Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku huippujulkkis kävelisi pitkin syrjäistä kotikatuasi kun olisit ulkona, miten reagoisit?

Vierailija
15.09.2012 |

Olisitko niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, vai menisitkö pyytämään nimmaria/juttusille?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi nainen, niin juoksisin äkkiä kotiin, ottaisin jääkaapista appelsiinimehua tai kahvinkeittimestä kahvia (kylmä ja vanhakin käy) pahvikuppiin, juoksisin takaisin ulos ja julkkiksen ohi. Sitten kääntyisin sopivassa paikassa ympäri ja lähtisin kävelemään takaisin kohti tuota julkkista ja yrittäisin vaivihkaa kävellä häntä päin niin, että kädessäni oleva juoma läikkyy hänen päälleen. Kun näin kävisi, pyytäisin hänet kotiini siistiytymään ja tarjoaisin samalla jotakin juotavaa tai syötävää.

Vierailija
42/44 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, mä juoksisin

sen luo.

Ja sanoisin, et tuuppa munkaa lähikuppilaan, niin saan esitellä sut mun muille kavereille !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi Owen Wilson, menisin juttelemaan ja yrittäisin vähän epätoivoisesti vongata siltä.

Muiden kohdalla en vaivautuisi. Ehkä moikkaisin jotain julkkiskunkäinkaallista, tai Madonnaa tms, vahingossa, koska tuttu naama helposti vaikuttaa tutulta ihmiseltä muutenkin.

Vierailija
44/44 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin kohti ja tokaisisin kohdalla, et älä ala mulle!