Mistä muualta kuin baarista sinut on isketty?
Kommentit (26)
festareilta, kotibileissä, koulussa...
Asuin Englannissa ja siellä on isketty ihan kadulla, ruokakaupassa, metrossa jne. Oih, kun oisivat miehet täälläkin yhtä rohkeita ja tulisivat rennosti vaan juttelemaan, eivätkä vaan tuijottaisi niin kuin mielenvikaiset.
Niin, monessa muussa maassa on erilainen iskemiskulttuuri. Tästä ulkomaalaistaustainen mieheni aluksi skitsosikin, että mitä jos joku pyytää sinua kadulla kahville niin et kai mene. Sanoin, että on aika epätodennäköinen tapahtuma täällä - hänen kotimaassaan kun olisi ihan tavallista. Tiedä sitten olisiko se sen parempi.
Että miss minut on yritetty iskeä. Kuntosali, kauppa, baari, työpaikka, koulu, liikennevalot, laiva, harrastus (jäähalli), kahvila, tori,... En nyt muista kaikkia. Ai niin tanssiaiset ja erinnäisiä juhlia. Nuorenpana mua iskettiin vähän väliä, enää ei niin kovasti, mut johtuu varmaan siitä kun kuljen paljon lasten kanssa. Vaikka ei siitä pitkä aika ole kun isä tyttären kanssa flirttaili aika rajusti kun olin lasteni kanssa.
huimin oli ehkä Lapissa tapahtunut iskeminen, nimittäin olin vähän jarrutellut erästä yrittelijää, joka kyllä oli ihan mielenkiintoinen tyyppi, ja sanoin et jos kotoa haet niin sit lähen sun matkaas.
No, heräsin sitten mökissä yöllä siihen, kun tyyppi seisoi sängyn vieressä ja sanoi, että nyt tulin hakemaan, mennään. Minähän sit menin. Oli siinä vähän kämppiksillä ihmettelemistä... Jos itsellänikin.
Just kun olet sikeässä unessa kulunut Nanson yömekko korviin nousseena, kuolaten ja piereskellen ja kädet epämääräisessä paikassa, peitto toki myös tippunut päältä, niin joku tulee herättämään ja pyytää mukaansa. Yyyh... mut tavallaan kyllä aika romanttinenkin ele. :)
Koulussa ja työpaikalla( molemmista useamman kerran), kodinkone liikkeessä (myyjä), bussipysäkillä, Tykkimäen huvipuistossa ja juoksu lenkillä.
Kaupan hedelmäosastolla, joku pyysi apua hedelmien punnitukseen ja kutsui samalla päivälliselle (no en mennyt...), laivalla ja torilla.