostuttaa kalun ennen naintia. Otti jo tyttöystävänä 70-luvulla.

Vierailija
2/127 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ottaa suihin periaatteessa joka kerta kun seksiä on, ja itse asiassa ehdottaa ja tarjoaa sitä pyytämättäkin. Tämä siis meillä osana esileikkiä jne., ei korvikkeena varsinaiselle seksille (itse en halua suikkaria loppuun asti, aina tahtoo päästä kololle pörräämään!). Seksiä ei tosin ole enää nykyisin kovin usein, ehkä korkeintaan kerran viikossa, mutta suuhoitoa kyllä saan suhteessa siihen aivan tarpeeksi. Naimisissa oltu jo yli 25 v, ja näin on ollut alusta alkaen.

Jos ei kertaakaan ole lohjennut bloukkaria, niin kyllä kuulostaa varsin erikoiselta ja ankealta. :( Oletko AP kysynyt mikä tuohon on syynä? Pitääkö vaimosi sitä jotenkin vastenmielisenä (fyysisesti tai psyykkisesti), vai eikö hän osaa, vai eikö ole edes tullut mieleen moinen? Ja entä itse, oletko pyytänyt tai muuten ehdottanut? Ja annatko itse vaimollesi suuhoitoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole mullekaan 24 vuoden aikana "lohjennut bloukkaria", mutta ei se nyt ankeaa ole... Syynä se, että vaimon leikatut leuat eivät moista kestä, ja siihen on tyytyminen. No, täytyy sanoa, että kyllä hän nuorena joskus hetken ajan yritti suuhun ottaa, mutta kun ei siitä mitään tullut, niin se sitten jäi. Joskus hän saattaa hieman nuoleskella kuin tikkaria, mutta en minä oikein sellaisesta lipittelystä niin perusta. Siihenkin hän ryhtyy niin harvoin, että veikkaisin kyllä, etteipä niitä suikkareita terveilläkään leuoilla niin hirveästi irtoaisi...

Hän on sattumoisin myös käytännössä ensimmäinen seksikumppaninikin, joten olen jo sopeutunut ajatukseen, että kunnon suikkari jäi tässä elämässä kokematta, seuraavassa sitten parempi onni. Ja ei, en näe mitään keinoa korjata asiaa, ennen kuin joku keksii ehdottaa tai päivitellä epäonnea. Mulle riittää, että saan itse häntä nuolla niin paljon kuin jaksan, siitä minä tykkään.

M50

Vierailija
4/127 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suihin tulee, loppuun saakka.

Vierailija
5/127 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana olen pari kertaa saanut suihinoton parilta tytöltä, jotka ovat sen osanneet. Huomattavasti paremmalta se tuntui kuin itse nainti, siis todella hyvältä. Vaimoni ei sitä koskaan ole antanut, eikä tule antamaankaan, kun ei anna oikein mitään muutakaan. Kyllähän se olen minä, joka hänelle annan. Kieletystä, sormetusta vibroilla leikittelen, nain, ihan mitä vaan. 

Hän makaa lahnana ja toteaa, nopeasti nyt, niin päästään tästäkin. Ei, kyse ei ole siitä että en osaisi, orgasmeja hänkin saa ja kyllä siitä muut aikoinaan ovat nauttineet. Pettänyt en ole kertaakaan, lapsia on kaksi ja naimisissa olemme olleet vuodesta -95.

Vierailija
6/127 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä nykyinen vaimo on aina ottanut loppuun asti niellen myös. Toki välillä antaa laueta käsille tai rinnoille / mahalle. Ottaa suihin jos ei voi sinne päästää. 35v yhdessä oloa.

Vierailija
7/127 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan omalle poikaystävälle ja samoin hän mulle. Ei ihan joka päivä, mutta aika usein. Harrastetaan kuitenkin seksiä muuten useamman kerran päivässä. Ennen mua poikaystävä ei ollut saanut suihinottoa aiemmilta kumppaneiltaan, muttei ollut antanutkaan.

