Mihin kaikkeen olet pyyhkinyt, jos wc-paperi on ollut loppu?
Omat vastaukset:
-kuittiin
-pikkuhousuihin (heitin roskiin)
-sukkaan
-tyhjään wc-paperirullaan
:D
Kommentit (66)
Pullonkorkkiin.
Kysyisin siltä pumpulipuikkoon pyyhkijältä, että monta meni? Vai oletko Barbie?
Vierailija kirjoitti:
Oksettavin ketju vähään aikaan. Mikä teitä vaivaa, kun ette osaa varautua?
Niin, no ketju on vuodelta 2012. Että en tiedä on "vähään aikaan" ihan osuva ilmaus.
Yhä uudelleen jaksaa hämmentää, miten ihmiset keksivät nostella näitä ikivanhoja ketjuja ja miten muut vielä viitsivät vastailla niihin aivan kuin alkuperäiset keskustelijat olisivat vielä paikalla.
Kumma ettei ole jo mainittu suodatinpusseja. Ilmaisjakelu lehti toinen hätäratkaisu. On muuten yksi paskimpia tilanteita tajuta että ei ole vessapaperia.
Talouspaperiin ja pidän aina mukana nenäliinapakettia, kun joskus vessoista puuttuu paperi.
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei ole jo mainittu suodatinpusseja. Ilmaisjakelu lehti toinen hätäratkaisu. On muuten yksi paskimpia tilanteita tajuta että ei ole vessapaperia.
Vessapaperia ei ole mutta suodatinpussi ja ilmaisjakelulehti loytyvat vessasta?
Monesti ku paska paperi loppunu, pyyhkiny suodatinpusseihin :D
Talouspaperiin tai nenäliinaan
metsässä puun lehteen,
en mihinkään sen eksoottisempaan
No melkeen samajuttu, mutta kerronpa silti...
Kerran pokasin baarista muijan ja raahasin sen kämpille, no naia napsauteltiin siinä vaikka molemmat hirveessä flänässä. No rojut ränniin ja niin pois päin baarimuija lähti siistiytyy vessaan ja sammu sinne. Ite ajattelin että helevetti pitäs saada muna puhtaaksi ja pyyhkäsin sen verhoon ja ei muuta ku vaatteet päälle ja ulos kämpästä. Pihalla vasta tajusin että ei jumalauta olin ollu kotona, akka ostanu uudet verhot, jotka nyt spermassa ja vessassa sammunu baarimuija. Onneksi oma akka oli tulossa vasta puolen päivän aikaan kotia.
Kaikki meni hyvin sain baari akan ulos jo yheksältä aamulla ja pyykkäsin verhot valehtelin että olin kännissä oksentanu niille eli iha perus meininki
Vierailija kirjoitti:
No melkeen samajuttu, mutta kerronpa silti...
Kerran pokasin baarista muijan ja raahasin sen kämpille, no naia napsauteltiin siinä vaikka molemmat hirveessä flänässä. No rojut ränniin ja niin pois päin baarimuija lähti siistiytyy vessaan ja sammu sinne. Ite ajattelin että helevetti pitäs saada muna puhtaaksi ja pyyhkäsin sen verhoon ja ei muuta ku vaatteet päälle ja ulos kämpästä. Pihalla vasta tajusin että ei jumalauta olin ollu kotona, akka ostanu uudet verhot, jotka nyt spermassa ja vessassa sammunu baarimuija. Onneksi oma akka oli tulossa vasta puolen päivän aikaan kotia.
Kaikki meni hyvin sain baari akan ulos jo yheksältä aamulla ja pyykkäsin verhot valehtelin että olin kännissä oksentanu niille eli iha perus meininki
5/5 jos totta
Työkaverin lusikkalla pari kertaa.
Pesen perseeni siinä tapauksessa omalla kusellani.
Perseen putsaus ei ole ongelma, kun taloudessa on ainakin keskikoinen koira. Ei tarvitse kuin pyllistää niin kieli hoitaa loput
Ostan kotiin aina niin paljon paperia, ettei pääse loppumaan. Jos julkisesssa paikassa on loppu, käytän nenäliinoja, joita aina matkassa.
Mä oon ihan varma että sä saat aina tosi paljon naisia.