Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko nykyinen miehesi komein mies kenen kanssa

Vierailija
28.09.2012 |

olet harrastanut seksiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kotletin tulin valinneeksi äitini neuvosta. Pitää olla niin ruma mies, ettei se muille akoille kelpaa, ei sitten hyppää vieraissa kun ei kenellekään kelpaa.

Vierailija
2/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni ei ole itse asiassa ollenkaan yleisillä mittareilla komea vaan suorastaan ruma, mutta koska rakastan häntä ihmisenä, hänen ulkonäkönsäkin on minulle rakas.

Komein on varmaan joku nuorena matkoilla yhden kerran seksiin otettu rantagigolo, ehkä eräs espanjalainen sellainen voisi vetää voiton komeuskisassa...

Minä kerroin omani ja mies otti eron välittömästi :( Tästä on jo aikaa vuosia, ei ole puhunut minulle sen jälkeen koskaan, oltiin avoliitossa. Sanoi, että hän ei huorissa kävijän kanssa taloaan jaa. Koitin sanoa, että tarjosin vain kaljat sille, en suoraan rahaa, mutta ei auttanut.

Olemme molemmat sopineet että menneet on menneitä eikä niistä kummankaan tarvitse tiliä toiselle tehdä. Mies tietää vain sillä tasolla että mulla on ennen häntä ollut 3 pitkää suhdetta ja erinäisiä yhden yön juttuja. Hänestä se tuntuu jotenkin olevan kiihottava ajatus että olen varsin kokenut, kun hänelle itselleen olen ensimmäinen seksikumppani.

Sulle olisi siis myöskin sama jos miehesi olisi käynyt ulkomailla huorissa?

en ymmärrä miten sellainen ketään voi häiritä mitä on joskus vapaana ihmisenä tehnyt. Kunhan ei tauteja ole niin ei se vehje siitä kulu vaikka huorissakin kävisi. Enkä usko että se ihmiselle mitään muutakaan sen suurempaa vahinkoa tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistit pahan, kukaan ei jaksa lukea näitä

Vierailija
4/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi edelleen komein, vaikka olisin mennyt jonkun niistä vähemmän komeista tarjokkaista kanssa sänkyyn.

Vierailija
5/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komein tuo on kaikista maailman miehistä

Vierailija
6/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni ei ole itse asiassa ollenkaan yleisillä mittareilla komea vaan suorastaan ruma, mutta koska rakastan häntä ihmisenä, hänen ulkonäkönsäkin on minulle rakas.

Komein on varmaan joku nuorena matkoilla yhden kerran seksiin otettu rantagigolo, ehkä eräs espanjalainen sellainen voisi vetää voiton komeuskisassa...

Vierailija
7/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastin aikasemmin rumia miehiä,vaikka nuorena olin kaunis. oli niin huono itsetunto,kaiken lisäksi nuo ukot oli täysiä kusipäitä häijyine luonteineen.

Vierailija
8/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ainakin sopusuhtaisin ja atleettisin, kokonaisuudessaan fyysisesti mieleisin. Mutta olivat ne aikaisemmatkin ulkoisesti tavalla tai toisella mieleen.

Vierailija
9/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni ei ole itse asiassa ollenkaan yleisillä mittareilla komea vaan suorastaan ruma, mutta koska rakastan häntä ihmisenä, hänen ulkonäkönsäkin on minulle rakas...

mutta kun rakastaa, oikeasti, toista, niin siitä "rumastakin" tulee kaunis.. :) Niitä komeita miehiä on riittänyt, mutta niiden muut ominaisuudet ei ole olleet sellaisia mitä toivon aviomieheltä. Mitä sillä pelkällä ulkonäöllä tekee, jos ei ole uskollinen, huomaavainen, rakastava, hyvä isä lapsille, kotitöihin osallistuva ja muutenkin ihana + bonuksena hyvä sängyssä, kuten tuo oma rakas ukkoni on??? :)

Vierailija
10/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin omani ja mies otti eron välittömästi :( Tästä on jo aikaa vuosia, ei ole puhunut minulle sen jälkeen koskaan, oltiin avoliitossa. Sanoi, että hän ei huorissa kävijän kanssa taloaan jaa. Koitin sanoa, että tarjosin vain kaljat sille, en suoraan rahaa, mutta ei auttanut.

Vierailija
11/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli etova niljake jota en 15.v naivina tyttösenä tajunnut. Sellainen ällöttävä limanuljaska joka on olevinaan niin naistenmies. Naama täynnä finnejä mutta kaveri vetää naisia edelleenkin puoleensa kalliilla vaatteillaan ja paksulla lompakolla jota isä-ukko kiltisti täyttää.

Seuraava oli vielä pahempi. Nyt olin jo 16.v ja jollakin tapaa yritin pelastaa tätä lähes 30.v alkoholisoitunutta onnetonta. No ei sitä alkoholismia rakkaudella parannettu, seksillä piti jokseenkin kurissa mutta ei parannettu. 5 pitkää vuotta tuhlasin elämästäni tähän ja kaiken lisäksi romautin mies paran entistä pahempaan kierteeseen.

Kerran eräs siskoni ystävä ihmetteli miksi roikun tuollaisissa surkeissa rentuissa kun voisin saada parempiakin. Silloin oikeastaan vasta pysähdyin miettimään että "NIIN, MIKSI IHMEESSÄ? " Mun mies maku oli ihan kierossa.

Seuraavaksi kokeilin sellaista fiksua, rauhallista ja urheilullista kilttiä "poikaa" (edellisen suhteen iso ikäero sai näyttämään tämän itseäni vuoden vanhemman miehen ihan poikaselta) ja paremmin tutustuttuani huomasin että eihän se ole tylsä ollenkaan! Kaiken lisäksi tämä yksilö oli hyvinkin sisäsiisti. Siivosi, pesi itse ikkunansa ja mattonsa.. Kokkasi todella hyviä ruokia ja SEKSI OLI USKOMATTOMAN PARASTA MITÄ VOI OLLA! Kyllä tälle tielle on jääty ja vieläkin ihmettelen kuinka täydellisen miehen olenkaan löytänyt. Seksi on edelleen vuosienkin jälkeen, avioliiton jälkeen ja lapsien teon jälkeen USKOMATTOMAN PARASTA!

Vierailija
12/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat sopineet että menneet on menneitä eikä niistä kummankaan tarvitse tiliä toiselle tehdä. Mies tietää vain sillä tasolla että mulla on ennen häntä ollut 3 pitkää suhdetta ja erinäisiä yhden yön juttuja. Hänestä se tuntuu jotenkin olevan kiihottava ajatus että olen varsin kokenut, kun hänelle itselleen olen ensimmäinen seksikumppani.

Vierailija
13/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

komein ja ainoa.

Vierailija
14/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle olisi siis myöskin sama jos miehesi olisi käynyt ulkomailla huorissa?

Vierailija
15/15 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten nykyinen vie voiton kaikin tavoin :)