Vierailija
8/127 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikaan imee loppuun ja nielee, muulloin aina kun pyytää

Vierailija
9/127 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä.. Hankit jonkun Bi miehen imemään sut aina välillä niin ei tarvii vaimolta kinuta

Vierailija
10/127 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka seksikerta otan suihin, mutta mies haluaa lähes 100% laueta aina lemmenkoloon. N43

Vierailija
11/127 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alkuaikoina sain sellaista puolilämmintä suikkaria, jossa harvoin laukesin(joskus joltain hoidolta sain semmoista imua, että nalli paloi todella nopeaa). Ikinä ei ole saanut suuhun laueta ja muutenkin vaikutti, että teki vain minun mieliksi jotten lähtisi hakeemaan muualta. Viimeisimmän lapsen syntymän jälkeen ei ole ”vapaaehtoisesti” koskenut kertaakaan minun vehkeeseen. Ilmeisesti ei kiinnosta ja ällöttää mutta senkin voisi sanoa suoraan niin tietäisi sitten tehdä johtopäätöksiä asian parantamiseksi.

Vierailija
12/127 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naisystävä ja tyttöystävä. kumpikin ottaa suihin aina kun haluan. Naisystävä on sen verran pienikokoinen, että sen takahampaat ottaa kiinni munaan. Hänen kanssa pitää ottaa hieman varovaisemmin. Itse kuitenkin kiihottuu tosi paljon imemisestä, joten suon hänelle sen nautinnon. Tyttöystävä puolestaan on todella estoton, eli voin päästellä menemään aika vapautuneesti. Pitää myös vähän rajummasta menosta, ja kiihottuu kun työnnän kurkkuun saakka. Kumpikin ihania omalla tavallaan.

Ja palstatrolleille sen verran, että tarina on tosi, ja kumpikin tietää ja hyväksyy toisen olemassaolon mun elämässä.

Vierailija
13/127 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan suuseksiä puolin sun toisin. Välillä otan loppuun asti, välillä ruiskuttaa satsit kasvoilleni tai rinnoilleni. N51

Vierailija
14/127 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ottaa suihin periaatteessa joka kerta kun seksiä on, ja itse asiassa ehdottaa ja tarjoaa sitä pyytämättäkin. Tämä siis meillä osana esileikkiä jne., ei korvikkeena varsinaiselle seksille (itse en halua suikkaria loppuun asti, aina tahtoo päästä kololle pörräämään!). Seksiä ei tosin ole enää nykyisin kovin usein, ehkä korkeintaan kerran viikossa, mutta suuhoitoa kyllä saan suhteessa siihen aivan tarpeeksi. Naimisissa oltu jo yli 25 v, ja näin on ollut alusta alkaen.

Jos ei kertaakaan ole lohjennut bloukkaria, niin kyllä kuulostaa varsin erikoiselta ja ankealta. :( Oletko AP kysynyt mikä tuohon on syynä? Pitääkö vaimosi sitä jotenkin vastenmielisenä (fyysisesti tai psyykkisesti), vai eikö hän osaa, vai eikö ole edes tullut mieleen moinen? Ja entä itse, oletko pyytänyt tai muuten ehdottanut? Ja annatko itse vaimollesi suuhoitoa?

Ehkä ei ole edes tullut mieleen. Voiko noin olla nykyaikana, ilmeisesti? Mutta en oo kyllä kysellytkään, siinä mielessä oma moka. Ehkä joskus nuorena tarjosin, mut ei ollut innostunut. Pitäis varmaan tsekata, jos oli mieli muuttunut. Arvelee varmaan, ettei sellaista yleisesti harrasteta tai ole mitään tarvetta. Itte olen nuollut ehkä 10 x / 20v. On hän ne ihan mielellään ottanut vastaan, vaikka kysellytkin, että ei varmaan ollut kovin hyvän makuista. Voisin kyllä tehdä useamminkin.

Ap

Vierailija
15/127 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ota suihin, siksi hoidamme homma töissä miesten kesken.

Vierailija
16/127 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis ketään 40-45 v perheenäitiä, joka ottaa suihin mieheltään?

Vierailija
17/127 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske vaimo edes kädellä niin eipä ota suihinkaan. 15 v naimisissa

Vierailija
18/127 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan! Tykkään ja teen aina kun on seksiä. Mieheni on hitaasti laukeava, joten vain harvoin loppuun asti.

Vierailija
19/127 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ottaa suihin esileikkinä joka kerta, siis kahden-kolmen päivän välein. Halutessani blowjob, nielee lastin. Vastaavasti tarjoan oraalia joka kerta, kun sekstaillaan. Ei ole tarvinut puutteessa kärvistellä, saa aina kun on tarvis. Upea Nainen, arvostan. Ja ikää meillä 56/57 v. suhde nelisen vuotta vanha.

Vierailija
20/127 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä mutta vain minulta:) lähes joka kerta kun pyytää ja loppuun asti 3 kertaa kuussa ainakin ja tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän