Mihin kaikkeen olet pyyhkinyt, jos wc-paperi on ollut loppu?
Omat vastaukset:
-kuittiin
-pikkuhousuihin (heitin roskiin)
-sukkaan
-tyhjään wc-paperirullaan
:D
Kommentit (66)
Käsipyyhkeeseen ja surutta laitan silloin vessanpyttyyn. Tämä siis kodin ulkopuolella.
Kotona talouspaperiin tai nenäliinoihin, jos ei ole wc-paperia. Mutta todella harvoin käy näin. Ehkä kerran 3 vuodessa.
Tarkistan aina yleisessä vessassa, että on paperia ennen kuin alan toimituksen. Ja varoitan muita jos vessassa ei ole paperia.
Talouspaperiin tai käsisuihkuun. Ei ole päässyt loppumaan kuin kotona ja nuo olivat käytössä.
Olen varma, että ap:lla on fetissi kyseiseen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperiin tai käsisuihkuun. Ei ole päässyt loppumaan kuin kotona ja nuo olivat käytössä.
Pyyhit siis perseesi suihkukapulalla vai suihkutat perseesi sillä?
Hyi! En mene vessaan jos paperi loppu. Kotona pidän huolen ja matkoilla nessuja.
Vierailija kirjoitti:
Kotona suihkutan käsisuihkulla jos papru loppu
Tämä. Muutenkin ällöttää ihmiset, jotka eivät pese käsisuihkulla hanuriaan ison hädän jälkeen.
wcpaperirullaan
vanupuikkoihin
vanulappuihin
meikkisieneen
sanomalehti
puunlehti
sormeen
käteen
talouspaperi
kuitti
koepaperi
kortsu
pikkarit
pyykissä ollut tpaita tai sukat
Vanulappuihin ja suodatinpussiin jopa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyyhit siis perseesi suihkukapulalla vai suihkutat perseesi sillä?
olenkin pohtinut miksi ne suihkukapulat on aina likaisen näköisiä ja kellertäviä....
Miten se voisi täysin yllättäen loppua? Ihmetteletkö ruoan loppumista jos et käy kaupassa?
Kotona on aina vessapaperia, jossain yleisessä vessassa käytän paperinenäliinaa, joita on aina mukana. Ennakoin, olenko tylsä?
terveysside, tamppooni jopa kuukuppiin
Nenaliinoihin, talouspaperiin, vanulappuihin, pikkuhousunsuojiin.
Harvoin tuollaista tilannetta tulee. Joskus yleisessä vessassa on ollut wc-paperi loppu ja silloin olen pyyhkinyt käsipaperiin tai taskusta löytyneeseen nenäliinaan. Jos ei ole ollut mitään paperia, olen jättänyt vessassakäynnin väliin sillä kertaa.
Oksettavin ketju vähään aikaan. Mikä teitä vaivaa, kun ette osaa varautua?
No joskus kun ollaan oltu kaupungilla puistossa alottelemassa ennen festarialueelle menoa, olen käynyt syreenipuskan keskellä pissalla ja sen lehteen olen pyyhkinyt, koska ei ollut paperia mukana.
Kaverin sukkaan pyyhin ison hädän. Tosin vedin sen myös pöntöstä alas.
Sinä olit se kaveri, jonka sairaalaan joutuessaan jouduit minun käsittelyyn.
Sinut piti katetroida leikkausta varten ja muistan takapuolesi.. karvat täynnä pyöreitä kakkapalloja. Tuoreita ja vanhoja sekä siltä väliltä. Isompia ja piennempiä. Ei niitä saanut vedellä pestyä vaan jouduimme osastolla ( ennen leikkaussaliin menoa) ajelemaan perskarvasi pois.
TV sairaanhoitaja