Jos joku huippujulkkis kävelisi pitkin syrjäistä kotikatuasi kun olisit ulkona, miten reagoisit?
Olisitko niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, vai menisitkö pyytämään nimmaria/juttusille?
Kommentit (44)
Sehän vain tarkoittaisi, että Gary Sinise, Alan Rickman, Howie Mandel, Dave Gahan tms. Unelmien Prinssi on tulossa viimeinkin mua hakemaan.
No, toisaalta, vaikka olis Johanna Tukiainen, niin menisin kyllä juttelemaan, ja tenttaamaan, mitä täällä tekee.
Mulla kun toi kotikatu on käytännössä vähän niinku oma tie, niin saattaisin kyllä tentata ihan nobodytkin sillä kulkijat.
eli käytännössä Halonen tai sitten joku ulkomaalainen, niin saattaisin häkeltyneenä moikata.
ei täällä syrjäkylillä kuitenkaan ketään liiku..
Mitä helvetin häirintää se olis, he ovat valinneet työkseen julkisuuden, ja ilman sitä, ja faneja, he eivät olisikaan yhtään mitään.
Vähän kummallista, jos he tienaavat juuri sillä, että ovat kuuluisia, ja sitten heidän pitäisi saada olla kuin kuka tahansa?
jos vastaan tulisi esim. Alexander Skarsgård, Jason Statham tai Brad Pitt, voisin kyllä seota ja mennä tarjoamaan pimpsaani.. :D :D
Mä olen jotenkin niin estynyt että varmaan vain pakenisin paikalta, vaikka ehkä jälkikäteen sitten kun tämä toinen vaihtoehto tulisi mieleen niin jäisi harmittamaan. ;)
Olen (ulkomailla tosin) törmännyt Paris Hiltoniin, enkä sielläkään ällistellyt ja töllistellyt. Oli kyllä todella kaunis.
Mun naapurustossa (ei Suomessa) asuu useampia julkkiksia, siis ihan maailmankuuluja. Yksi jopa samassa talossa. En reagoi mitenkään, se että jollain on julkinen duuni (esim näyttelijä) ei tarkoita että hän olisi joku nähtävyys, tuijottaminen on rumaa, salakuvaaminen vielä rumempaa ja kaikilla on oikeus olla rauhassa. Naapuria moikkaan siinä kuin muitakin ja joskus hississä olen vaihtanut pari sanaa mutta muuten jätän rauhaan.
En tunnista useimpia suomijulkkiksia, koska harvemmin seuraan seiskaa tms. eikä ole telkkaria. Enkä ymmärrä fanitusmeininkiä, en ollut edes nuorempana kenenkään tai minkään bändin fani. Älytöntä touhua.
Ei nyt kotikadulla, mutta pieni kaupunki itä-Suomessa, täällä asuu ainakin yksi maailmantähti ja hänen vaimonsa, joka on Suomessa tunnettu ja jonkun verran maailmalla myös. Maailmantähden kanssa kävin samaa lukiota, en samalla vuosiluokalla mutta yhtä aikaa kuitenkin. Jos näen, saatan nyökätä tervehdykseksi ja hymyillä, niinkuin kelle tahansa vanhalle koulukaverille. Ei sen kummempaa. Mutta joo, jos joskus hänen/heidän seurassa näkisin sen yhden brittiläisen monitaiturimuusikon, niin voi olla että tekisi mieli mennä jotain sanomaan. Todennäköisesti sönköttäisin jotain tyhmää rallienglantia ja nolaisin itteni... Joten niin, ehkä hymy hänellekin riittää.
Minkälainen on huippujulkkis, onko heitä edes enää? Tarkoitan vaikkapa Elvis, Marilyn tai vaikkapa Charlie Chaplin, ihmisiä, jotka lähes koko maailma tunsivat. Jos kuitenkin supisuomalainen laulaja kelpaa, niin heitä olen tavannut niin paljon, ettei paljoakaan heilauttaisi vaikka sellainen seisoisi eteisessäni. Muinoin olen yhden kanssa hetken seurustellutkin, mutta siitä huolimatta, että tähti oli jo sammumaan päin, oli niin itseään täynnä, että laitoin takaisin kierrätykseen.
En kehtaisi ketään kadulla häiritä, keikoilla ja kirjakaupassa esiintyneiltä idoleilta olen pyytänyt nimikirjoituksen. Kadulla julkkisten jahtaaminen on sama asia kuin nämä lokkeilluketjuissa mainitut lääkärit, kampaajat ym. joiden odotetaan tekevän töitään myös vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tosin oli GROOVING HIGH ALLSTARS keikkaauto meidän asunnon vastapäätä. Olivat käymässä erään bändin sukulaisissa.
Eikö nyt ollut kyse julkkiksista, eihän tuollaisesta kukaan ole kuullutkaan.
Saattaisin ampua vahingossa kulkukissana.Tai pyöräilijänä.
Kyllä mä kattoisin pitkään että mitäs hittoa tuo täällä tekee, mutta en varmasti perään juoksisi mitään kyselemään, saa kai tuossa kadulla kävellä kuka lystää, saattaisin ehkä katsoa perään että meneekö sisälle johonkin naapuriin, sen verran kuitenkin utelias vaikka en naapureita tunne.
Tuli mieleen Marita Taavitsainen karvajalkineissaan räyhäämässä.
Kysyisin että millä asialla, eikö nähnyt yksityistiekylttiä.
Kysyisin tuleeko saunomaan ja ryyppäämään. Jos ei tulisi jatkaisin hommiani.
Jos tunnistaisin, mikä on epätodennäköistä, en reagoisi mitenkään.
Salea tervehtisin, jos tunnistaisin.
mitkään "suosikkilaulajat" ei kiinnostais