Jos joku huippujulkkis kävelisi pitkin syrjäistä kotikatuasi kun olisit ulkona, miten reagoisit?
Olisitko niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, vai menisitkö pyytämään nimmaria/juttusille?
Kommentit (44)
on kotona käymässä ja että tunteeko se tuonkin, moikkaisin tietysti sillä meidän kulmilla jos joku kävelee vastaan kaikkia moikataan.
Jillian Michaels, mun olisi pakko mennä kertomaan miten ihana hän on. Muuten olisin kuin en oliskaan.
mutta julkkiksilla pitää olla yksityiselämä ja mielelläni suon sen heille, että saavat olla kotikulmillaan ihan taviksia.
Joku Mika Häkkinen tai vastaava saisi minun puolestani tehdä mitä tykkää, sen verran varmaan katsoisin, että onkohan tuo Häkkinen kun on sen näköinen tms. Mutta sitten jos Dalai Lama -tason julkkis täällä liikkuisi niin taitaisinpa käydä juttelemassa..
Tänään tosin oli GROOVING HIGH ALLSTARS keikkaauto meidän asunnon vastapäätä. Olivat käymässä erään bändin sukulaisissa.
En yleensä katso vastaantulijoita silmiin tai kasvoihin. Lisäksi kasvomuistini on niin huono, etten varmaan tunnistaisi julkkista, vaikka katsoisinkin tarkemmin. Jos tunnistaisin, antaisin vaan olla.
yhteen julkkikseen. Olin niin ällikällä lyöty, että aloin sönkkäämään jotain tämän hyvästä TV-ohjelmasta. Huh, kun hävetti...!
häpeäisin, mutta toki hakisin nimikirjoituksen (ja pyytäisin anteeksi).
Kenenkään suomijulkimon nimmaria en hakisi.
Täälläpäin Helsinkiä, missä asun, on ihan jokapäiväistä, että joku julkkis tulee lenkkipolulla vastaan.
Mut joo, jos nyt joku Pate Mustajärvi juoksis vastaan, niin ehkä huutaisin sille MORJÄÄNS!
mutta pokerini pitäisi kuitenkin. Ihmettelisin toki, mitä tyyppi meillä päin tekee. Työssäni kuitenkin tapaan kuuluisuuksia aika useinkin, joten ei se enää aiheuta sen suurempaa hämmennystä.
Töissä asiakkaana käy julkisuudesta tuttuja ihmisiä ja aina oon ihan hoomoilanen, että kukahan toikin oli.
huippujulkkiksia, enkä heihin ole reagoinut sen kummemmin, koska hekin varmasti haluavat olla asiakkaita ihan normaalisti..
Mutta jos vastaan tulisi esim. Alexander Skarsgård, Jason Statham tai Brad Pitt, voisin kyllä seota ja mennä tarjoamaan pimpsaani.. :D :D Gordon Ramsaylta, Jamie Oliverilta tai Nigella Lawsonilta pyytäisin resptejä ja nimmarit myös- :D
ja saavat mun puolesta elää ilman mun häirintäänkin.
jos ison maailman julkkis tulis vastaan, niin sama juttu. Mä en muutenkaan höpöttele tuntemattomien kanssa. ;)
tokkiinsa puhisisin jälkeenpäin, että näinpä sen ja tän. Mutten tee nimmarilla tai kuvalla mittään.
Kysyi minulta tietä. Vaikka tilanne oli jokseenkin erikoinen, neuvoin asiallisesti enkä moukkamaisesti ottanut salakuvia Seiskaan. Ihmisiä ollaan kaikki, ihan samanlaisia.
Ihan samanlaisia ihmisiä nekin vaan pohjimmiltaan on, miksi ihmeessä mun pitäisi mennä niiltä nimmaria pyytämään?
samanlaisia pulliaisia nuo ovat kuin muutkin.
En ainakaan uskaltaisi mennä pyytämään nimmaria saati juttelemaan. Yrittäisin vain vilkuilla salaa samalla odottaen, että pääsisin kertomaan kaikille tutuille nähneeni julkkiksen.
Saattaa vaikuttaa juntilta, mutta oonkin pienillä paikkakunnilla koko ikäni asunut, niin ei täällä ole ihan jokapäiväistä nähdä julkisuuden henkilöitä. :)
Niitä #huippujulkkiksiakin". Olen huoamnnut, että useimmat pitävät siitä, että heitä kohdellaan ihan normaalisti kuten muitakin. Toki poikkeus vahvistaa säännön. Tietyn alan ihmisillä näyttää olevan jonkinlainen kuvitelma, että heitä pitää kohdella poikkeuksellisesti, ohi jonon jne. vain siksi, että ovat tai ovat olleet joskus kovin ihkuja. En pyytelisi nimmaria kotikadullanikaan siis.
mitään nimmaria pyytäisi. En ollenkaan ymmärrä tuollaista henkilöpalvontaa sen perusteella, että ihminen tekee omaa duuniaan.