Muita, jotka ei tykkää auringonpaisteesta?
Jaksan tämän Suomen lyhyen kesän.
Miksi maikkarin reitevä säätyttö ei ikinä sano ja hehkuta, että nytpä näyttää hyvältä ja pientä aamusumia sekä pari astetta pakkasta.
Hyi helvetti tätä kirkkautta!!
Kommentit (24)
Mulla kirkas luonnonvalo on pahin migreenille altistava tekijä. Migreenin sesonki on nyt ja harmillisesti aurinko laskee yhä myöhemmin.
Syksyä ja pimeää odottelen.
Rakastan valoa, kevättä ja kesää 🦋Marraskuu-helmikuu on perseestä.
Minusta meteorologi voisi kertoa vain sen ennusteen. Ei tarvitse hehkuttaa eikä surkutella mitään säätiloja.
Vierailija kirjoitti:
Eli et kuulu siihen joukkoon, jota aloittaja etsi.
Ihan kiva sopivana määränä. Mutta alkaa hohkata liikaa. Verhot kii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et kuulu siihen joukkoon, jota aloittaja etsi.
Täällä on tapana kertoa puuta heinää asian vierestä.
Mun asuntoon paistaa suoraan aurinko iltapäivästä iltaan, jotenkin harmillista pitää verhoja kiinni nätillä ilmalla. Mutta ei voi mitään, verhot auki on aivan liian kirkasta. Ulkona aurinkolasit päässä, ja juu migreenitaipumuskin löytyy.
Silmiin sattuu, arskat päässä jatkuvasti😒
EIKÖ TOI HEMMETIN AURINKO LASKE IKINÄ😫
Minulle näyttää olevan ikäkysymys. Nuorena ei haitannut valo eikä helle keväällä ja kesällä tippaakaan. Nyt yli 70 vee en tykkää enää kummastakaan.
Ei aurinkoa. Inhottava pallukka. Pilvisää on parasta.
Minulla on vähän ristiriitainen suhde auringonpaisteeseen. Helmi-maaliskuussa tulee masennus, kun ulkona on ensin kirkkaan valoisaa, ja sitten pimeä tulee kesken päivän. Nyt huhtikuussa on jo vähän parempi, mutta edelleen käytän aurinkolaseja valoisaan aikaan ulkona.
Puolen vuoden kuluttua on taas pimeää kuin mörön perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Puolen vuoden kuluttua on taas pimeää kuin mörön perseessä.
No ei nyt sentään. Silloin on vasta lokakuun kymmenes, Aleksis Kiven päivä. Kuulas ja valoisa syyssää silloin vielä.
Muuttakaa Grönlantiin auringon vihaajat.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa Grönlantiin auringon vihaajat.
Miksi luulet ettei siellä paista aurinko?
Kyllähän tuo jo pitäisi tietää.