Apuja! Hyvä hoitoaine? Entä hiusväri?
Löytyykö marketista mitään oikeasti hyvää hoitoainetta ja hiusväriä? Olen nyt vuoden käyttänyt Tigin turkoosia hoitoainetta (tarkempaa nimeä en nyt muista) ja aika hintavaksi se tulee, tuote itsessään on aivan loistava!
Entä hiusvärit? Millasia ne on marketissa? Jos tyvikasvua värjäilis kotona.
Mulla on puoleen selkään asti, paksu, värjätty, luonnonkihara ja helposti kuivuvat hiukset. Että ihan mitä tahansa tuotetta en voi käyttää.
Nyt on pakko vaan nipistää kampaamossa käynnistä =( ei voi enää syytää määrättömästi sinnekkään rahaa.
Kommentit (5)
ne isot shampoo ja hoitsu purkit maksaa 30-40e ja niillä pesee vuoden.
jos et blondaa, niin melko lailla kaikki värit on ihan ok. kokeilemalla selviää.
ne isot shampoo ja hoitsu purkit maksaa 30-40e ja niillä pesee vuoden.
jos et blondaa, niin melko lailla kaikki värit on ihan ok. kokeilemalla selviää.
Oon kysyny omasta kampaamosta ja kiertäny pari muutakin niin sanoivat että oli joku kausituote (iso paketti) tmv. jota ei enää saa. Se iso hoitoaine kesti n. puoli vuotta, shampoo kestäny jo yli vuoden.
ap
koska kerta kaikkiaan en huomaa niissä mitään eroa kalliisiin kampaamotuotteisiin. Hiukset on hyväkuntoiset ja kiiltävät olleet molemmilla.
Väreistä tykkään eniten ekokaupoista löytyvästä Herbatintistä. Se on kestoväri, ja antaa mun tukalle paremman kiillon kuin mikään muu väri. Mutta aiemmin värjäsin markettiväreillä ja niistä suosikkejani olivat L'Oreal Excellence ja Nutrisse Creme. Tuo suositeltu Castings ei mulla toiminut koska se ei peitä harmaita kunnolla ja lisäksi on tarkoitettu lähinnä pieniin värimuutoksiin, ei riitä teho värjäämään mun harmaansekaista maantieblondia tummanruskeaksi kuten haluan. Pieniin muutoksiin kuitenkin varmaan oikein hyvä väri. Syossin kestovärejä monet ovat myös kehuneet, itse en ole kokeillut.
Hoitoaineista tykkään käyttää yleensä XZ:n tuottaita. Vanilla-Cafe toimii tosi hyvin mulla. Toisaalta mun tukka pärjää tosi hyvin ilman mitään hoitoainettakin, monta vuotta olin käyttämättä eikä hiukset siitäkään miksikään menneet. Lähinnä kammattavuuden helpottamiseksi hoitoa tarvitsenkin vain.
Itse ainakin värjäilen hiuksiani kerran kuussa, koska olen oikeasti blondi mutta tällä hetkellä minulla on mustat hiukset niin pitää sitä juurikasvua aina vähän värjäillä. Minulla menee hiukset joka värjäyskerran jälkeen siis ihan hampuksi suoraan sanottuna, ja värjäilen itsekkin nuilla markettien kestoväreillä. Käytän sunsilkin värjätyille hiuksille tarkoitettua hoitoainetta, ja parin pesukerran jälkeen ne ovat taas kunnossa. se kestää itselläni noin kuukauden ja maksaa noin 3 euroa. Minun mielestäni parhain hoitoaine mitä marketeista saa, muut eivät oikeen itselläni toimi. Ja kerta sinulla on pitkät ja paksut hiukset suosittelen ostamaan 2 väriainetta, koska yksi purkki ei riitä.
Ei ole ihan kestoväri ja tekee kiiltäväksi värin.
Hoitoaineena tällä hetkellä lorealin diamond gloss(olikohan se noin)