Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kaikkeen olet pyyhkinyt, jos wc-paperi on ollut loppu?

Vierailija
16.09.2012 |

Omat vastaukset:

-kuittiin

-pikkuhousuihin (heitin roskiin)

-sukkaan

-tyhjään wc-paperirullaan

:D

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikko-63 kirjoitti:

Mä vedän aina vaan housut jalkaan enkä pyyhi ollenkaan jos on paperi loppunut. Alkuun vähän haisee mutta sitten kun kovettuu niin ei se enää haittaa ollenkaan. Kerran viikossa kun vaihtaa kalsarit samalla kun käy saunassa pesemässä munat ja perseen niin se riittää ihan hyvin eikä mitään isoja kasoja ehdi viikossa kertyä housuihin. Jos lähden baariin eikä sauna päivä ole sattunut olemaan hiljattain niin hyvä konsti on tahkota deodoranttia kalsareihin. Ei muuten väliä mutta jos sattuisi saamaan pillua niin ei ole vaaraa että nainen karkaisi jos kalsarit haisee kakalle. Kerran oli 6 päivää saunasta ja monet kakat kovettuneet kalsareihin kun baarissa tärppäsi. Olin onneksi laittanut silloin deodoranttia niin nainen ei huomannut mitään. Enemmän sillä haisi silakalle kuin mun osastolla kakalle mutta en huomauttanut koska olen reilu mies enkä mikään turhan tarkka. Tiemme kuitenkin erkanivat yhdynnän jälkeen.

Mä oon ihan varma että sä saat aina tosi paljon naisia.

Vierailija
42/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullonkorkkiin.

Kysyisin siltä pumpulipuikkoon pyyhkijältä, että monta meni? Vai oletko Barbie?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärin maton nurjaanpuoleen.

Vierailija
44/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavin ketju vähään aikaan. Mikä teitä vaivaa, kun ette osaa varautua?

Niin, no ketju on vuodelta 2012. Että en tiedä on "vähään aikaan" ihan osuva ilmaus.

Yhä uudelleen jaksaa hämmentää, miten ihmiset keksivät nostella näitä ikivanhoja ketjuja ja miten muut vielä viitsivät vastailla niihin aivan kuin alkuperäiset keskustelijat olisivat vielä paikalla.

Vierailija
45/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei ole jo mainittu suodatinpusseja. Ilmaisjakelu lehti toinen hätäratkaisu. On muuten yksi paskimpia tilanteita tajuta että ei ole vessapaperia.

Vierailija
46/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ja kuivaan pyyhkeeseen.

Vierailija
47/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperiin ja pidän aina mukana nenäliinapakettia, kun joskus vessoista puuttuu paperi.

Vierailija
48/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma ettei ole jo mainittu suodatinpusseja. Ilmaisjakelu lehti toinen hätäratkaisu. On muuten yksi paskimpia tilanteita tajuta että ei ole vessapaperia.

Vessapaperia ei ole mutta suodatinpussi ja ilmaisjakelulehti loytyvat vessasta?

Vierailija
49/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ku paska paperi loppunu, pyyhkiny suodatinpusseihin :D 

Vierailija
50/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperiin tai nenäliinaan

metsässä puun lehteen,

en mihinkään sen eksoottisempaan

Vierailija
51/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkeen samajuttu, mutta kerronpa silti...

Kerran pokasin baarista muijan ja raahasin sen kämpille, no naia napsauteltiin siinä vaikka molemmat hirveessä flänässä. No rojut ränniin ja niin pois päin baarimuija lähti siistiytyy vessaan ja sammu sinne. Ite ajattelin että helevetti pitäs saada muna puhtaaksi ja pyyhkäsin sen verhoon ja ei muuta ku vaatteet päälle ja ulos kämpästä. Pihalla vasta tajusin että ei jumalauta olin ollu kotona, akka ostanu uudet verhot, jotka nyt spermassa ja vessassa sammunu baarimuija. Onneksi oma akka oli tulossa vasta puolen päivän aikaan kotia.

Kaikki meni hyvin sain baari akan ulos jo yheksältä aamulla ja pyykkäsin verhot valehtelin että olin kännissä oksentanu niille eli iha perus meininki

Vierailija
52/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No melkeen samajuttu, mutta kerronpa silti...

Kerran pokasin baarista muijan ja raahasin sen kämpille, no naia napsauteltiin siinä vaikka molemmat hirveessä flänässä. No rojut ränniin ja niin pois päin baarimuija lähti siistiytyy vessaan ja sammu sinne. Ite ajattelin että helevetti pitäs saada muna puhtaaksi ja pyyhkäsin sen verhoon ja ei muuta ku vaatteet päälle ja ulos kämpästä. Pihalla vasta tajusin että ei jumalauta olin ollu kotona, akka ostanu uudet verhot, jotka nyt spermassa ja vessassa sammunu baarimuija. Onneksi oma akka oli tulossa vasta puolen päivän aikaan kotia.

Kaikki meni hyvin sain baari akan ulos jo yheksältä aamulla ja pyykkäsin verhot valehtelin että olin kännissä oksentanu niille eli iha perus meininki

5/5 jos totta

Vierailija
53/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin lusikkalla pari kertaa.

Vierailija
54/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulilla.

Vierailija
55/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka näppylähanska sammal

Vierailija
56/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiniin

Vierailija
57/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen perseeni siinä tapauksessa omalla kusellani.

Vierailija
58/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen putsaus ei ole ongelma, kun taloudessa on ainakin keskikoinen koira. Ei tarvitse kuin pyllistää niin kieli hoitaa loput

Vierailija
59/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen.

Vierailija
60/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kotiin aina niin paljon paperia, ettei pääse loppumaan. Jos julkisesssa paikassa on loppu, käytän nenäliinoja, joita aina matkassa.